Als mijn kont niet doorslaapt, hebben we wel een ander probleem ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Dames, jullie zien het helemaal verkeerd. Als je kond niet doorslaapt, ben je een ontaarde moeder die alles Verkeers aanpakt, anders had je er wel voor geZorgd dat je kind zou doorslapen
Sterkte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef Pvoesss het volgende:
Wij hebben weer een regeldag.
Hebben jullie ook een speciale la ofzo voor al jullie kolf spullen?
ik heb een keuken la daar liggen alleen maar kolf en flesjes en onderdelen in.
Ik ben op de een of andere manier zo trots als ik in die la kijk, al dat gesterriliseerde spul voor mijn borstvoeding enzo
Ik heb er een plank van een keukenkastje voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 Hebben jullie ook een speciale la ofzo voor al jullie kolf spullen?
ik heb een keuken la daar liggen alleen maar kolf en flesjes en onderdelen in.
Ik ben op de een of andere manier zo trots als ik in die la kijk, al dat gesterriliseerde spul voor mijn borstvoeding enzo
Hier hetzelfde. Ik krijg eerlijk gezegd ook een beetje de kriebels van de opmerkingen over dat het niet natuurlijk zou zijn en beïnvloed door de kunstvoedingsmentaliteit. Natuurlijk zal het meespelen, maar niet alle baby's zijn hetzelfde. Een baby die een lange nacht maakt is in mijn ogen niet onnatuurlijk bezig doordat er toevallig méér baby's zijn die nog vaker om voeding vragen. Net zoals dat een baby die met 10 maanden loopt onnatuurlijk zou zijn omdat er meer baby's later gaan lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar dat klinkt al heel anders orea.
ik zou me al zowat bezwaard voelen dat mn kind doorslaapt (en dat ik daar blij mee ben), omdat dat niet hoort.
heb er nooit trucjes voor hoeven uithalen ofzo
Je hele kolfding? Dus ook het motortje? Kan 'ie daartegen? Zo ja, dan ga ik dat ook doen, want ik kamp met ruimtegebrek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef mrien het volgende:
Mijn kolfspullen liggen in een koelkast la
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als mijn kont niet doorslaapt, hebben we wel een ander probleem ja.
Nee alleen de onderdelen, kolf zelf zit vast in mn rugzak (pump in style van medela)quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Cantare het volgende:
[..]
Je hele kolfding? Dus ook het motortje? Kan 'ie daartegen? Zo ja, dan ga ik dat ook doen, want ik kamp met ruimtegebrek.
Nou een collega van mij heeft dat dus ook gedaan op advies van haar kinderarts en het CB.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was trouwens in shock toen een collega me vertelde dat ze met de kerst (de babies waren toen 2 mnd geloof ik) de nachtvoeding zouden gaan skippen. Ik vroeg nog hoe ze dat gingen afbouwen dan, en de reactie was dat het met een paar uur huilen wel gepiept zou zijn. Zo was de oudste ook in één nacht gaan 'doorslapen'.
Dat vond ik dus heftig om te horen.
dat had ik dus ook en verder ben ik het dus helemaal met jouw verhaal en dat van claudia eens!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Cantare het volgende:
Hier hetzelfde. Ik krijg eerlijk gezegd ook een beetje de kriebels van de opmerkingen over dat het niet natuurlijk zou zijn en beïnvloed door de kunstvoedingsmentaliteit. Natuurlijk zal het meespelen, maar niet alle baby's zijn hetzelfde. Een baby die een lange nacht maakt is in mijn ogen niet onnatuurlijk bezig doordat er toevallig méér baby's zijn die nog vaker om voeding vragen. Net zoals dat een baby die met 10 maanden loopt onnatuurlijk zou zijn omdat er meer baby's later gaan lopen.
E ging met volledig bv op verzoek uit zichzelf na een week of 6 lange nachten maken terwijl ze naast me lag. Ik hoef er de laatste maanden werkelijk nooit meer uit, ook niet voor een speentje. Het enige wat ik eraan heb gedaan is dat ik 's nachts de lamp niet fel aandeed of met haar ging spelen. En ik vind het helemaal prima en vertel er dus ook best met een beetje trots over. Want ik ben nu eenmaal trots op mijn meisje en vind álles wat ze (niet) doet geweldig, dus tsja.
Volgens mij ging het gesprek hierover, omdat het zo ergerniswekkend is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik wel deel is de ergernis over dat voortdurende vragen naar doorslapen.
Ben ik 't helemaal mee eens, hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik wel deel is de ergernis over dat voortdurende vragen naar doorslapen. Het wordt door veel mensen als een soort maat gezien dat het goed gaat met de baby en met ons als ouders, terwijl ik het geen enkel probleem vind om een paar nachtvoedingen te geven. Sterker nog, ik ben dolblij dat ze 's nachts een paar keer drinkt. Dat is goed voor haar en goed voor mijn productie!
Ik weet ook wel dat die voedingen op een bepaald moment wél heel zwaar kunnen worden, vooral als ik weer aan het werk ga. Maar jemig, ze is nu nog zo klein!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |