Enorm knappe prestatie tegen de immer levensgevaarlijke Ryan Sweeting. Ik had niet verwacht dat Nadal deze ronde zou winnen, nu meteen topfavoriet voor de titel. Als je van Sweeting kan winnen op deze ondergrond dan houdt niets je meer tegenquote:
Siiiiiiiiiiiiiiiii!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enorm knappe prestatie tegen de immer levensgevaarlijke Ryan Sweeting. Ik had niet verwacht dat Nadal deze ronde zou winnen, nu meteen topfavoriet voor de titel. Als je van Sweeting kan winnen op deze ondergrond dan houdt niets je meer tegen
Van de ongeplaatste spelers was dit echt wel veruit de zwaarste loting hoor, eerst Daniel en nu Sweeting. Superknap ditWeer es wat anders dan 5 sets ploeteren tegen zo'n anoniem stokbrood, allez
quote:Karlovic: "Ik mag de zeep niet laten vallen"'
Voor de boomlange Kroaat Ivo Karlovic (2,08 meter) zijn de Australian Open afgelopen. Na een nederlaag in de eerste ronde van het enkeltoernooi, verloor hij ook meteen in het dubbelspel. En dan kreeg hij nog een dopingcontroleur op bezoek.
"Na mijn dubbelmatch volgde de dopingcontroleur tot in de douche. Hopelijk laat ik de zeep niet vallen. Ik haat die mannen", schreef Ivo Karlovic op Twitter.
Wow.quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enorm knappe prestatie tegen de immer levensgevaarlijke Ryan Sweeting. Ik had niet verwacht dat Nadal deze ronde zou winnen, nu meteen topfavoriet voor de titel. Als je van Sweeting kan winnen op deze ondergrond dan houdt niets je meer tegen
Van de ongeplaatste spelers was dit echt wel veruit de zwaarste loting hoor, eerst Daniel en nu Sweeting. Superknap ditWeer es wat anders dan 5 sets ploeteren tegen zo'n anoniem stokbrood, allez
Er was geen Hawk-Eye beschikbaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:15 schreef TheArt het volgende:
Kavcic wordt even flink genaaid. In een zwaarbevochten game op 1-2 in de 5e set slaat Youzhny een bal op voordeel van Kavcic ruim uit. De bal wordt echter in gegeven en vervolgens wordt Kavcic gebroken.
tankenquote:
Relaxed idd!!! Je kan alleen geen grote Posts quoten of editen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:33 schreef jojomen4 het volgende:
Zo de lulle, Nalbandian.Nieuwe layout fok mobiel is dikke shit!
![]()
En
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |