I'm on it!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je nu ook nog een tietenfipo van Karin kan hosselen
Toen ik zijn hoofd zag wist ik al wat voor ideeën hij had.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef AMDB het volgende:
http://new.spitsnieuws.nl(...)onstranten_kort.html
Dat je het even weet, een stem op de PVV is een stem op alles pikken van de overheid en werken werken en nog eens werken.
verkapte ''kijk mij vet mobiel kunnen posten'' postquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Dupje het volgende:
In de trein terug naar Nimma vanuit den bosch waar ik een goeie training in samenleven, leiderschap en communicatie heb gegeven aan verpleegkunde studenten.
Alsof ik dat nog niet eerder gedaan hebquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verkapte ''kijk mij vet mobiel kunnen posten'' post
Vind je 't gek na al die ratten-verhalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben op de kijkavond een meisje in een tuinbroek
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef morgane het volgende:
Zat er toevallig ook een Lotte bij?
Welterusten!!
Gelezen, en snap al de ophef eigenlijk niet zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tot de bodem: Karin! Net als het gelijknamige stukje in de ANS!
http://www.ans-online.nl/(...)1/tot-de-bodem-karin
Inclusief een snor en haar onder d'r oksels?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben op de kijkavond een meisje in een tuinbroek
Waarschijnlijk, als het rugbyteam niets had gekaapt, was er geen ophef geweest. Nu wel, en juist daardoor komt die Karin er vanaf als een enorm goedkope hoer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gelezen, en snap al de ophef eigenlijk niet zo
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Als er dan niemand is die er een post dan offer ik mezelf wel op.
eensch met morganequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Mooie meid zeg! Leuke haarkleur ook.
Fiets stond nog op de zaak. Dus met hem meegereden. (mag zelf niet rijden, jeweetzquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Waarom had je de mercedes van je baas dan HostiHij ligt er niet in stukjes gesneden achterin hč
Waarom mag je niet rijden? Ik bedoel je had die klas toch niet echt zien aankomen? En wat botbreuken dat heelt wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fiets stond nog op de zaak. Dus met hem meegereden. (mag zelf niet rijden, jeweetz).
Jij wist toch ook wel dat ik zelf niet mag autorijden? Wat dacht je dat ik zonder rijbewijs in de C220 van mijn baas mocht gaan cruisen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, opeens een veel minder stoer verhaal
Hopelijk he! heb ik met een aantal maandjes mijn rijbewijs!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wist toch ook wel dat ik zelf niet mag autorijden? Wat dacht je dat ik zonder rijbewijs in de C220 van mijn baas mocht gaan cruisen?
Hopelijk heb ik m (weer) voor dat jij de jouwe hebt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Hopelijk he! heb ik met een aantal maandjes mijn rijbewijs!
Really? ga je ook weer paar lessen nemen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik m (weer) voor dat jij de jouwe hebt!![]()
(Goed streven(van jou dan) )
he vervelend zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, op naar een 'reünie' van het businessevent van novemberEten in een of ander city hotel in Utrecht
geen Idee...maar ze van de weg afschelden werkt uitstekend hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef Californium het volgende:
En weer thuisRijden was leuk
Waarom zijn mensen zo irritant?
Gewoon er tegenaan rijden of toeteren!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen Idee...maar ze van de weg afschelden werkt uitstekend hoor!
Toeteren was niet zeer effectief...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon er tegenaan rijden of toeteren!
Wel i.c.m. snijden en smerig kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Toeteren was niet zeer effectief...
Maar niet als je aan het lessen bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel i.c.m. snijden en smerig kijken
Niet? In Hatert moet je dat wel beheersen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar niet als je aan het lessen bent
Daar reden we iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet? In Hatert moet je dat wel beheersen!
Kan je al goed parallel rijden met de stoep met 10 kilometer per uur? Dat moet elke gangsterneger kunnen!quote:
10! der zal maar een kind oversteken zeg...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je al goed parallel rijden met de stoep met 10 kilometer per uur? Dat moet elke gangsterneger kunnen!
Een kind van 10 die op je auto komt aflopen? Meteen gericht schieten! Voor je het weet lig je bloedend op het trottoir en rijdt die koter er met je bolide vandoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
10! der zal maar een kind oversteken zeg...
Aan het terugkomen ja?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Dupje het volgende:
Ik ben "If you really knew me" van MTV aan het terugkomen. Over challenge day op een middelbare school in Amerika. Heel interessant!
Kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aan het terugkomen ja?
Oh, en die CSI dingen zijn te briljant
Vrij goed naar mijn ervaringquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja het blijft de HAN en we weten allemaal hoe goed die dingen kunnen organiseren
Misschien meer opleidingsafhankelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou het dan faculteit afhankelijk zijn?Engineering bakt er nog wel eens niets van...
Zoek je bed op.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
merkte ik ook igisteravond, het is niet de nieuwe maar wel een update van de oude nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut msn, dringt me weer de nieuwe messenger op
Hij ziet er toch nog hetzelfde uit, apart.
Ik ook niet! Ben er helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht ooow het is alweer gestopt, komt net huisgenoot thuisen ik kijk naar buiten en zie niks, en ineens nu BAM volop sneeuw en het blijft ook een beetje liggen
Ik wil geen sneeeeuw
Dan zou ik hard lachenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe harde own zou het zijn als straks al die studenten niet meer met de trein terug kunnen omdat de NS niet om kan gaan met de sneeuw
Daar gaat dus het grote geld heen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja werd even een rondje gegeven![]()
En vervolgens had kreeg ik niet 1 maar 3 whiskey om even te atten voordat we naar de trein moesten... Had ook nog niet echt gegeten enz
Volgende week op kosten vd HAN
De hele cursus of alleen de knop?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, ineens is in blackboard bij de cursus waar ik voor aan het leren ben de knop documenten weg.. Handig want daar staan de powerpointsIk wilde het openen maar was niet meer ingelogd dus kreeg een error.. En nu ik wel weer ingelogd ben is alles ineens weg.. Vage shit
Oprutte!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
Rutte zoek een vrouw, en hou op met studenten naaien
Waarom moet je tijdens de finale van [VOH] zoeken naar documenten op blackboard?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is alweer opgelost
Je kon blijkbaar ook ergens in dat vierkantje waar het normaal staat op vernieuwen drukken en toen waren ze er weer
[VOH]quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Mikkie het volgende:
Stress om niks dus.
Er is trouwens echt geen fuck op tv vanavond. Heb ik een keer een avond vrij...
The Duke!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Bah, geldtrekkerij.
en je weet trouwens toch al wel wie er wint.
Ja en jou avatar is Gay met een hoofdletterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef vogelkooi het volgende:
Nieuwe ''avatar'' kardinaal?
Vond de vorige mooier, deze lijkt meer op en organisatie van 66 jaar geleden.
Tsja als je al van die verstrekkende ideeën krijgt bij een stel strepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je avatar je geaardeid uit zou moeten spreken dan is dat vrij apart ja... Meestal heb je dat al snel door op de manier waarop men post.
Hé swarma![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat van mij was ook slechts een mening![]()
wat betekent het zonder interpuntie posten dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je avatar je geaardeid uit zou moeten spreken dan is dat vrij apart ja... Meestal heb je dat al snel door op de manier waarop men post.
Hé swarma
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Interpuntie is dan wel weer een leuke vindingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat betekent het zonder interpuntie posten dan ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat van mij was ook slechts een mening![]()
Haha! CP is ook gay!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CGay dus, hihiPrecies. Zo'n spellingscreatie die nog logisch is ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Interpuntie is dan wel weer een leuke vindingHet gaat immers om puntjes
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dan zit je meer in de buurt!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef vogelkooi het volgende:
Nieuwe ''avatar'' kardinaal?
Vond de vorige mooier, deze lijkt meer op en organisatie van 1000 jaar geleden.
WTF? Laysa en Hosti?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef beatrijs het volgende:
Ha was net even mijn foto's aan het doorbladeren en kwam deze tegen.
[ afbeelding ]
Gemaakt op 22-7-2010 tijd: 4:23
Romantisch .Weet iemand toevallig wie dit zijn?Ben benieuwd of ze nog samen zijn, misschien hadden ze elkaar pas ontmoet... de liefde
Jij weet ook wel dat Laysa niet zulk lang haar heeftquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat Laysa niet zulk lang haar heeft
Dat is Karin, die zocht een slaapplaats!quote:
Das pas sinds de kerst dat het zo kort isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat Laysa niet zulk lang haar heeft
Ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben het leren zaten moet nog 4 dagen ofzo
Was vandaag redelijk op tijd begonnen maar kreeg toen mijn ouders onverwachts op de koffie.. Nu kan ik weer tot vanavond door..
Oei, dat is lang geleden...in ieder geval niet digitaal want kan op mn computer niks meer vinden van dat vak.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij toevallig ooit Phonology samengevat?![]()
ik ga echt voor de >7,5, maar voor dit vak ben ik als een kind zo blij met een 5,6quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:15 schreef morgane het volgende:
Helaas! Ik hoop dat je toch nog wat aantekeningen van andere mensen bij elkaar kan rapen. En dan haal je het heus wel hoor!Go MoBlo! Go MoBlo!
Goeie site voor CP. Leert ie misschien eens een keer goede films uitzoekenquote:
Je moeder grap maakt!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:31 schreef IrishBastard het volgende:
True. Zo naar de verjaardag van m'n moeder
Geschiedenis van het Denkenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Join the club
Zo hadden we een vak waarbij:
- de colleges in het Nederlands waren
- de teksten in het Engels
- de vragen bij de teksten in het Nederlands
- onze werkgroep meneer was Frans en sprak alleen Engels
- de vragen daarom ook in het Engels werden besproken/beantwoord
- het tentamen vervolgens weer in het Nederlands was![]()
Door voor de koelkastquote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Geschiedenis van het Denkentoch?
De hele geschiedenis van filosofie in één vak, natuurlijk gaat dat goed.
Hoe ga jij dat nou financieel doen? Ik ben als het goed is wel afgestudeerd voor komend studiejaar, maar hoe ga jij dat allemaal redden? 500 euro per maand collegegeld is geen grap meerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej, ik mag alles inhalen! Dat wordt een duur jaartje dankzij Rutte!
Hier voor wel lenen? Of kun je het nog zelf financieren?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
hier ook een duur jaartje:
3200 GBP collegegeld in York
1700 euro collegegeld hier
3000 euro boete
yay
Ik hoef geen pensioenfonds te betalen!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe ga jij dat nou financieel doen? Ik ben als het goed is wel afgestudeerd voor komend studiejaar, maar hoe ga jij dat allemaal redden? 500 euro per maand collegegeld is geen grap meer
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef geen pensioenfonds te betalen!
Mikkie ik heb geen idee. Dat eeuwig student zijn wordt nu wel erg duur. Misschien val ik wel onder de categorie voor kneuzen. Ik wacht wel af.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Moblo, denk je niet dat het misschien wel eens te duur kan gaan worden? Jij bent in totaal 8k kwijt aan collegegelden, da's meer dan 650 euro per maand!
Ik ben gewoon lui. Ik wil niet de review lezen zodat ik al weet waar de film over gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie site voor CP. Leert ie misschien eens een keer goede films uitzoeken
The Rise and Fail/fall of D_K?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef morgane het volgende:
Slaap lekker Dupje!!
Ik ben nog steeds met een essay bezig
Interessant! Welke periode? Vroeg middeleeuwse of het latere werk? Specifiek nog bepaalde thema's of ridders?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef morgane het volgende:
Neuh, daarover ben ik tegen de herkansingsdeadline eind maart nog niet uitgeschreven. Vooral niet over die fall waar je het over hebt.
Nope, ik ben een essay (uiteraard in het Engels) aan het schrijven over het waarheidsgehalte in Britse middeleeuwse ridderverhalen.
Heb vooral gekeken naar teksten rond 1300/1400, toen ridderverhalen echt populair begonnen te worden. Niet echt een bepaald thema, maar aangezien ik alleen ridderverhalen geanalyseerd heb die van origine in het Middle English zijn geschreven (dus geen vertalingen die nauwelijks bewerkt zijn) vallen er al veel teksten af.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Interessant! Welke periode? Vroeg middeleeuwse of het latere werk? Specifiek nog bepaalde thema's of ridders?
Ook een favorietje?
Waarom is de groene Ridder groen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb vooral gekeken naar teksten rond 1300/1400, toen ridderverhalen echt populair begonnen te worden. Niet echt een bepaald thema, maar aangezien ik alleen ridderverhalen geanalyseerd heb die van origine in het Middle English zijn geschreven vallen er al veel teksten af.
Sir Gawain and the Green Knight blijft het leukst om te lezen, met Sir Perceval als goede tweede.
Het is wel een essay van rond de 2000 woorden, dus erg diep kon ik er niet op ingaan helaas.
Bovendien vind ik 'm echt enorm rubbish als je ziet hoeveel tijd ik eraan besteed heb, maar goed. Als het een voldoende wordt vind ik het prima.
Volgens sommigen is zijn kleur een verwijzing naar 1 of andere groene vent uit Keltische mylthologie.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom is de groene Ridder groen?
Wat zei Tolkien ervan/over?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Volgens sommigen is zijn kleur een verwijzing naar 1 of andere groene vent uit Keltische mylthologie.
Maar ik heb ook iets gelezen over dat het een foutje was van de eerste drukker/kopiist
Geen idee, ik heb alleen een versie van een andere editor gebruikt omdat die toevallig toch in m'n kast stond.quote:
Maar wat is je samenvatting dan? Vat die eens even samen in een paar zinnen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef morgane het volgende:
Neuh, daarover ben ik tegen de herkansingsdeadline eind maart nog niet uitgeschreven. Vooral niet over die fall waar je het over hebt.
Nope, ik ben een essay (uiteraard in het Engels) aan het schrijven over het waarheidsgehalte in Britse middeleeuwse ridderverhalen.
Een essay over mij dat laat ik liever aan een waar meester gelijk Aristoteles over!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef morgane het volgende:
Überfail.
(van een potentiële essay over jou of de essay over ridderverhalen bedoel je?)
Daar bezig je anachronisme! Als een Middeleeuwer geloofde in de draken, demonen, magische zwaarden en volwassen maagden en men vertelde hem over dergelijke zaken lijkt me dat toch de waarheid niet? Wat voor de eenheid waarheid is hoeft dat voor de ander niet te zijn hč! Historisch perspectiefquote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef morgane het volgende:
Eh, dit waren geen paar zinnenmaar mn essay is dus behoorlijk oppervlakkig en kort door de bocht helaas.
Het punt is dat je niet kan spreken over 'de waarheid'. De 'waarheid' is hetgeen men gelooft. Wat men nu gelooft of als waar aanneemt is weer anders dan een bepaalde periode geleden.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef morgane het volgende:
Wat is anachronisme? Ik mis heel je punt haha...maar misschien moet ik ook maar gaan slapen. Het gaat er in mijn essay meer om dat ik dingen aanhaal waarvan ze tot op heden niet wetenschappelijk bewezen hebben dat het zou kunnen bestaan.
* in wiens/wier ogen? Door de ogen van de hedendaagse wetenschap. Klaar!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:11 schreef morgane het volgende:
Mijn onderzoeksvraag is: To what extent are British tales of chivalry realistic*', dat is net even iets anders toch? Of komt het volgens jou op hetzelfde neer? Ik snap wel wat je bedoelt nu hoor.
Maar goed, denk niet dat iedereen zo gecharmeerd is van onze ridderpraat. Kan zo last-minute toch niet veel meer veranderen, en ik denk dat het niet goed genoeg is, maar heb altijd de herkansing nog.
Ook, prima. Daarmee voorkom je de valkuil dat een dergelijk verhaal voor een Middeleeuwer niet realistisch zou zijn kunnen zijn. Het lijkt me heel erg moeilijk na te gaan, wat die precies realistisch vindt.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef morgane het volgende:
Oh wacht...als ik er nou eens "to what extent are British tales of chivalry realistic from modern perspective?" van maak? Want niet al mijn argumenten/voorbeelden zijn gebaseerd op de wetenschap.
Als je het maar netjes houdt! De meeste middeleeuwse auteurs deden alsof geslachtsverkeer niet bestond!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze kardinaal gaat maar eens het bed delen met een schone jonkvrouw! Dat heeft wel wat Middeleeuws niet? De prijs ervoor zie ik na mijn dood wel!
Maar goed dat toen het in de middeleeuwen donker was, je ook niks zagquote:Op maandag 24 januari 2011 00:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Als je het maar netjes houdt! De meeste middeleeuwse auteurs deden alsof geslachtsverkeer niet bestond!
3200GBP + 1700 stond al in de planning, dan kan die 3000 euro er ook nog wel bij. En ja, het is duur, maar ik kan het betalen én ik heb het er zeer zeker voor overquote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Moblo, denk je niet dat het misschien wel eens te duur kan gaan worden? Jij bent in totaal 8k kwijt aan collegegelden, da's meer dan 650 euro per maand!
Oei, dat is klote! Heb ik vorig jaar ook laten doen. Veel succes en sterkte!! Heb je soep/brinta/appelmoes in huis?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:03 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
Vanmiddag verstandskies laten wegsnijden/trekken. Geen zin!
awh, sterkte!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:03 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
gewoon naar de pagina van het boek waar die voetnoot op staat?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:58 schreef morgane het volgende:
Ik vond het uiteindelijk ook best meevallen hoorvond vooral de Brufen bruispoeder die ik meekreeg verschrikkelijk smerig, kon het echt niet binnenhouden. Dus als ik begin maart weer terug mag voor de andere kant begin ik gelijk met de ibuprofen-pillen ipv het poeder.
Help!! Weet iemand hoe ik volgens MLA-stijl in een quote kan verwijzen naar een voetnoot in een boek? Kan het op intenet en in mn Handbook niet vinden.
Hij staat alleen online...tenminste, het is een online versie van een boek. Het gaat om een voetnoot hier onderaan: http://www.lib.rochester.edu/camelot/teams/percfrm.htmquote:Op maandag 24 januari 2011 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon naar de pagina van het boek waar die voetnoot op staat?
Dat betekend dus ook dat je altijd pas op woensdag (dan komt de planning online) kan afspreken voor die week erop, want oow misschien moet je wel werken op je extra opgegeven shifts..quote:Vanaf de planning van week 6 heb je 2 extra dagdelen per week opgegeven waarop je beschikbaar bent. Deadline voor het doorgeven hiervan is 28-01-2011. Dit heeft 2 belangrijke voordelen. Wij kunnen uren op projecten beter samenvoegen (effectiviteit) en op dagdelen plannen waar er beter gescoord wordt (conversie). Het andere voordeel is dat wij bij het verdelen en inplannen van de uren beter aan het door jou gewenste aantal werkuren kunnen voldoen. In principe gaan we uit van jouw voorkeur shifts
Eerste ging prima, tweede minderquote:Op maandag 24 januari 2011 10:57 schreef Rituals het volgende:
Dankjullie wel! Komt vast helemaal goed (zei ze hoopvol). Ik zie meer op tegen het plaatsen van een spiraaltje begin februari.
Ik ben toch benieuwd naar het Mr.Mo-horrorverhaal.
Wat naar! Een vriendin van mij heeft ongeveer een maand lang d'r mond amper open kunnen doen (en dus ook niet goed kunnen eten) doordat de kaakchirurg zo had lopen wrikkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eerste ging prima, tweede minder
Brak langzaam af in kleine stukjes, uit moeten boren en ze hebben zó aan zijn kaak staan trekken en duwen dat hij anderhalve week z'n mond niet fatsoenlijk open kreeg![]()
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Note to self: niet klikken op elke willekeurige link met je geluid aan op het kantoor.
thx Vogelkooi
Ik moest er voor naar het ziekenhuis. Twee kaakchirurgen en een nacht ter observatie! Een van de minst vervelende ingrepen. Behalve wat *kraken* en een naar gevoel valt het reuze mee!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:03 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
Mogen jullie prive internetten op het werk? Maar was niet de bedoeling om je in de problemen te brengen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Note to self: niet klikken op elke willekeurige link met je geluid aan op het kantoor.
thx Vogelkooi
Waarom zou dat niet mogen? Alsof ik 8 uur per dag op volle capaciteit kan werken, dat kan niemand. Af en toe een beetje relaxen is goed voor productiviteit.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mogen jullie prive internetten op het werk? Maar was niet de bedoeling om je in de problemen te brengen.
Lekker dan!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat had mijn schoonzusje ookTot ze een enorme onsteking in haar mond kreeg, bleek dat ze 2 gaten hadden gemaakt ipv één en haar dit niet verteld hadden, en zij daardoor een niet gespoeld had
Dankjewel, maar hoe ik een website moest citeren wist ik wel. Vroeg me alleen af of er speciale regels zijn voor als het een voetnoot isquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moest er voor naar het ziekenhuis. Twee kaakchirurgen en een nacht ter observatie! Een van de minst vervelende ingrepen. Behalve wat *kraken* en een naar gevoel valt het reuze mee!
Morgane: MLA citatie van een website:
http://bcs.bedfordstmarti(...)tml#RES5e_ch08_p0410
En daar heb je nog meer voorbeelden!
Daar staan de meeste MLA -regels en ook die van andere annotatie-stijlen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:56 schreef morgane het volgende:
[..]
Dankjewel, maar hoe ik een website moest citeren wist ik wel. Vroeg me alleen af of er speciale regels zijn voor als het een voetnoot is
tegenwoordig gaat het toch om targets halen, als je daarnaast tijd over hebt voor andere dingen lijkt me het geen probleemquote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Mogen jullie prive internetten op het werk? Maar was niet de bedoeling om je in de problemen te brengen.
Ik heb een Wadsworth Handbook waar alle MLA-regels staanquote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar staan de meeste MLA -regels en ook die van andere annotatie-stijlen.
Hoe vlot het met Walewein en het groen chagrijn?
Ik gebruik die site af en toe, want dan moet het weer zus dan zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb een Wadsworth Handbook waar alle MLA-regels staanmoest voor Neerlandistiek laatst APA gebruiken, toch wel ff wennen.
Essay is af en ingeleverd, maar ben benieuwd of het goed genoeg is.
Bij ons is ook heel erg veel afgesloten en soms is dat heel irriterend! Moeten nog welleens wat opzoeken over auto's maar autoweek is bijvoorbeeld niet toegankelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef vogelkooi het volgende:
Ben ik ook mee eens af en toe wat anders. Maar bij ons mag internet niet, door misbruik van andere zo gekomen.
Met omwegen enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef IrishBastard het volgende:
Och, dat was bij ons op het callcenter ook. Maar er is altijd wel een proxy die je wel kunt openen
Wat is een habbekrats?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mikkie of IB: een degelijke middenklasse voor een habbekrats. 4 of 5 deurs. Tips?
Wat de auto van Laysa opbrengt! 3500 euro ergens denk ik.quote:
Meer ibuprofen! Extractie van welk element? 18, 48? 28, 38? Of allemaal ineens?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef Rituals het volgende:
Verdoving is (bijna) uitgewerkt en het doet een beetje pijn nu. Net gegeten, dat ging goed (zeewolffilet met sugarsnaps).
Ik heb een half uur geleden ibuprofen genomen (vond ik heel knap van mezelfquote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meer ibuprofen! Extractie van welk element? 18, 48? 28, 38? Of allemaal ineens?
Balen! Maar de volgende keer lukt het dus gewoon!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kut, 4tje terug gehad. Had toch iets meer moeten oefenen wantik weet dat ik er een volgende x met gemak een 7+ voor halen kan.
Fijn zeg! Nog 3 te gaan!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb een half uur geleden ibuprofen genomen (vond ik heel knap van mezelf) en de pijn is sinds vijf minuten weg! Wat een wonderpilletje
.
Nummer 38 is weggehaald.
Dan gewoon de volgende keer een 5.6!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kut, 4tje terug gehad. Had toch iets meer moeten oefenen wantik weet dat ik er een volgende x met gemak een 7+ voor halen kan.
Mijn verstandskiezen schijnen niet in de weg te zitten, dus ze hoeven er niet uit zolang er geen gaatjes in komen. Dus ik hoop dat de andere drie kiezen het nog even volhouden.quote:
Bij mij zaten ze plat in de kaak. Die moesten weg!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn verstandskiezen schijnen niet in de weg te zitten, dus ze hoeven er niet uit zolang er geen gaatjes in komen. Dus ik hoop dat de andere drie kiezen het nog even volhouden.
Geen idee, maar er leest hier straks iemand mee!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Voor 3500 heb je een prima auto. Wat dacht je van een Focus? Of als het iets kleiner moet een Fiësta ofzo? Betrouwbare auto's naar ik weet.
Audi A3 zou ook nog kunnen, maar ik weet niet of die in die prijsklasse een beetje redelijk zijn. Zo'n S40 als ik heb is ook prima (technisch en carrosserie), maar is niet echt middenklasser meer
Verder heb je natuurlijk Japanners, zoals bijvoorbeeld de Civic die zuinig, degelijk en al wat niet meer zijn
Dan zal ik daar tzt eens naar google-en!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, dan valt de A3 volgens mij af, maar blijft een Fiësta, Focus en Civic toch nog wel staan
Ja, eerst even de andere zaken op orde krijgen!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:44 schreef IrishBastard het volgende:
Of als je een model hebt dat je aan staat, gewoon googlen, kijken of er ergens een specifiek forum voor is (véél kennis, zeker over zwakke punten) of Mikkie of mij eens vragen
Die van Laysa is net te klein, die van mij net te onbetrouwbaar. We zoeken gewoon een gemiddelde van de twee.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Waarom gaat die kar van Laysa eruit dan?
Een Focus is wel een slag groter dan een Fiësta en een Civic, komt meer in de richting van de S40 weer. Ik zou eens kijken naar een Ford Fiësta, Fiat Punto, Mazda 323 (ziet er saai uit, maar is wel degelijk), een Nissan Almera (ook saai maar degelijk), Opel Corsa, Seat Ibiza, Renault Clio (wel wat gevoelig met de elektronica), Skoda Fabia (oubollig maar degelijk), Volkswagen Polo (relatief duur en kaal uitgevoerd), zoiets. Da's allemaal niet het kleinste van het kleinste, maar ook weer niet te groot. De Focus staat bekend om zijn goede rij-eigenschappen en magnifieke onderstel. Punt is alleen dat jullie daar weinig om geven
. Bovendien vind ik 'm inmiddels steeds meer gedateerd ogen (het new edge-design verveelt me), maar da's vooral een kwestie van smaak.
Mijn reden om een 'grotere' auto te rijden: ik ben zelf ook groot dus wil wel wat ruimte hebben. Nu kan ik het betalen en rij ik de 25 ŕ 30k die ik per jaar rij, graag in enige luxe en comfort. Dus ja, het is ook deels hobby/liefhebberij.
We gaan maar eens even langs wat dealers.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
Focus en Civic (mits 4/5 deurs) schelen ook niet veel hoor
Punto is geen middenklasser, maar gewoon klein, net al s de Corsa. 323 en Ibiza zijn op zich wel goed qua maat, alleen kwaliteit van de Ibiza weet ik zo niet?
Fabia is op zich ook een goede optie. Mits een niet super oud model is het techniek van VW voor een veel aagenamer prijs
Mja, een Punto scheelt in lengte 10cm met een Ibiza, da's niet schokkend. Een Astra is weer net een tikje te groot misschien. De Fabia is zeker geen slechte optie inderdaad, al is de kwaliteit van VW ook wel wat overrated.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
Focus en Civic (mits 4/5 deurs) schelen ook niet veel hoor
Punto is geen middenklasser, maar gewoon klein, net al s de Corsa. 323 en Ibiza zijn op zich wel goed qua maat, alleen kwaliteit van de Ibiza weet ik zo niet?
Fabia is op zich ook een goede optie. Mits een niet super oud model is het techniek van VW voor een veel aagenamer prijs
Da's waar. Ik rij veel woon/werk ermee, maar ik ga ook zo af en toe wel eens met meer mensen op pad, dan is het wel fijn om wat ruimte te hebben. En ondanks dat ik geen grotere auto rij om anderen te kunnen vervoeren, is het wel zo prettig. De tijd dat ik met een glimlach met vier volwassen kerels in een oude Fiësta of een Ka ging zitten is voorbij (die is er eigenlijk al nooit geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, je bent wel groot, maar geen gezinsgrootte inclusief kinderzitje groot!![]()
True, je geeft het geld makkelijker uit aan iets dat je plezier oplevert.quote:Ach ja, als het hobby is dan mag het wat kosten. Zelf vind ik het maar ingewikkelde zooi allemaal
We gaan maar eens even langs wat dealers.
Mijn suggestie voor een Chevy Impala SS uit de jaren 60 werd al afgewezen.
In dit geval zit het probleem 'm vooral in de lengtequote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon meer sporten mikkie, pas je er vanzelf in
Ook motoren kunnen te klein of te groot voor mensen zijn hčquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef vogelkooi het volgende:
Of motor gaan rijden alle ruimte van de wereld.
De oude Punto? Die is toch ook wel een stukje smaller enzo, en daar heb je toch wel erg weinig comfort in (in vergelijk tot de andere genoemde modellen). Maar dat is natuurlijk ook gewoon een keuzequote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, een Punto scheelt in lengte 10cm met een Ibiza, da's niet schokkend.
Prima als je bij dealers gaat kijken omdat je er niet alles van weet, maar ik zou daar niet snel een auto kopen. Je weet dat je er namelijk erg veel voor betaalt en over het algemeen krijg je op oudere auto's niet veel meer garantie dan bij een particulier of handelaar. Maar voor de oriëntatie is het niet mis.
Dan koop je een Twingo met zo'n vouwdakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dit geval zit het probleem 'm vooral in de lengte
Dat vind ik wel een toffe bak!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan koop je een Twingo met zo'n vouwdak
Of een Mercedes 700K, daar kun je gewoon in staan
[ afbeelding ]
Ik doelde op het 2003-model van de Punto. De rest is inderdaad keuzes. Van de genoemde auto's zouden voor mij vooral de Ibiza (maar dan liever een Leon) of een Focus een optie zijn. De rest vind ik sowieso al niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De oude Punto? Die is toch ook wel een stukje smaller enzo, en daar heb je toch wel erg weinig comfort in (in vergelijk tot de andere genoemde modellen). Maar dat is natuurlijk ook gewoon een keuze
Bij dealers zou ik eigenlijk ook niet langs gaan. In deze klasse krijg je waarschijnlijk (als je mazzel hebt) een maand of 3 garantie, maar betaal je eigenlijk teveel. Ga vooral eens kijken bij garages die een Bovag keurmerk hebben. Je krijgt ook een aantal maanden garantie (in die categorie), of kunt het er bij doen, en je zit toch wel met een stukje meer 'zekerheid'. Daarnaast zijn onderhoudsboekjes & een NAP natuurlijk wel een pré
Tja, we laten ons eerst op/voorlichten bij de lokale dealer en dan zien we wel wat we ermee doen. Het is Laysa die haar auto wil inruilen. Ik rijd een auto vol deuken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doelde op het 2003-model van de Punto. De rest is inderdaad keuzes. Van de genoemde auto's zouden voor mij vooral de Ibiza (maar dan liever een Leon) of een Focus een optie zijn. De rest vind ik sowieso al niks.
Maar inderdaad: bij de dealer word je afgezet. Liever een universele garage. D_K, kijk ook eens online (gaspedaal.nl, autotrader.nl, autotrack.nl, autoscout24.nl) wat voor dingen je tegenkomt en wat je iets lijkt. Dan kun je altijd opnieuw advies komen vragen.
Stel daarbij ook een aantal voorwaarden. Welke motorisering wil je, zijn er opties die je per se wilt (lichtmetalen wielen, stuurbekrachtiging, airco, elektrische ramen etc.) en een aantal voorkeursopties. Denk na over wat je ongeveer fijn zou vinden qua km-stand. Dan kun je wat gerichter gaan zoeken, want in jullie deel van de markt is bijzonder veel te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |