I'm on it!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je nu ook nog een tietenfipo van Karin kan hosselen
Toen ik zijn hoofd zag wist ik al wat voor ideeën hij had.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef AMDB het volgende:
http://new.spitsnieuws.nl(...)onstranten_kort.html
Dat je het even weet, een stem op de PVV is een stem op alles pikken van de overheid en werken werken en nog eens werken.
verkapte ''kijk mij vet mobiel kunnen posten'' postquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Dupje het volgende:
In de trein terug naar Nimma vanuit den bosch waar ik een goeie training in samenleven, leiderschap en communicatie heb gegeven aan verpleegkunde studenten.
Alsof ik dat nog niet eerder gedaan hebquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verkapte ''kijk mij vet mobiel kunnen posten'' post
Vind je 't gek na al die ratten-verhalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben op de kijkavond een meisje in een tuinbroek
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef morgane het volgende:
Zat er toevallig ook een Lotte bij?
Welterusten!!
Gelezen, en snap al de ophef eigenlijk niet zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tot de bodem: Karin! Net als het gelijknamige stukje in de ANS!
http://www.ans-online.nl/(...)1/tot-de-bodem-karin
Inclusief een snor en haar onder d'r oksels?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben op de kijkavond een meisje in een tuinbroek
Waarschijnlijk, als het rugbyteam niets had gekaapt, was er geen ophef geweest. Nu wel, en juist daardoor komt die Karin er vanaf als een enorm goedkope hoer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gelezen, en snap al de ophef eigenlijk niet zo
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Als er dan niemand is die er een post dan offer ik mezelf wel op.
eensch met morganequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Mooie meid zeg! Leuke haarkleur ook.
Fiets stond nog op de zaak. Dus met hem meegereden. (mag zelf niet rijden, jeweetzquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Waarom had je de mercedes van je baas dan HostiHij ligt er niet in stukjes gesneden achterin hè
Waarom mag je niet rijden? Ik bedoel je had die klas toch niet echt zien aankomen? En wat botbreuken dat heelt wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fiets stond nog op de zaak. Dus met hem meegereden. (mag zelf niet rijden, jeweetz).
Jij wist toch ook wel dat ik zelf niet mag autorijden? Wat dacht je dat ik zonder rijbewijs in de C220 van mijn baas mocht gaan cruisen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, opeens een veel minder stoer verhaal
Hopelijk he! heb ik met een aantal maandjes mijn rijbewijs!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wist toch ook wel dat ik zelf niet mag autorijden? Wat dacht je dat ik zonder rijbewijs in de C220 van mijn baas mocht gaan cruisen?
Hopelijk heb ik m (weer) voor dat jij de jouwe hebt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Hopelijk he! heb ik met een aantal maandjes mijn rijbewijs!
Really? ga je ook weer paar lessen nemen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik m (weer) voor dat jij de jouwe hebt!![]()
(Goed streven(van jou dan) )
he vervelend zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, op naar een 'reünie' van het businessevent van novemberEten in een of ander city hotel in Utrecht
geen Idee...maar ze van de weg afschelden werkt uitstekend hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef Californium het volgende:
En weer thuisRijden was leuk
Waarom zijn mensen zo irritant?
Gewoon er tegenaan rijden of toeteren!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen Idee...maar ze van de weg afschelden werkt uitstekend hoor!
Toeteren was niet zeer effectief...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon er tegenaan rijden of toeteren!
Wel i.c.m. snijden en smerig kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Toeteren was niet zeer effectief...
Maar niet als je aan het lessen bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel i.c.m. snijden en smerig kijken
Niet? In Hatert moet je dat wel beheersen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar niet als je aan het lessen bent
Daar reden we iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet? In Hatert moet je dat wel beheersen!
Kan je al goed parallel rijden met de stoep met 10 kilometer per uur? Dat moet elke gangsterneger kunnen!quote:
10! der zal maar een kind oversteken zeg...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je al goed parallel rijden met de stoep met 10 kilometer per uur? Dat moet elke gangsterneger kunnen!
Een kind van 10 die op je auto komt aflopen? Meteen gericht schieten! Voor je het weet lig je bloedend op het trottoir en rijdt die koter er met je bolide vandoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
10! der zal maar een kind oversteken zeg...
Aan het terugkomen ja?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Dupje het volgende:
Ik ben "If you really knew me" van MTV aan het terugkomen. Over challenge day op een middelbare school in Amerika. Heel interessant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |