hoiquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef QueenR het volgende:
Even een kleine tvp van een (eigenlijk hele oude herintreder) newbie.
-hoi-
* HeatWave plant vlaggetje op newbie!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef QueenR het volgende:
Even een kleine tvp van een (eigenlijk hele oude herintreder) newbie.
-hoi-
Jullie denken toch niet serieus dat ik geinteresseerd ben ik al die hetero mannen hier he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetje arrogant ook om te denken dat alle dubbelzinnige grappen een move zijn op Fok.
Aan the other hand, op Fok werkt het ook zo.
O jij claimt 'r weer meteen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave plant vlaggetje op newbie!
You snooze, you losequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij claimt 'r weer meteen?
Pies er dan meteen tegenaan, zijn we daar ook weer vanaf
Oh, ik bedoel ook niet met mij. Nee, ik heb alle mogelijke kansen nu wel verkloot, mocht ik nog een keer geïnteresseerd rakenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo schattig ook dat je dit nu al voor de 294648ste keer naar boven haalt..
I wanted this ooooonequote:
kutwerkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave plant vlaggetje op newbie!
OK, jij mag nogquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I wanted this ooooone
Ze heeft zelfs QUEEN in d'r naam!
Ang3lquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie denken toch niet serieus dat ik geinteresseerd ben ik al die hetero mannen hier he?
Ja tis verwarrendquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, jij mag nog.
Ik moet toch ff weg.
Haar naamquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I wanted this ooooone
Hij heeft zelfs QUEER in z'n naam!
Ja wel in jou, maar ik dacht dat ik dat een beetje geheim moest houden zodat je hier iig nog een beetje overkwam als de stoere doch openminded hetero die dubieuze grapjes mocht maken tegen de topic-homo onder het mom van "ik ben zeker genoeg van mijn hetero-geaardheid om me niet bedreigd te voelen" en niemand ging vermoeden dat we stiekem al lang keihard gegaymarried zijn,quote:
Welke kansen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel ook niet met mij. Nee, ik heb alle mogelijke kansen nu wel verkloot, mocht ik nog een keer geïnteresseerd raken
QUEER!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ang3lquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wel in jou, maar ik dacht dat ik dat een beetje geheim moest houden zodat je hier iig nog een beetje overkwam als de stoere doch openminded hetero die dubieuze grapjes mocht maken tegen de topic-homo onder het mom van "ik ben zeker genoeg van mijn hetero-geaardheid om me niet bedreigd te voelen" en niemand ging vermoeden dat we stiekem al lang keihard gegaymarried zijn,
Je bent echt een struisvogeltjequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
QUEER!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik negeer de N!
Wat schattigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
QUEER!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik negeer de N!
Een Aplaca struisvogel zelfsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |