Nee nee, je kan HIV ook niet teruggeven als je eenmaal besmet bent. LIVE WITH IT!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef QueenR het volgende:
uuhm ik ben geen homo. *vlaggetje maar weer teruggeeft.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ben nu zo trots dat ik jouw wederhelft heb mogen zijn
Ik sta al een groot deel van de dag spullen uit te zoeken en heb daarbij mn laptop op een buffetkast staan, welke net te laag is eigenlijk om op te werken.quote:
Ohja, die grote verbeelding van jou weer. Ik snap hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ik het niet meer over mag hebben blijkbaar
tja, dat is niet prettig en handigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta al een groot deel van de dag spullen uit te zoeken en heb daarbij mn laptop op een buffetkast staan, welke net te laag is eigenlijk om op te werken.
Ja, ik heb een grote verbeelding, ben er heel blij mee. Jij ook met de jouwe?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja, die grote verbeelding van jou weer. Ik snap het
He verhip, het is een mama! Die hadden we hier nog niet!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:59 schreef QueenR het volgende:
*vlaggetje dan maar weer terugpakt.
![]()
sorry
Brave meidquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:59 schreef QueenR het volgende:
*vlaggetje dan maar weer terugpakt.
![]()
sorry
En een strenge als je niet oppastquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He verhip, het is een mama! Die hadden we hier nog niet!
Nog een mama? Zou het een samenzwering zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel waar. JoeBravo!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, we hebben er hier 4 vaste posters (en 1 zwangere).quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
En een strenge als je niet oppast![]()
Tja elk topic heeft een mama nodig...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben hard geworden van het leven op de straatquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent tenminste niet zon huilie
Zullen we een [Single en met kind geschopt] slowchat opzetten voor ze?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een mama? Zou het een samenzwering zijn?
*Aluhoedje opzet
wie is er dan zwanger??quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, we hebben er hier 4 vaste posters (en 1 zwangere).
Kluts?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
wie is er dan zwanger??
nu ben ik toch wel nieuwsgierig
Ik. Van HW.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
wie is er dan zwanger??
Ik ben hard geworden van jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben hard geworden van het leven op de straat
Nee hoorquote:
Volgens mij Samzz. Die is de laatste zo....... kattig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
wie is er dan zwanger??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |