idd..quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
TS is een vrouw van 21 die wel wat beters te doen heeft dan oude vrouwen te versieren.
en jij stink sowiezo.. en dan niet eens figuurlijk.quote:
TS haat jonge mensen, en oude mensen mogen ook al geen plezier hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef MangoRedChilli het volgende:
Heb je al wel haar op je balletjes? En is je pielemoosje nog steeds een klein zielig wormpje?
Ach ja, hippe dertigers hebben geld, weten inmiddels hoe een vrouw in elkaar steekt en nemen je nog eens mee naar barcelona ipv naar de kermisquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
TS is een vrouw van 21 die wel wat beters te doen heeft dan oude vrouwen te versieren.
Waarom reageren we hier nog eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
geen idee. TS bash ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom reageren we hier nog eigenlijk
Ik pak het anders aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Scorpie het volgende:
TS backfire topic, altijd goed. Ik doe mee. TS________________________________!
Normaal gedragenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nee hoor, ik omarm volwassen worden en je normaal gedragen.
Stink_vis als naam hebben en ander betichten van stinkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
idd..
[..]
en jij stink sowiezo.. en dan niet eens figuurlijk.
Aight, jeweetzelluf swa!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed bezig. Je hosselt die chick gewoon keihard, spang man, spang brother.
Dan weet je iig waar je eigen vent uithangt als hij een avondje niet thuiskomt, over een jaar of 10quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
Dronken 30-ers/40-ers in disco's/ clubs, wanhopig op jacht naar een jong ding omdat hun vrouw 30 kilo is aangekomen en ze niet meer pijpt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aight, jeweetzelluf swa!. Ik klap die poenie als KFC
.
JIJ BENT MIJN NIEUWE HELDquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Er is maar 1 type vrouw die weet waar haar man is, de weduwe.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Er is maar 1 type vrouw die weet waar haar man is, de weduwe.
Ts is dik en pijpt niet, daarom gaat haar vriend vreemdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef MangoRedChilli het volgende:
Dronken 30-ers/40-ers in disco's/ clubs, wanhopig op jacht naar een jong ding omdat hun vrouw 30 kilo is aangekomen en ze niet meer pijpt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef ukga het volgende:
Stink_vis als naam hebben en ander betichten van stinken
de onzekerheid siert je
Volgens mij is TS een man.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef ukga het volgende:
[..]
Ts is dik en pijpt niet, daarom gaat haar vriend vreemd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |