Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:04 schreef PPL het volgende:
Een paar redenen om vanavond te gaan kijken.
Summer Glau
Vinnie Jones
Bear McCreary
Ergens midden in de nacht...morgenochtend ofzo te downloaden.quote:
misschien, maar wel een goede actrice, mooi maar niet bimbo-mooi. In serenity was ze geweldig. dat is trouwens ook zo'n superserie. de film was echt een toppunt voor fansquote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar
zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi filmquote:Op zondag 9 januari 2011 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb daar alleen de pilot van gezien en dat vond ik helemaal niks eigenlijk...misschien toch nog maar eens een kans geven.
Het verhaal, maar uiteraard!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is de serie zelf niet reden genoeg om te kijken?
lolquote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Summer Glau..dan zal de serie wel geen lang leven hebben..er rust een vloek op haar
ik denk meegewerkt aan the cape?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef PPL het volgende:
[..]
lol
Wat heeft zij eigenlijk gedaan sinds The Sarah Conor Chronicles?
Will do, thanksquote:Op zondag 9 januari 2011 14:37 schreef Lienzz het volgende:
[..]
zou ik wel doen, de pilot vond ik de minste ep van de serie. is wel echt een serie die je moet laten inwerken, maar eenmaal erin vliegen de eps voorbij. pas op het einde de film kijken, die film is echt bizar goed, niet een langere ep maar echt super sci-fi film
ff als opmerking, de serie heet officieel firefly, de film officieel serenity, maar het is hetzelfde concept met dezelfde acteurs
Amen!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Salamander het volgende:
En de muziek van McCreary is altijd een pluspunt.
Vanmiddag zelf maar eens een oordeel vormen.quote:The point, though, remains: The Cape is genuinely, truly atrocious. Theres no way you can watch this and walk away saying, Well, hey, I have my new favorite TV show. But at the same time, theres something entertaining about a TV show thats so bad but also so entertainingly stupid. The dialogue here is overwrought. The performances are wooden. The storyline is needlessly convoluted. The characters are toys come to life. For a very specific subset of the viewing populace, this is going to be like candy. Chances are, you already know if youre in that group. I cant exactly recommend The Cape, but I had more fun watching it (and laughing at it) than I did watching many other, much better shows.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |