Niet doen hoor (dat bezwaard voelen!) voor de meeste kindjes is het niet de norm.. En dan heb je de kindjes die wakker worden en zichzelf weer in slaap helpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar dat klinkt al heel anders orea.
ik zou me al zowat bezwaard voelen dat mn kind doorslaapt (en dat ik daar blij mee ben), omdat dat niet hoort.
heb er nooit trucjes voor hoeven uithalen ofzo
ja t enige dat ik doe is als ie s nachts wakker wordt niet gelijk naar m toerennen, maar das meer omdat ie dan echt wakker wordt. Huilt ie na een paar minuten nog dan ga k naar m toe, maar dan moet ik wel een fles meenemen, want speen ploppen werkt niet bij m.
Dat heb ik er ook eens uitgefloept. Viel niet bepaald in goede aardequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef oeke het volgende:
Orea, ik vind dat je heel netjes omgaat met die opscheppers.![]()
Ik kon daar niet zo goed tegen, elke keer weer die vraag of Ko doorsliep en andere ouders die dan zaten te pochen dat hun kind al met 2 weken doorsliep bladiebla.
En ik deed altijd braaf het verhaaltje van dat hun kind ook wakker werd, maar goed weer zelf in slaap kon vallen en dat Ko mij nog even nodig had.
Maar 1 keer had ik het er zo mee gehad, dat ik vroeg, 'Hij krijgt zeker kv? Dat is veel moeilijker te verteren dan bv, daarom slaapt hij zolang door, helemaal uitgeput.'
Twinks, dat is een mooie curve!
En hier vonden ze ook dat ik daarmee moest stoppen, ik heb het niet gedaan.
Het is vanzelf gegaan hier.
Nu krijgt hij nog maar sporadisch een nachtvoeding, als hij ziek is of verdrietig is 's nachts. Wat dat aangaat is het echt het beste troostmiddel.![]()
Komt bij jullie ook goed hoor, het gaat vanzelf, hij is nog klein.
Zorg gewoon dat je het zelf ook trekt, dat is het belangrijkste.
Minstens!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het ook hoor pessie! *jompel!
Oh en over doorslapen, ik vind het gewoon vreselijk irritant dat het en steeds gevraagd wordt en dat mensen er zo over opscheppen zodat het lijkt alsof alle kindjes moeten doorslapen. Als kinderen 2x per nacht even wakker zijn durf je het haast niet meer te zeggen.. Wat moet ik dan, een kussen op dr hoofd duwen?
Ga ik de volgende keer ook doen denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik maak haar dan toch half wakker om de andere kant nog ff een paar slokken te drinken..
100 gram, mooi! Volgende week is de meting wat betrouwbaarder want op dezelfde weegschaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:43 schreef WupWup het volgende:
Minimaal 100 gram Claudia, dus je bent er alPas op dat je jezelf geen overproductie kolft of kolf je niet na iedere voeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |