abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:01:25 #26
324665 meth77
to do or not to do
pi_91557820
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat wil ik je niet aandoen. :o

Overigens, het aantal 5% kandidaten stijgt...:

Aantal tweeverdieners neemt toe
die loongrens is toch voor de hoofdhuurder, anders moet mijn vriendin zich inlaten schrijven bij haar moeder
mijn buren hebben twee werkende jongens, telt dat ook mee?

[ Bericht 3% gewijzigd door meth77 op 19-01-2011 13:10:16 ]
pi_91558095
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]
Peanuts.... maar daar gaat het niet om, het gaat om het principe wat niet deugd. Donner gedraagt zich gewoon als een hypocriet die zogenaamd de misstanden in de sociale huur wil aanpakken maar de misstanden in de sociale koop (iedereen die HRA geniet profiteert van een sociale voorziening) ongemoeid wil laten.
Zolang je een meerderheid in de kamer hebt die voor de instandhouding van de HRA zijn kan het ook niet echt anders...
pi_91558106
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef meth77 het volgende:
die loongrens is toch voor de hoofdhuurder, anders moet mijn vriendin zich inlaten schrijven bij haar moeder
Zal vast voor het gezamelijke gezinsinkomen zijn denk je niet?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:10:43 #29
324665 meth77
to do or not to do
pi_91558151
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Zal vast voor het gezamelijke gezinsinkomen zijn denk je niet?
ja dan moet ze zich laten inschrijven bij haar moeder en ik moet misschien iets minder gaan werken
pi_91558275
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef meth77 het volgende:

[..]

ja dan moet ze zich laten inschrijven bij haar moeder
En haar moeder zal wel blij ermee zijn dat het inkomen op dat adres omhoog schiet.
pi_91558294
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Basp1 het volgende:

Met een koude sanering zoals jij het het liefst zou zien ga je het systeem ook niet vlot trekken. :')
En waarom niet? Denk jij dat het eindeloos voor zich uitschuiven van de problemen iets gaat oplossen? Ik zie liever dat er flink gesaneerd word, dan kunnen we daarna weer opnieuw beginnen. Nieuwe kansen i.p.v. jarenlang depressief moeten aanmodderen.

quote:
En de pijn verdelen, hoezo pijn verdelen. Jouw huurprijs gaat door het plafond mijn hypotheek is over 10 jaar afgelost. Moet ik dadelijk nog extra belastingen gaan betalen om ook voor jou huurtoeslag op te gaan hoesten. :D
Dus de economie gaat niet instorten bij de afschaf van de HRA? Gelijk doen dan toch? Ik voorzie een hoop mensen in de schuldsanering bij de directe afschaf van de HRA... kunnen die mensen mooi verkassen naar de sociale huurwoningen van de scheefhuurders terwijl deze mensen van hun gespaarde geld een flinke aanbetaling kunnen doen op de in ruime getallen beschikbare koopwoningen. Een win-win situatie noem ik dat :Y)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:15:12 #32
324665 meth77
to do or not to do
pi_91558299
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En haar moeder zal wel blij ermee zijn dat het inkomen op dat adres omhoog schiet.
kinderen tellen zeker niet mee, want dan krijgen ze geen hypotheek voor een koopwoning
pi_91558319
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef meth77 het volgende:

[..]

ja dan moet ze zich laten inschrijven bij haar moeder en ik moet misschien iets minder gaan werken
Ja, en dan overkomt jou wat, is zij op papier geen medehuurder en kan ze dus verhuizen. Da's lekker handig.
pi_91558329
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Who cares? In veel gevallen maakt dat werkelijk niets uit.... niet iedereen zit te potverteren uit de staatsruif :7
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:16:51 #35
324665 meth77
to do or not to do
pi_91558358
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja, en dan overkomt jou wat, is zij op papier geen medehuurder en kan ze dus verhuizen. Da's lekker handig.
ja kan haar wat schelen, dan zoekt ze toch een andere vriend, of misschien doe ik haar wel eerder weg
pi_91558374
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef meth77 het volgende:
ja kan haar wat schelen, dan zoekt ze toch een andere vriend, of misschien doe ik haar wel eerder weg
Trap ze dan gelijk de deur uit. :Y
pi_91558399
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

:?
I'll sing you a lullaby.
pi_91558426
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

En waarom niet? Denk jij dat het eindeloos voor zich uitschuiven van de problemen iets gaat oplossen? Ik zie liever dat er flink gesaneerd word, dan kunnen we daarna weer opnieuw beginnen. Nieuwe kansen i.p.v. jarenlang depressief moeten aanmodderen.
Dat is dus precies wat er gaat gebeuren bij een harde ingreep. Jarenlang ellende.

quote:
Dus de economie gaat niet instorten bij de afschaf van de HRA? Gelijk doen dan toch? Ik voorzie een hoop mensen in de schuldsanering bij de directe afschaf van de HRA... kunnen die mensen mooi verkassen naar de sociale huurwoningen van de scheefhuurders terwijl deze mensen van hun gespaarde geld een flinke aanbetaling kunnen doen op de in ruime getallen beschikbare koopwoningen. Een win-win situatie noem ik dat :Y)
Wat dacht je van de scheefhuurders een flinke boete te geven verrekend voor het aantal jaren dat ze scheefhuren en dit geld te gebruiken om de woningeigenaren schadeloos te stellen voor hun koopwoning! Win/win situatie, scheefhuurders gaan dan vanzelf kopen, sociale huurwoning komt vrij voor de mensen die het echt nodig hebben en de kopers worden wat ontlast, die hebben het tot slot van rekening toch al zo moeilijk volgens jou Xeno, en aangezien je sociaal aangelegd bent wil je hun best helpen. Ik zeg doen!
pi_91558455
Even terugkomen op de draai van vriendje Hukker... zou dit een voorbode kunnen zijn van dramatische woningmarktcijfers voor Januari 2011?
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:19:49 #40
324665 meth77
to do or not to do
pi_91558467
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

eentje opzoeken zonder inkomen kan ook
pi_91558518
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik zeg doen!
Ik wil best wat extra belasting betalen om de leentoppers in de schuldsanering te helpen met de inboedel voor hun nieuwe sociale huurwoning :)
I'll sing you a lullaby.
pi_91558569
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:
Wat dacht je van de scheefhuurders een flinke boete te geven verrekend voor het aantal jaren dat ze scheefhuren en dit geld te gebruiken om de woningeigenaren schadeloos te stellen voor hun koopwoning! Win/win situatie, scheefhuurders gaan dan vanzelf kopen, sociale huurwoning komt vrij voor de mensen die het echt nodig hebben en de kopers worden wat ontlast, die hebben het tot slot van rekening toch al zo moeilijk volgens jou Xeno, en aangezien je sociaal aangelegd bent wil je hun best helpen. Ik zeg doen!
Goed idee.

Ik zal straks ff www.huizenmarkt-schadevergoeding vastleggen en een Blog starten. Meelopers en en mede sympathisanten krijg je toch wel :+
pi_91558591
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef meth77 het volgende:

[..]

Dat zal nog moeilijk worden gold diggers hebben een voorkeur voor leenkneuzen... spaarders zitten teveel op hun geld dus die moeten ze niet ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_91558601
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef meth77 het volgende:
Beter 1 met een zwart inkomen zoeken. ^O^
pi_91558640
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Belasting ontduiken is heel normaal voor sommige mensen :')
I'll sing you a lullaby.
pi_91558696
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Belasting ontduiken is heel normaal voor sommige mensen :')
Reële huur ontduiken ook, meneer de scheefhuurdert. Kom je nou nog klussen vanaaf of nie? :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_91558700
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Goed idee.

Ik zal straks ff www.huizenmarkt-schadevergoeding vastleggen en een Blog starten. Meelopers en en mede sympathisanten krijg je toch wel :+
Ga je dan ook onder een kloon tegen jezelf praten ?
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:26:00 #48
324665 meth77
to do or not to do
pi_91558705
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

die heb ik al, maar ze heeft ook een inkomen in geld ;)
pi_91558841
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga je dan ook onder een kloon tegen jezelf praten ?
Dat weet ik nog niet, maar ik kom wel elke dag een paar keer mijn link spammen met wat bij elkaar geraapte filmpjes, teksten en wat wikipedia quote's zonder verdere onderbouwing. En als jullie dan een kritische vraag stellen doe ik net of ik die niet lees.

Dat is wel het minste wat ik kan doen. :o
pi_91558876
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet, maar ik kom wel elke dag een paar keer mijn link spammen met wat bij elkaar geraapte filmpjes, teksten en wat wikipedia quote's zonder verdere onderbouwing. En als jullie dan een kritische vraag stellen doe ik net of ik die niet lees.

Dat is wel het minste wat ik kan doen. :o
Zolang je dan ook alleen maar ingaat op de doemscenario`s die meelopers posten zit je gebakken! Wat Google-ads erop en gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')