nah, ze zijn nu nog op zoek naar mensen voor achter de schermen. Secret Story duurt 3 maanden, dan zitten we ergens in mei/juni. Misschien dat het daarna start?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van die zenders die elkaar dwars zitten door allebei met (ongeveer) dezelfde programma's te komen.
DIT. Ongelooflijk idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van die zenders die elkaar dwars zitten door allebeidrie TEGELIJK met (ongeveer) dezelfde programma's te komen.
Onee? Met Idols, Sterren op het ijs, Hart van Nederland etc etc hebben ze niet precies hetzelfde gedaan wil je zeggen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
En zo dom zullen ze toch niet zijn?
Iets met zelfde doelgroep
Nja, dit is 24/7. Dat kun je nog opnemen enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Onee? Met Xfactor, Sterren op het ijs, Hart van Nederland etc etc hebben ze niet precies hetzelfde gedaan wil je zeggen?
Hier hoop ik opquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, ze zijn nu nog op zoek naar mensen voor achter de schermen. Secret Story duurt 3 maanden, dan zitten we ergens in mei/juni. Misschien dat het daarna start?
Uit de personeelsadvertenties voor dit programma bij Talpa valt af te leiden dat het om dezelfde periode gaat als bij Secret Story.quote:
Lalaladidaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, als er meerdere programma's komen hebben we wel méér kans dat er een met 24/7 livestreams tussen zit.
Alleen heb ik echt geen zin meer in zingende mensen
Ik sluit me sowieso aan bij de klagers: niet weer een talentenjacht en niet ineens met iets komen als een ander je voor is want dan verpest je het voor de kijkers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uit de personeelsadvertenties voor dit programma bij Talpa valt af te leiden dat het om dezelfde periode gaat als bij Secret Story.
Ik denk ook niet dat het een programma als BB, DGK of SS wordt met streams e.d. Dat de kandidaten wereldsteden gaan aandoen lijkt me daarvoor een goede indicatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sluit me sowieso aan bij de klagers: niet weer een talentenjacht en niet ineens met iets komen als een ander je voor is want dan verpest je het voor de kijkers.
Ik denk dat je gelijk hebt. En wat maakt het verder ook uit of ze zingen, springen of dj'en. Gewoon éven geen talentenjachten meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het een programma als BB, DGK of SS wordt met streams e.d. Dat de kandidaten wereldsteden gaan aandoen lijkt me daarvoor een goede indicatie.
Op zoek naar een nieuwe weerman/vrouw hebben we nog niet gehad. Voor de rest had ik het na Stuif es in, ook al wel gehad met talentenjachten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. En wat maakt het verder ook uit of ze zingen, springen of dj'en. Gewoon éven geen talentenjachten meer.
juistquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van die zenders die elkaar dwars zitten door allebei met (ongeveer) dezelfde programma's te komen.
Wat had BNN nou laatst, dat vond ik wel leuk om naar te kijken, geen idee hoe het heet want ik schakelde steeds wat later in. Maar per aflevering een 'Beste blabla van het jaar', de beste timmerman, de beste kapper etc etc. Gewoon per aflevering 6 kandidaten die een afvalrace houden. Daar zat tenminste vaart in en was leuk om naar te kijken. Dus het is ook maar net voor welke vorm er wordt gekozen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zoek naar een nieuwe weerman/vrouw hebben we nog niet gehad. Voor de rest had ik het na Stuif es in, ook al wel gehad met talentenjachten.
Dat was 1 beroep per uitzending inderdaad. Ik heb de loodgieter en de bakker gezien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat had BNN nou laatst, dat vond ik wel leuk om naar te kijken, geen idee hoe het heet want ik schakelde steeds wat later in. Maar per aflevering een 'Beste blabla van het jaar', de beste timmerman, de beste kapper etc etc. Gewoon per aflevering 6 kandidaten die een afvalrace houden. Daar zat tenminste vaart in en was leuk om naar te kijken. Dus het is ook maar net voor welke vorm er wordt gekozen.
...en dat was best leuk, maar niet te vergelijken met een echte RLSquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat was 1 beroep per uitzending inderdaad. Ik heb de loodgieter en de bakker gezien.
Dat idd... das een TAL, geen RLS.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat had BNN nou laatst, dat vond ik wel leuk om naar te kijken, geen idee hoe het heet want ik schakelde steeds wat later in. Maar per aflevering een 'Beste blabla van het jaar', de beste timmerman, de beste kapper etc etc. Gewoon per aflevering 6 kandidaten die een afvalrace houden. Daar zat tenminste vaart in en was leuk om naar te kijken. Dus het is ook maar net voor welke vorm er wordt gekozen.
Waarom? Ik zocht een dooie Topic om even wat wat kwijt te kunnen en de eeste de beste elitaire Fokker die hier toch al nix te zoeken had begint gelijk te mekkeren als ware het een Admin..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |