Dat zeker, hij is ook net niet geplaatst meen ik?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef Szura het volgende:
Zonde dat Simon zo vroeg tegen Federer geloot werd.
Had met een wat betere loting ver kunnen komen.
Yes!quote:
Stond 41e op de ranking.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat zeker, hij is ook net niet geplaatst meen ik?
Ik moest gewoon werken ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef tong80 het volgende:
Toch lekker zo'n wedstrijd op een doorsnee woensdagmiddag
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:18 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een lamlul die Fed.
Rafa vreet hem op!![]()
VAMOSSSS!!!
Rogier Wassenquote:
Dit en het feit dat Fed dus op de AO er altijd zo'n wedstrijd als deze tussen heeft zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:22 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens heb ik geen zorgen voor de rest van het toernooi. Dit is gewoon een tegenstander die dat tegen hem kan doen. 2x gespeeld, 2x verloren, al 3 jaar niet meer tegen elkaar gespeeld.
Tegen Nadal/Murray weet hij hoe hij moet spelen om te winnen. Dat heeft hij tegen Simon niet.
De komende tegenstanders kunnen ook niet zo spelen als Simon. Dus dat worden weer hele andere partijen die, over het algemeen, makkelijker te winnen zijn voor Federer.
[ afbeelding ]
![]()
Die soort posts lees ik graag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:22 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens heb ik geen zorgen voor de rest van het toernooi. Dit is gewoon een tegenstander die dat tegen hem kan doen. 2x gespeeld, 2x verloren, al 3 jaar niet meer tegen elkaar gespeeld.
Tegen Nadal/Murray weet hij hoe hij moet spelen om te winnen. Dat heeft hij tegen Simon niet.
De komende tegenstanders kunnen ook niet zo spelen als Simon. Dus dat worden weer hele andere partijen die, over het algemeen, makkelijker te winnen zijn voor Federer.
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |