quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
What the fuck is wrong with these people?
is toch hun eigen keus? FOREVER YOUNG is alleen voor eckte bazen. TS zal dit nooit wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
Iedereen kent wel een voorbeeld, als hij/zij goed nadenkt. Die nieuwe vriend van je moeder die tegen je praatte in straattaal, zodat je zou denken dat hij cool was. Dronken 30-ers/40-ers in disco's/ clubs, wanhopig op jacht naar een jong ding omdat hun vrouw 30 kilo is aangekomen en ze niet meer pijpt. Die 35 jarige studiegenoot die doet alsof hij net 20 is en het mest dronken van iedereen wordt bij borrels. Leraren di opeens band shirts gingen dragen en in de pauzes naar je toe kwamen als ze zagen dat jij ook fan was van die ene hippe band.
What the fuck is wrong with these people? Waarom accepteert men niet gewoon dat ze ouder worden?
alsof jij bepaalt wat 'normaal' isquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nee hoor, ik omarm volwassen worden en je normaal gedragen.
Het is gewoon sneu dat di mensen niet mee kunnen komn met hun eigen leeftijdsgenoten en zich daarom gedragen zoals pubers.
Ah, je bent lid van de normaalpolitie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef MangoRedChilli het volgende:
Het is gewoon sneu dat di mensen niet mee kunnen komn met hun eigen leeftijdsgenoten en zich daarom gedragen zoals pubers.
Jankert :Squote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef MangoRedChilli het volgende:
Jullie zijn allemaal hippe 30-ers?
Er heen gaan en je gedragen als een puber is toch een verschil. Van mij mag een 40 plusser best van hippe bandjes houden, als hij maar niet de nadruk daar op legt om hip over te komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef ukga het volgende:
Als ik op feesten zoals mysteryland of dancevalley, vind ik het altijd wel leuk dat er ook oudere rondlopen. Als ze er nou plezier in hebbe? laat ze
die is een miljoen jaar oud, ik denk niet dat hij fossielen bedoelde :Squote:Op woensdag 19 januari 2011 12:20 schreef Stink_vis het volgende:
Ik herken Patricia Paay in je klacht..
Voor haar eigengevoel is ze nog 30 en wilt ze zwanger worden toch??quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
die is een miljoen jaar oud, ik denk niet dat hij fossielen bedoelde :S
zijn haar eierstokken dan niet al versteend? maar ik snap wat je bedoelt :S terechte klachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Voor haar eigengevoel is ze nog 30 en wilt ze zwanger worden toch??
Je stinkt naar onzekerheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
TS is een vrouw van 21 die wel wat beters te doen heeft dan oude vrouwen te versieren.
idd..quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
TS is een vrouw van 21 die wel wat beters te doen heeft dan oude vrouwen te versieren.
en jij stink sowiezo.. en dan niet eens figuurlijk.quote:
TS haat jonge mensen, en oude mensen mogen ook al geen plezier hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef MangoRedChilli het volgende:
Heb je al wel haar op je balletjes? En is je pielemoosje nog steeds een klein zielig wormpje?
Ach ja, hippe dertigers hebben geld, weten inmiddels hoe een vrouw in elkaar steekt en nemen je nog eens mee naar barcelona ipv naar de kermisquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
Waarom reageren we hier nog eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
geen idee. TS bash ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom reageren we hier nog eigenlijk
Ik pak het anders aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Scorpie het volgende:
TS backfire topic, altijd goed. Ik doe mee. TS________________________________!
Normaal gedragenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef MangoRedChilli het volgende:
Stink_vis als naam hebben en ander betichten van stinkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
idd..
[..]
en jij stink sowiezo.. en dan niet eens figuurlijk.
Aight, jeweetzelluf swa!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed bezig. Je hosselt die chick gewoon keihard, spang man, spang brother.
Dan weet je iig waar je eigen vent uithangt als hij een avondje niet thuiskomt, over een jaar of 10quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
Dronken 30-ers/40-ers in disco's/ clubs, wanhopig op jacht naar een jong ding omdat hun vrouw 30 kilo is aangekomen en ze niet meer pijpt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aight, jeweetzelluf swa!. Ik klap die poenie als KFC
.
JIJ BENT MIJN NIEUWE HELDquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Er is maar 1 type vrouw die weet waar haar man is, de weduwe.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ts is dik en pijpt niet, daarom gaat haar vriend vreemdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
Dronken 30-ers/40-ers in disco's/ clubs, wanhopig op jacht naar een jong ding omdat hun vrouw 30 kilo is aangekomen en ze niet meer pijpt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef ukga het volgende:
Stink_vis als naam hebben en ander betichten van stinken
de onzekerheid siert je
Volgens mij is TS een man.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef ukga het volgende:
[..]
Ts is dik en pijpt niet, daarom gaat haar vriend vreemd
quote:
nee dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
Komen de mannen van 30+ met een dikke vrouw die niet wil pijpen niet eens op jou af? Zielig! Misschien kun je het bij 50-jarigen proberen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
of bij het asielquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komen de mannen van 30+ met een dikke vrouw die niet wil pijpen niet eens op jou af? Zielig! Misschien kun je het bij 50-jarigen proberen.
Oh ja, ik moet me normaal gedragenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heat je jat de show van de aandachtshoer
Je bent al boven de dertig he, dus foei!! De normaalpolitie komt op je af!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet me normaal gedragen.
nee, NUquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Da's prima, over een jaar of 60
Ach, dat zijn allemaal van die broekies, die vreten we opquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent al boven de dertig he, dus foei!! De normaalpolitie komt op je af!
Net met mijn vrouw naar Barcelona geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, hippe dertigers hebben geld, weten inmiddels hoe een vrouw in elkaar steekt en nemen je nog eens mee naar barcelona ipv naar de kermis.
Jazeker.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef MangoRedChilli het volgende:
Jullie zijn allemaal hippe 30-ers?
TS is een vrouw, zoals meerdere keren vermeldtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jazeker.En ik neuk jouw vriendinnetje een stuk beter dan jij met je onderontwikkelde hondenpikkie.
Je staat overigens wel sprankelend op de fotoquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jazeker.En ik neuk jouw vriendinnetje een stuk beter dan jij met je onderontwikkelde hondenpikkie.
Maar ook nog niet op die leeftijd dat het je niks kan schelen. Ik voel je man.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben trouwens 27 Heat, dus ik hoor officieel nergens bij
Te oud om hip te doen met de jongeren en te jong om hip te doen met de ouderen.
Inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar ook nog niet op die leeftijd dat het je niks kan schelen. Ik voel je man.
Heldquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef ukga het volgende:
[..]
Stink_vis als naam hebben en ander betichten van stinken
de onzekerheid siert je
Oh, ik lees alleen OP's. De rest is zonde van m'n tijd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:57 schreef ukga het volgende:
[..]
TS is een vrouw, zoals meerdere keren vermeldt
In dit topic is zelfs de OP zonde van je tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh, ik lees alleen OP's. De rest is zonde van m'n tijd...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS neemt een kort pittig kapsel als ze 30 wordt.
Heeft ze die niet al dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS neemt een kort pittig kapsel als ze 30 wordt.
mischien betere muziek luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
Leraren diE opeens band shirts gingen dragen en in de pauzes naar je toe kwamen als ze zagen dat jij ook fan was van die ene hippe band.
Wh
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Waaghals het volgende:
ik vond deze jeugdfoto van ts
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze zich dus ook nog laten ombouwen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
![]()
Zeg het toch gewoon in je moedertaal, zeikstraaltje.
Ik wil je je wel lekker jong laten voelen hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:53 schreef female81 het volgende:
TS heeft een punt. Maar aan de andere kant: Jezelf alvast gedragen als een vijftigplusser, dan? Genoeg mensen (vooral vrouwen) die rond hun dertigste, als er kindertjes komen, alles maar laten hangen (letterlijk en figuurlijk). Behalve het haar, wat dat moet er juist weer áf ().
Ik zie weleens oude klasgenotes voorbij waggelen waar nu al bijna niets meer van over lijkt te zijn, die half ingedut lijken. Nu waren dat meestal wel meiden waarbij je die levensloop op hun tiende al een beetje kon voorspellen, van die hele kleurloze typetjes die je toen ook al over het hoofd zag, maar met het - ooit - vrolijkste, vlotste meisje van de klas is inmiddels hetzelfde gebeurd.
Iets tussen hetgene wat hierboven omschreven is, en de irritante quasi-hipheid die de TS omschrijft in, is leuk. Gewoon, de middenweg. Eentje die je goed moet bewaken, want als je niet uitkijkt sluipt mentale veroudering er rond je achtentwintigste sneller in dan je denkt (ik ben zelf ook niet helemáál heilig wat dat betreft).
dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:10 schreef okiokinl het volgende:
kwil ook nog even zeggen,
de 30ers- 40ers van nu, die zijn groot geworden in de house wave. die clubs die zijn van ons.
net zoals opa in t bejaarden huis ook nog steeds zn haar in een scheiding kamt en naar jazz luisterd, zitten wij in het verzorgingstehuis straks ook nog steeds te gabberen in onze rolstoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |