Is toch een beetje hetzelfde dat het sexueel misbruiken van dieren eerst niet strafbaar was omdat niet echt vastgesteld kon worden of een dier daar nou echt emotioneel onder zou lijden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat dieren betreft geen concrete wetten zijn en ook weinig jurisprudentie omdat dierenwelzijn zaken niet snel aanhangig gemaakt worden.
Nee, Brabantquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah wat een mooie combi!
In Tukkerland?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ach liberaal, conservatief, VVD, PVV, D66... who cares.
Mijn volk krijgt uiteindelijk een eigen land, eigen vlag (regenboogvlag), eigen volkslied (Somewhere over the rainbow, gezongen door Liza Minelli) en eigen regering en zo!![]()
You straight people can all go to straight heell! (Walmart of zo)
Onderschat het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijheid misschien ook wel overschat wordt. Vinden veel mensen het niet stiekem wel relaxed dat er overal regeltjes voor zijn en dat dingen voor je bepaald worden? Nu misschien niet, maar als dat weg zou vallen, denk ik dat het nog wel tegenvalt, die vrijheid.
Klopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is toch een beetje hetzelfde dat het sexueel misbruiken van dieren eerst niet strafbaar was omdat niet echt vastgesteld kon worden of een dier daar nou echt emotioneel onder zou lijden?
Stond me iets van bij dat ik dat ooit las en belachelijk vond.
En hoelang denk je het vol te houden voordat jullie uitsterven?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Mijn volk krijgt uiteindelijk een eigen land, eigen vlag (regenboogvlag), eigen volkslied (Somewhere over the rainbow, gezongen door Liza Minelli) en eigen regering en zo!![]()
Cool, waar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, BrabantMaar goed, dat is het waard. Vrijdag het laatste gesprek en de contracten tekenen.
Goed dat je het zegt, die moet ik nog steeds een keer zien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderschat het niet.
Heb je "Das Leben der Anderen" gezien? Geniale film die de beklemming van anti-vrijheid schitterend weergeeft.
Ik zag vorige week een stukje van een Oprah-aflevering uit de 80's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me juist -bijna- het ultieme hedonistische paradijs!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoelang denk je het vol te houden voordat jullie uitsterven?.
Nee, die moet ik nog steeds kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderschat het niet.
Heb je "Das Leben der Anderen" gezien? Geniale film die de beklemming van anti-vrijheid schitterend weergeeft.
Het staat ook gewoon letterlijk zo geregeld in de Grondwet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijheid misschien ook wel overschat wordt. Vinden veel mensen het niet stiekem wel relaxed dat er overal regeltjes voor zijn en dat dingen voor je bepaald worden? Nu misschien niet, maar als dat weg zou vallen, denk ik dat het nog wel tegenvalt, die vrijheid.
Die zul je nog steeds wel hebben. Vooral in de Bible belt in de VS.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag vorige week een stukje van een Oprah-aflevering uit de 80's.
Het ging over AIDS en echt, ze wilden toen alle homo's naar een eiland sturen want dat zou wel helpen ofzo. Ik was echt geschokt dat mensen er toen nog zo over dachten.
Let my people go!quote:
Dat doen ze nu nog, dat heet Ibizaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging over AIDS en echt, ze wilden toen alle homo's naar een eiland sturen want dat zou wel helpen ofzo. Ik was echt geschokt dat mensen er toen nog zo over dachten.
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die moet ik nog steeds een keer zien.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon letterlijk zo geregeld in de Grondwet.
naar friesland deporteren en friesland onafhankelijk verklaren. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoelang denk je het vol te houden voordat jullie uitsterven?.
Dat waren nog eens ideeën!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Artikel 1 is al een belachelijk stukje, de rest wil ik niet eens weten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon letterlijk zo geregeld in de Grondwet.
Deden we met de criminelen ook (Australie)quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was echt in shock dat mensen er toen zo over dachten. En niet 1, dat was de algemeen heersende gedachte. Ik was er echt van onder de indruk. Ik kan me niet eens voorstellen dat er zulke homohaat bestáát.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Die zul je nog steeds wel hebben. Vooral in de Bible belt in de VS.
Doen! Geen actiefilm, maar wel sterk gedaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die moet ik nog steeds kijken.
ga eens naar Urk oidquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was echt in shock dat mensen er toen zo over dachten. En niet 1, dat was de algemeen heersende gedachte. Ik was er echt van onder de indruk. Ik kan me niet eens voorstellen dat er zulke homohaat bestáát.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |