1 stukje tekst heb ik alvast gejat:quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Zolang je dan ook alleen maar ingaat op de doemscenario`s die meelopers posten zit je gebakken! Wat Google-ads erop en gaan!
Altijd makkelijk.quote:Opgelet: Uw reactie moet worden goedgekeurd en daardoor kan het even duren voor hij voor anderen verschijnt. Het is niet nodig om uw reactie nogmaals te plaatsen.
Altijd goed, gewoon een gelijkgezinde community creeeren en de haters weren!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
1 stukje tekst heb ik alvast gejat:
[..]
Altijd makkelijk.
Pff en dan? Van een kale kip valt niet te plukken. Jij hebt alleen maar schulden nadat de huizenmarkt in 2011 met iets van 280% instort!111onequote:
Verkopen zal je bitch! Verkopen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pff en dan? Van een kale kip valt niet te plukken. Jij hebt alleen maar schulden nadat de huizenmarkt in 2011 met iets van 280% instort!111one
Nee, maar je kunt hem wel fileren.quote:
En dan een beetje mager vlees van de botjes schrapen na weken van water en brood omdat hij zijn hypotheek niet meer kan betalen na de huizencrash? Ik pluk liever een dikke vette scheefhurende kip! Xenooooo, waar beeeeeeen je? Ik heb hongerrrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt hem wel fileren.
Nope... ik moet werken voor mijn huur en jouw HRAquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Reële huur ontduiken ook, meneer de scheefhuurdert. Kom je nou nog klussen vanaaf of nie?
Mijn reacties worden altijd in real time geplaatst.... niets te merken van cenZUURquote:
Mijn vlees is zo taai en bitter.... dat wil je echt niet op je bord aantreffenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Whuzz het volgende:
Ik pluk liever een dikke vette scheefhurende kip! Xenooooo, waar beeeeeeen je? Ik heb hongerrrrr
Tuurlijk wel, je bent een lekkere volgezogen huursubsidie-kipje, die smaken weliswaar een beetje verzuurd maar als je flink wat water toevoegd in het pannetje is hij goed te doen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn vlees is zo taai en bitter.... dat wil je echt niet op je bord aantreffen
Je hoeft er ook niets van te merken. Die tekst alleen al helpt wel enorm om de serieuze mensen te weren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef xenobinol het volgende:
Mijn reacties worden altijd in real time geplaatst.... niets te merken van cenZUUR
Ah, goed punt. Beetje tempo dan he! Arbeit macht freiquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nope... ik moet werken voor mijn huur en jouw HRA
Nog nooit een cent huursubsidie gezien, altijd netjes mijn bijverdiensten opgegeven aan de BD... altijd het volle pond betaald. Dat in tegenstelling tot leenlandverraders die geld bedoelt voor de schatkist naar de banken laten vloeienquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Tuurlijk wel, je bent een lekkere volgezogen huursubsidie-kipje, die smaken weliswaar een beetje verzuurd maar als je flink wat water toevoegd in het pannetje is hij goed te doen!
Ik ook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef xenobinol het volgende:
Nog nooit een cent huursubsidie gezien, altijd netjes mijn bijverdiensten opgegeven aan de BD... altijd het volle pond betaald
Is dat familie van de scheefhuur-nsb-er die een sociale woningplek afneemt van een gezin met kinderen in nood?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef xenobinol het volgende:
in tegenstelling tot leenlandverraders die geld bedoelt voor de schatkist naar de banken laten vloeien
You losequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is dat familie van de scheefhuur-nsb-er die een sociale woningplek afneemt van een gezin met kinderen in nood?
Gebrek aan intelligentie is echter wel meetbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Over gebrek aan inzicht valt niet te twisten.
Sterker nog, die hebben de neiging zich collectief te verzamelen om uit te huilen dus er zijn diverse verzamelplekken aan te wijzen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:36 schreef xenobinol het volgende:
Gebrek aan intelligentie is echter wel meetbaar
Die reactie nogal eenzijdigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef xenobinol het volgende:
Even een link naar een reactie op zeepbel zijn forum, zo te zien zijn er ook nog mensen op de wereld die mijn gedachtegoed delen. Wat een intelligentie heeft die knaap, wat een inzicht...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |