Kan je niet beter met Hart van Nederland bellen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef mva909 het volgende:
kijk dat is dus wat ik niet zoek daarom zoek ik die man die in HART VAN NEDERLAND een interview gaf.. dat was vreedzaam en niet intimiderend. geweld ben ik op tegen het moet alleen met een directere aanpak want 2 loze brieven schiet gewoon niet op.
Het is geen Gouden Gids nee, maar als jij uitlegt dat je iets in een uitzending hebt gezien zijn ze misschien welwillend je te helpen. Dat is sneller dan hier wachten tot je eindelijk de naam ziet die je zoekt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef mva909 het volgende:
net alsof die elke zelfstandige ondernemer aan incassobureaus gaan helpen...
maar elk subforum heeft wel een onderliggend doel. En dit topic hoort dus niet op FHF maar zoals Ringo inderdaad zegt op WGR.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:15 schreef mva909 het volgende:
omdat ik iemand zoek die iemand weet wat ik bedoel..
FOK is er voor ALLES en iedereen, de meest uiteenlopende onderwerpen niet alleen voor de zaken waarvoor jij je interesseerd.
waar had je het anders op het forum willen plaatsen ?
Big Frank schijnt heel makkelijk met een bucket kip van de KFC om te kopen zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef mva909 het volgende:
ringo al die sites doen het niet man... je eigen inspiratie toevallig haha..
zoals Big Frank dat is idd wat ik zoek.. er zijn er nog een paar.. ik zoek met name die ene die op SBS 6 zijn werkwijze demonstreerde.. "geweldloos"
Ik denk dat je het even ergens anders moet gaan proberen. Wat dacht je van WGR?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef mva909 het volgende:
Nee man geen john van den heuvel, iets met Danny of Dennis. ik zoek me er rot naar en hoop gewoon dat iemand me kan helpen
een emmertje kip voor big frank.. waar heb je die roddel gehoord ?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef longinus het volgende:
kan gerekend worden als intimidatie, als er een paar man aan mijn deur komen zou ik zeer zeker de politie bellen.
Als je niet open doet onder politiebegeleiding breekt een deurwaarder je deur openquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef mva909 het volgende:
dat is dus niet wat ik bedoel, deze incasso gaat langs om tte praten.. ipv brieven te sturen wat effectiever werkt.. daarom zoek ik er specifiek naar..
een deurwaarder breekt zelfs je hele deur open als je niet open doet onder politiebegeleiding maar dat is een stap verder
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef jeroen25 het volgende:
Maar waarom moet de politie je dan begeleiden bij het openen van je deur?
Ic geb besteltquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef themole het volgende:
Doet het zelf:
http://www.pipashop.nl/
Serieus? Dus als ik weet dat de deurwaarder komt, dan moet ik zorgen dat een kwartiertje daarvoor al twee agenten in mijn woonkamer aan de koffie zitten?quote:
http://www.hartvannederland.nl/programma-gemist/quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef mva909 het volgende:
kijk dat is dus wat ik niet zoek daarom zoek ik die man die in HART VAN NEDERLAND een interview gaf..
nee dude, de deurwaarder heeft politiebegeleiding.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
Serieus? Dus als ik weet dat de deurwaarder komt, dan moet ik zorgen dat een kwartiertje daarvoor al twee agenten in mijn woonkamer aan de koffie zitten?
Goh, zou het?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:44 schreef opastokvis het volgende:
[..]
nee dude, de deurwaarder heeft politiebegeleiding.
of ben je aan het trollen?
Hm, dan zal ik even iedere dag een paar agenten thuis laten komen. Voor het geval de tandarts mijn rekening is vergeten of dat er ergens een fout is gemaakt, je weet maar nooit.quote:
je hebt een DMquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:15 schreef mva909 het volgende:
omdat ik iemand zoek die iemand weet wat ik bedoel..
FOK is er voor ALLES en iedereen, de meest uiteenlopende onderwerpen niet alleen voor de zaken waarvoor jij je interesseerd.
waar had je het anders op het forum willen plaatsen ?
Daar hoeft geen politie aan te pas te komen als er een gerechtelijk bevel is, alleen als de veroordeelde moeilijk doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef mva909 het volgende:
ja dat is in het uiterste geval, zie je dat nooit op tv ? dat ze dan je huis leeg halen en je spullen in beslag nemen dat is na een veroordeling als je dan nog niet betaald.. dat heeft niks met incasso te maken
MAAR GOED.. back on topic... wie weet wie ik bedoel ?
Maar wel een hele l a n g z a m e partner.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef reeleezee1 het volgende:
Vestingfinance incasso is er zo 1.
ZIj hebben buitendienstmedewerkers in dienst die langsgaat bij bedrijven om het geld te innen.
Goede ervaringen mee gehad.
Sorry maar nu praat je echt poep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef Muridae het volgende:
Je moet twee zaken los zien van elkaar :
Er bestaan "gerechtsdeurwaarders", die zijn benoemd door de Kroon.
Dit zijn de deurwaarders die met een gerechtelijk bevel vorderingen kunnen uitvoeren.
Dit zijn dus ook de deurwaarders die soms samen met de politie naar je huis komen.
De politie is een soort van controle mechanisme om ervoor te zorgen dat de deurwaarder niet te ver gaat met de vorderingen. Je moet dan denken aan het vorderen van een koelkast, terwijl er kinderen zijn die moeten eten.
Daarnaast heb je ook de incasso deurwaardertjes, die hebben totaal geen bevoegdheden.
Iedereen kan naar de KVK en zelf een incassobureau beginnen.
Dit is in ieder geval hoe ik het heb begrepen.
Een hulpofficier van justitie (politie) is er dus echt voor om een buitenproportioneel beslag op inboedel te voorkomen. Maar goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sorry maar nu praat je echt poep.
Als je denkt dat de politie mee komt om te zorgen dat de koelkast blijft staan heb je het inderdaad niet goed begrepen.![]()
De "deurwaardertjes" van het incassobureau waar je zo graag op neerkijkt zijn gelijk aan die andere Gerechtsdeurwaarders met dezelfde bevoegdheden en zijn dus ook door de Kroon beëdigd.
Daar zijn de getuigen voor. Althans, de getuigen die kunnen getuigen van de toedracht als er later onenigheid over ontstaat. De deurwaarder heeft een ambtseed en weet wel waar hij wel en geen beslag op mag leggen en houdt zich daar in de regel ook aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Muridae het volgende:
Een hulpofficier van justitie (politie) is er dus echt voor om een buitenproportioneel beslag op inboedel te voorkomen. Maar goed.
Ik heb geen rechten gestudeerd, maar er is toch iets zoals "vergezellingsplicht" ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zijn de getuigen voor. Althans, de getuigen die kunnen getuigen van de toedracht als er later onenigheid over ontstaat. De deurwaarder heeft een ambtseed en weet wel waar hij wel en geen beslag op mag leggen en houdt zich daar in de regel ook aan.
De (h)OvJ is er om buitenproportionele schade aan de deurwaarder te voorkomen.
quote:Indien de deuren gesloten zijn, of de opening daarvan geweigerd wordt, gelijk mede indien geweigerd wordt enige kamer of stuk huisraad te openen, alsmede wanneer bij niet-tegenwoordigheid van de geëxecuteerde er niemand gevonden wordt om hem te vertegenwoordigen, zal de deurwaarder zich vervoegen bij de burgemeester der gemeente in wiens tegenwoordigheid de opening van de deuren en van het huisraad zal worden gedaan voor zover dat redelijkerwijs nodig is. De burgemeester kan zich doen vertegenwoordigen door een ambtenaar van politie die tevens hulpofficier van justitie is. Van de tegenwoordigheid van deze ambtenaar en van hetgeen in zijn bijzijn, uit kracht van dit en de volgende drie artikelen, is verricht, zal melding gemaakt worden in het proces-verbaal van beslag.
Je hebt gelijk, ik haal wat dingen door elkaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Muridae het volgende:
Ik heb geen rechten gestudeerd, maar er is toch iets zoals "vergezellingsplicht" ?
Dus niet alleen om de deurwaarder te helpen met het openen van de deur, maar ook bijvoorbeeld erop toe te zien hoe het beslag wordt uitgevoerd ?
http://wetboek.net/Rv/444.html
nu begin je over incassomedewerkers, daar ging het niet over.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Muridae het volgende:
[..]
Een hulpofficier van justitie (politie) is er dus echt voor om een buitenproportioneel beslag op inboedel te voorkomen. Maar goed.
Een incasso "deurwaarder" medewerker wordt overigens niet benoemd door de Kroon.
Dit zijn namelijk geen openbare ambtenaren die vallen onder het Ministerie van Justitie.
Helaas doen veel incassomedewerkers zich wel voor als deurwaarder in hun sommaties.
Zij, het incasso bureau, heeeft dus geen wettelijke status om verder iets te ondernemen tegen de wanbetaler.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef mva909 het volgende:
zoals Big Frank dat is idd wat ik zoek..
Heb je inderdaad niet veel aan nee, Big Frank zit namelijk al een tijdje in de bakquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Big Frank schijnt heel makkelijk met een bucket kip van de KFC om te kopen zijn.
Heb je niet veel aan dus.
goh, kan me voorstellen waaromquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Heb je inderdaad niet veel aan nee, Big Frank zit namelijk al een tijdje in de bak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |