abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:41:03 #226
67205 Colplay
How you doin??
pi_91564641
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:25 schreef FedExpress het volgende:

[..]

6-4 voor Fed sinds 2004. Toen was Nadal 18.
Laatste 3 jaar is natuurlijk onzinnig :') Ik ga toch ook niet zeggen: pak maar van voor 2008 alle stats van Fed, want toen was hij superieur?
In de wedstrijden die Federer won staat het 8-0 H2H. Is dit ook een zinvolle stat???

Wel mooi dat iedereen altijd alles zoekt wat in het voordeel van hun favoriet is. Nadal is goed op gravel? Dan halen we die er af. Is dat niet goed? Dan halen we er een paar jaar af...

Onderling staat het gewoon 14-8 en zijn het de waarschijnlijk de twee beste spelers ooit die ook nog eens op het top van hun kunnen tegen elkaar spelen. Hopelijk komt er volgende week ontmoeting nummer 23. Want dit is toch leuker dan een finale met Murray, Djoko of Del Potro.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_91564701
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef jojomen4 het volgende:
express: je hebt gelijk, dat is net zo onzinnig als het niet meerekenen van gravel omdat dat niet goed uitkomt voor fed z'n stats.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Colplay het volgende:

[..]

In de wedstrijden die Federer won staat het 8-0 H2H. Is dit ook een zinvolle stat???

Wel mooi dat iedereen altijd alles zoekt wat in het voordeel van hun favoriet is. Nadal is goed op gravel? Dan halen we die er af. Is dat niet goed? Dan halen we er een paar jaar af...

Onderling staat het gewoon 14-8 en zijn het de waarschijnlijk de twee beste spelers ooit die ook nog eens op het top van hun kunnen tegen elkaar spelen. Hopelijk komt er volgende week ontmoeting nummer 23. Want dit is toch leuker dan een finale met Murray, Djoko of Del Potro.
Klopt, maar ik gaf alleen de stats, ik vroeg niet om de H2H zonder gravel...
~Si vis amari, ama~
pi_91564811
Ik haalde gravel eraf omdat we het hadden over de kansen van Rafa op deze GS, wat overduidelijk geen gravel is ;) Maar goed, deze discussie wordt nu ook al weer op 20 verschillende manieren geinterpreteerd :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:19 #230
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_91565545
Ik vind Courier wel zo'n enorme baas _O_

Als tennisser was het een beetje een honkballer (ook mooi) maar als scheids bij die rally for relief en als interviewer na de partijen issie echt top. Gister ook met Roddick een mooi interview :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:02:36 #231
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_91565599
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ik haalde gravel eraf omdat we het hadden over de kansen van Rafa op deze GS, wat overduidelijk geen gravel is ;) Maar goed, deze discussie wordt nu ook al weer op 20 verschillende manieren geinterpreteerd :D
Als beide tegen elkaar moeten lijkt het mij dat Rafa toch dik in het voordeel is. De ontwikkeling van Rafa heeft er de laatste jaren voor gezorgt dat hij ook buiten gravel erg competetief is geworden, dat zie je terug in de resultaten (ook tegen Fed).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_91566533
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
Klopt ja. Het is denk ik alleen van de Grand Slams. Dan zou het wel kunnen.
Ja ik weet niet hoor, het was gewoon door een willekeurig persoon gepost op twitter.
Maar ik vond het een hoog getal, dus vroeg me af of het waar was.
En hoe lang gaat de Rafa-Fed discussie hier nog door, dat het grotendeel hier voor Federer is mag inmiddels ook wel duidelijk zijn.
pi_91566807
quote:
Courier doet dat leuk. Is veel leuker interview om te zien dan die standaard praatjes. Opvallend dat ie het nu al twee jaar bij de Australian Open doet, als Amerikaan.
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:39:06 #234
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_91567665
nando en haase door *O*

jammer dat ik het vannacht niet af kon kijken. Stomme school ook :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:45:15 #235
67205 Colplay
How you doin??
pi_91567962
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ok. Maar dan is nog een resultaat van 2004 niet echt van invloed op de situatie van dit moment. Denk dat het op hardcourt dicht bij elkaar ligt en dat de vorm van de dag meer van invloed zal zijn dan wat ze in het verleden hebben laten zien. Op hardcourt is t volgens mij 4-3 voor Federer, dus dat bewijst dat het meer een momentopname zal worden dan dat er een uitgesproken favoriet zal zijn, zoals op gravel wel het geval is.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:55:24 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91568417
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
Tegen Nadal weet Fed we'll hoe die moet winnen. Jammer dat hij het bijna nooit uitvoert. Hahahaha. Wat een lachwekkende opmerking toch. :D
Waarom schrijven mensen tegenwoordig "we'll" als ze "wel" bedoelen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_91569656
Wat een onmogelijk toernooi om te volgen, heb tot nu toe een kwartier gezien van de eerste partij van Federer :{.
sig verwijderd door FA
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:36:05 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91570350
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een onmogelijk toernooi om te volgen, heb tot nu toe een kwartier gezien van de eerste partij van Federer :{.
Ja, ik vind het ook niks. Alleen de finale vind ik altijd wel handig gepland, omdat die op zondagochtend is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_91571188
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Colplay het volgende:

[..]

Je kunt gewoon objectief naar die H2H kijken en constateren dat 12 ontmoetingen plaatsvonden op gravel, 3 op traag hardcourt, 1 op 'normaal' hardcourt, 3 op snel hardcourt en 3 op (ook al vertraagd) gras. Mag je dan concluderen dat die 14-8 vertekend is? Absoluut.

Wat je dan hoger inschat is voor eigen rekening: de kwaliteit van Federer om ook op gravel heel vaak finales te bereiken of de 14-8, waarbij Federer maar 6 keer op de baansoort die hem relatief beter ligt tegen Nadal heeft gespeeld.
pi_91571243
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef tong80 het volgende:
In België is het al net zo erg als in Nederland. Ik kijk op de Belg, vind het commentaar daar lekkerder. Stoppen ze met uitzenden omdat er een jeugdprogramma staat gepland. :)

:P
Ik heb het pas een keer of 10 als reactie gegeven op posts van je met deze strekking: de Belg gaat gewoon verder met uitzenden op de digitale kanalen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:01:19 #241
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_91571273
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je kunt gewoon objectief naar die H2H kijken en constateren dat 12 ontmoetingen plaatsvonden op gravel, 3 op traag hardcourt, 1 op 'normaal' hardcourt, 3 op snel hardcourt en 3 op (ook al vertraagd) gras. Mag je dan concluderen dat die 14-8 vertekend is? Absoluut.

Wat je dan hoger inschat is voor eigen rekening: de kwaliteit van Federer om ook op gravel heel vaak finales te bereiken of de 14-8, waarbij Federer maar 6 keer op de baansoort die hem relatief beter ligt tegen Nadal heeft gespeeld.
Ach Wim, hoe vaak hebben jij en ook anderen dit al gepost? Het is slechts een herhaling van zetten in een discussie die oneindig is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_91571359
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ken het probleem..
Moet het met Game, Set & Mats doen :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:07:54 #243
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91571498
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Ken het probleem..
Moet het met Game, Set & Mats doen :P
Hoe laat is dat eigenlijk?
pi_91571629
Ja hier nog 1, zie voor ok naar t werk ga ongeveer 10 minuten...
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_91572669
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe laat is dat eigenlijk?
19:15 , vandaag...
Het tijdstip is elke dag anders..

Komt door de f*cking " asian cup :') "
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_91573036
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waarom schrijven mensen tegenwoordig "we'll" als ze "wel" bedoelen?
à la Ben Saunders als ik het goed heb.
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:56:57 #247
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_91573650
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:44 schreef senswal het volgende:

[..]

à la Ben Saunders als ik het goed heb.
Nee, een blackberry die automatich 'll erbij plakt als ik we+spatie tik.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:02:53 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_91573949
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

wimderon, in de eerste alinea waarin je dingen constateert ben je nog behoorlijk objectief.

In de 2de alinea is gelijk je voorkeur terug te zien. Ik zou het zelfde kunnen typen in de eerste alinea, en dan in de 2de alinea zoiets;

Wat je hoger inschat is voor eigen rekening: het feit dat Federer kwa techniek de meest getalenteerde speler is en op dit moment meer prijzen heeft gewonnen, of het feit dat Rafa 14-8 voorstaat in de H2H en zich de laatste jaren zo goed ontwikkeld heeft dat hij de laatste tijd van Federer kan winnen op andere ondergronden dan gravel (iets waarvan vele zeiden dat Rafa dit nooit zou kunnen) en dat Federer zich nooit echt heeft kunnen ontwikkelen op gravel omdat hij hierop nog steeds door Rafa geveegd word.

Dat werkt toch niet?

in het algemeen:
Ik hoop dat ze beide de finale halen en een mooie pot spelen. Dan mag de beste (van die dag) winnen.

Vanacht lekker opstaan om Rafa te zien! Wie doet er mee? *O*
pi_91574248
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nee, een blackberry die automatich 'll erbij plakt als ik we+spatie tik.
Oah oke op die fiets. Dan heeft Ben waarschijnlijk ook een een BB.
Maar ik weet dat ook veel mensen zónder het ook doen.
En weer on-topic.
Ik ga niet opblijven voor Nadal, verwacht er niet veel bijzonders van.
pi_91578380
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef jojomen4 het volgende:

en zich de laatste jaren zo goed ontwikkeld heeft dat hij de laatste tijd van Federer kan winnen op andere ondergronden dan gravel (iets waarvan vele zeiden dat Rafa dit nooit zou kunnen)
Dat zou je kunnen zeggen. Kloppen doet het echter niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')