abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2011 @ 13:04:32 #1
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91061858

Vanavond op NBC de eerste aflevering van de nieuwe serie "The Cape".
Simpel gezegd: een agent wordt er in geluist en veranderd in een gemaskerde held.
Dit is een van de series waar ik toch wel naar uit keek.

Nog meer mensen die dit gaan kijken / volgen?

You wanna know more?
http://www.nbc.com/the-cape/

Een paar redenen om vanavond te gaan kijken.
Summer Glau
Vinnie Jones
Bear McCreary
Burnt to the core but not broken
  zondag 9 januari 2011 @ 14:00:14 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91063879
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:04 schreef PPL het volgende:
Een paar redenen om vanavond te gaan kijken.
Summer Glau
Vinnie Jones
Bear McCreary
Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91063911
hoelaat nl tijd is dat?
En dat kan zomaar.....?
pi_91065177
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91065203
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef Lienzz het volgende:
hoelaat nl tijd is dat?
Ergens midden in de nacht...morgenochtend ofzo te downloaden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91065501
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar ;(
misschien, maar wel een goede actrice, mooi maar niet bimbo-mooi. In serenity was ze geweldig. dat is trouwens ook zo'n superserie. de film was echt een toppunt voor fans

In TSCC was ze minder, maar dat lag meer aan de belachelijke rol imho
En dat kan zomaar.....?
pi_91065537
Ik heb daar alleen de pilot van gezien en dat vond ik helemaal niks eigenlijk...misschien toch nog maar eens een kans geven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_91065639
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb daar alleen de pilot van gezien en dat vond ik helemaal niks eigenlijk...misschien toch nog maar eens een kans geven.
zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi film

ff als opmerking, de serie heet officieel firefly, de film officieel serenity, maar het is hetzelfde concept met dezelfde acteurs
En dat kan zomaar.....?
  zondag 9 januari 2011 @ 14:39:16 #9
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91065696
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?
Het verhaal, maar uiteraard!
Ik wilde wat highlights aanhalen :-)
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
lol
Wat heeft zij eigenlijk gedaan sinds The Sarah Conor Chronicles?
  zondag 9 januari 2011 @ 14:41:39 #10
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_91065792
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef PPL het volgende:

[..]

lol
Wat heeft zij eigenlijk gedaan sinds The Sarah Conor Chronicles?
ik denk meegewerkt aan the cape?
En dat kan zomaar.....?
  zondag 9 januari 2011 @ 18:59:09 #11
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91077005
pi_91077091
En een kleine rol in Dollhouse heeft ze ook nog gehad, verder heeft ze in één aflevering van Chuck gespeeld.

Ondanks dat het verhaal niet heel origineel lijkt ga ik het aankijken, de promo zag er in ieder geval goed uit. En de muziek van McCreary is altijd een pluspunt.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_91077111
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:37 schreef Lienzz het volgende:

[..]

zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi film

ff als opmerking, de serie heet officieel firefly, de film officieel serenity, maar het is hetzelfde concept met dezelfde acteurs
Will do, thanks :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 9 januari 2011 @ 19:01:16 #14
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91077118
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Salamander het volgende:
En de muziek van McCreary is altijd een pluspunt.
Amen!
pi_91079695
De trailers voor deze serie waren eigenlijk behoorlijk suffig, maar toch ben ik erg benieuwd! Sowieso is Vinnie Jones altijd tof en waarom zou ik iets met Summer Glau geen kans geven?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_91105261
A.V. Club is... niet positief:

quote:
The point, though, remains: The Cape is genuinely, truly atrocious. Theres no way you can watch this and walk away saying, Well, hey, I have my new favorite TV show. But at the same time, theres something entertaining about a TV show thats so bad but also so entertainingly stupid. The dialogue here is overwrought. The performances are wooden. The storyline is needlessly convoluted. The characters are toys come to life. For a very specific subset of the viewing populace, this is going to be like candy. Chances are, you already know if youre in that group. I cant exactly recommend The Cape, but I had more fun watching it (and laughing at it) than I did watching many other, much better shows.
Vanmiddag zelf maar eens een oordeel vormen.
pi_91111442
ben nu aan het downloaden
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_91113684
Een voorlopig oordeel (ep 1 gezien, vanavond ep 2): extreem over the top, maar toch erg leuk. Met name de bij-karakters zijn erg geinig, zoals Vinnie Jones en de lilliputter ("say hello to Dorothy, bitch!"). Maar erg veel logica is er niet te bespeuren. Eén van de belangrijkste superhelden-issues is ook hier weer aanwezig: als je met mensen wil afrekenen, neem dan in hemelsnaam een wapen mee! Een cape haalt niet gek veel uit tegen vluchtende mensen, zo bleek maar weer. The Comedian en Batman in mindere mate zijn volgens mij de enige superhelden die dit begrepen hebben: goed voorbereid het veld op gaan.
pi_91118874
Ik vond aflevering 1 veel te snel door alle plotpunten fietsen. Koud 10 minuten in de allereerste ep staat de kwade genius zijn hele plan al uit te leggen aan onze held.

De gemiddelde aflevering van Scooby Doo zit beter in elkaar.
pi_91120141
The Cape doet me op het moment nog niet erg veel, wel vond ik het bijtijds grappig.

Ik hoop wel voor een succesje voor Summer Glau, want na zoveel gecancelde series gun ik haar dat wel.

Recensies zijn voornamelijk matig als ik het zo zie.
pi_91121309
Erg slecht maar grappig, ik kan me eigenlijk wel bij de eerder hier gequotte review aansluiten. :D _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_91122474
eerste aflevering gezien, domme keiharde actie. erg vermakelijk. de effecten van de cape zijn iets minder jammer genoeg.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  maandag 10 januari 2011 @ 19:43:08 #23
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_91128986
Zit nu te kijken, vind het best grappig. Ik hou wel van die superhero dingen. Niet te serieus nemen en gewoon genieten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_91131446
Nou, de serie is alles behalve briljant maar ik blijf 'm gewoon volgen. Een soort guilty pleasure :P .

Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de ratings. Want ik vermoed dat de serie geen lang leven beschoren is. De doelgroep is toch al niet erg groot en de superheldenliefhebbers schat ik in als vrij kritische mensen. Zodra Heroes kwaliteit begon te verliezen stortten de ratings ook in. Koppel dat aan de al behoorlijk slechte reviews voor The Cape, en ik denk dat we al snel de laatste ep krijgen...

Overigens respect voor de producenten van autodeuren en golfplaat. Ik wist niet dat het schuilen achter die dingen ervoor kan zorgen dat je explosies op nog geen meter afstand kan overleven :P !
  maandag 10 januari 2011 @ 20:32:21 #25
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_91131621
Ik vind de humor best grappig, eerlijk gezegd :@ En dat de hoofdpersoon een soort van ongeleid projectiel is en niet zo'n watje als Superman.

Een seizoen is meer dan zat, maar wel leuk, een hele lange superheldenfilm :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')