quote:
Ja ik ben hier meestal altijd 's avondsquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Laatste tijd druk gehad met stage afronden dus had wat minder tijd. Plus dat hier overdag niet altijd evenveel te doen is![]()
Maar leuk dat we elkaar weer tegenkomen zeg
Yay, nu je het zegt, ik moet me ook maar eens met mijn luie reet gaan inschrijven voor rijlessenquote:
En je Chipkaart regelen, en je stufiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Yay, nu je het zegt, ik moet me ook maar eens met mijn luie reet gaan inschrijven voor rijlesse
je hebt toch nog tot aprilquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Yay, nu je het zegt, ik moet me ook maar eens met mijn luie reet gaan inschrijven voor rijlessen
Ja teveel moeite, moet je zulke dingen niet 3 maanden van te voren regelen ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Teal het volgende:
[..]
En je Chipkaart regelen, en je stufiemoeite
TT past erbij
Zomerperiode is het altijd druk omdat dan iedereen kan ivm tijd etcquote:
Ik ben er zeker van dat dat waarschijnlijk fout is.quote:
Daarom, mijn vader raadde me aan om me vroeg in te schrijvenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Zomerperiode is het altijd druk omdat dan iedereen kan ivm tijd etcDus je kan beter te vroeg zijn
Als je het nu doet, ben je optijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja teveel moeite, moet je zulke dingen niet 3 maanden van te voren regelen ofzo?
Oke ga ik thuis wel even kijken enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je het nu doet, ben je optijd
Is hoogstens een uurtje werk, maar werpt wel zijn vruchten af
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat dat waarschijnlijk fout is.
Het woord moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef tdrone het volgende:
OV chipkaart
stufi
Moeitemaar het is het waard
ik haat moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Het woord moeitekan niet zonder "
" smiley
Maar moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik haat moeitedoen voor iets
jaa gratis reizen, maar ik krijg sowieso weinig stufi omdat ik nog inwonend ben enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar moeitevoor OV en Stufi is niet voor niets
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa gratis reizen, maar ik krijg sowieso weinig stufi omdat ik nog inwonend ben enzo
Ik kom wel bij je wonenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar ik ga zo meteen op kamers, krijg dan ook uitwonende vergoeding en huursubsidie P-)
Is wel goedkoper met zijn 2e in 1 kamerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik neem niet veel ruimte in beslag
Vandaag mailtje sturen en morgen kamer zoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Teal het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen:
- mailtje sturen
- Kamer zoeken
Allebei belangrijkWelke eerste en welke morgen?
Moeite
Ik ga dan even kijken hoever Den Haag is van Aalsmeerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Is wel goedkoper met zijn 2e in 1 kamer
Kost je nog maar ¤150
Maar dan zit je wel in Den Haag
Bedenk met net dat ik ook nog niet me schoolboeken van dit jaar heb gekregenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vandaag mailtje sturen en morgen kamer zoeken
relaaaax, komt wel goed, doe het morgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Teal het volgende:
[..]
Bedenk met net dat ik ook nog niet me schoolboeken van dit jaar heb gekregenmoet ik ook nog doen
Wat is dit nou voor een vakantie
Twee dingen is teveel voor jequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Teal het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen:
- mailtje sturen
- Kamer zoeken
Allebei belangrijkWelke eerste en welke morgen?
Moeite
wij moeten die zelf bestellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Teal het volgende:
[..]
Bedenk met net dat ik ook nog niet me schoolboeken van dit jaar heb gekregenmoet ik ook nog doen
Wat is dit nou voor een vakantie
Hayquote:
Mailtje sturen is 5 minuten werkquote:
Van Dijk Boekenhuis is kutquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
wij moeten die zelf bestellen
maar niemand doet dat omdat alle info toch digitaal te vinden is
Wacht al een half jaar op mijn boekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van Dijk Boekenhuis is kut
Als je dat elke dag denkt kom je er nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
relaaaax, komt wel goed, doe het morgen
alle boekenhandels zijn kut en teringduurquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van Dijk Boekenhuis is kut
Ik denk er elke dag zo over en lever alles op tijd inquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Wacht al een half jaar op mijn boeken
[..]
Als je dat elke dag denkt kom je er niet
die hebben wij ook maar zijn wel duur..quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef Zeroku het volgende:
Gelukkig heb ik 5 weken de tijd om boeken te bestellen en liggen ze binnen twee dagen op de mat.
Selexyz.
Vrij prijzig inderdaad. Ben per 10 weken zo'n ¤110,- kwijt aan boeken. Dan tel ik nog niet eens mijn wettenbundels erbij gerekend á 55 euro.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
die hebben wij ook maar zijn wel duur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |