abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91553127
de titel zegt het al ik zoek een incassobureau die binnen de wet met een wat stevigere aanpak komt ipv een paar loze brieven te sturen.

ik heb op sbs 6 zo'n man gezien die dan bij de wanbetalers langs gaat en dan met ze praat en in dialoog treed. (geen geweld gebruikt dat is absoluut niet wat ik zoek).

iemand die weet wie dat is ?

gr. Matthijs
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:53:17 #2
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_91553146
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:55:42 #3
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91553317
ringo al die sites doen het niet man... je eigen inspiratie toevallig haha..

zoals Big Frank dat is idd wat ik zoek.. er zijn er nog een paar.. ik zoek met name die ene die op SBS 6 zijn werkwijze demonstreerde.. "geweldloos"
pi_91553579
kijk dat is dus wat ik niet zoek daarom zoek ik die man die in HART VAN NEDERLAND een interview gaf.. dat was vreedzaam en niet intimiderend. geweld ben ik op tegen het moet alleen met een directere aanpak want 2 loze brieven schiet gewoon niet op.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:07:40 #7
27454 InTrePidIvity
pi_91553627
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef mva909 het volgende:
kijk dat is dus wat ik niet zoek daarom zoek ik die man die in HART VAN NEDERLAND een interview gaf.. dat was vreedzaam en niet intimiderend. geweld ben ik op tegen het moet alleen met een directere aanpak want 2 loze brieven schiet gewoon niet op.
Kan je niet beter met Hart van Nederland bellen dan?
pi_91553670
net alsof die elke zelfstandige ondernemer aan incassobureaus gaan helpen...
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:11:59 #9
27454 InTrePidIvity
pi_91553771
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef mva909 het volgende:
net alsof die elke zelfstandige ondernemer aan incassobureaus gaan helpen...
Het is geen Gouden Gids nee, maar als jij uitlegt dat je iets in een uitzending hebt gezien zijn ze misschien welwillend je te helpen. Dat is sneller dan hier wachten tot je eindelijk de naam ziet die je zoekt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 januari 2011 @ 11:13:48 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91553845
en dit hoort thuis in FHF omdat?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91553918
omdat ik iemand zoek die iemand weet wat ik bedoel..

FOK is er voor ALLES en iedereen, de meest uiteenlopende onderwerpen niet alleen voor de zaken waarvoor jij je interesseerd.

waar had je het anders op het forum willen plaatsen ?
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:16:11 #12
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91553937
>> WGR.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:31:23 #13
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_91554456
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:15 schreef mva909 het volgende:

FOK is er voor ALLES en iedereen, de meest uiteenlopende onderwerpen niet alleen voor de zaken waarvoor jij je interesseerd.

maar elk subforum heeft wel een onderliggend doel. En dit topic hoort dus niet op FHF maar zoals Ringo inderdaad zegt op WGR.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:32:25 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91554486
Die kerel op SBS6 is John van de Heuvel.
Niet meer actief op Fok!
pi_91554487
En dit staat in FHF omdat?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91554553
Who you gonna call?
De FOK! knokploeg natuurlijk.

Go hard or go home
pi_91554756
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef mva909 het volgende:
ringo al die sites doen het niet man... je eigen inspiratie toevallig haha..

zoals Big Frank dat is idd wat ik zoek.. er zijn er nog een paar.. ik zoek met name die ene die op SBS 6 zijn werkwijze demonstreerde.. "geweldloos"
Big Frank schijnt heel makkelijk met een bucket kip van de KFC om te kopen zijn.
Heb je niet veel aan dus.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_91554835
Nee man geen john van den heuvel, iets met Danny of Dennis. ik zoek me er rot naar en hoop gewoon dat iemand me kan helpen :)

een emmertje kip voor big frank.. waar heb je die roddel gehoord ? :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:45:40 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_91554935
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef mva909 het volgende:
Nee man geen john van den heuvel, iets met Danny of Dennis. ik zoek me er rot naar en hoop gewoon dat iemand me kan helpen :)

een emmertje kip voor big frank.. waar heb je die roddel gehoord ? :P
Ik denk dat je het even ergens anders moet gaan proberen. Wat dacht je van WGR?!

FHF >> WGR :W
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_91554996
kan gerekend worden als intimidatie, als er een paar man aan mijn deur komen zou ik zeer zeker de politie bellen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_91555027
wat is wgr ?
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:48:41 #22
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91555053
Even zoeken is je vriend.

Werk, Geldzaken en Recht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_91555093
dat is dus niet wat ik bedoel, deze incasso gaat langs om tte praten.. ipv brieven te sturen wat effectiever werkt.. daarom zoek ik er specifiek naar..

een deurwaarder breekt zelfs je hele deur open als je niet open doet onder politiebegeleiding maar dat is een stap verder :)

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef longinus het volgende:
kan gerekend worden als intimidatie, als er een paar man aan mijn deur komen zou ik zeer zeker de politie bellen.
  Moderator woensdag 19 januari 2011 @ 12:13:30 #24
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_91555998
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef mva909 het volgende:
dat is dus niet wat ik bedoel, deze incasso gaat langs om tte praten.. ipv brieven te sturen wat effectiever werkt.. daarom zoek ik er specifiek naar..

een deurwaarder breekt zelfs je hele deur open als je niet open doet onder politiebegeleiding maar dat is een stap verder :)

[..]

Als je niet open doet onder politiebegeleiding breekt een deurwaarder je deur open :?
pi_91556769
ja dat is in het uiterste geval, zie je dat nooit op tv ? dat ze dan je huis leeg halen en je spullen in beslag nemen dat is na een veroordeling als je dan nog niet betaald.. dat heeft niks met incasso te maken

MAAR GOED.. back on topic... wie weet wie ik bedoel ?
pi_91556964
Maar waarom moet de politie je dan begeleiden bij het openen van je deur?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 19 januari 2011 @ 12:45:07 #27
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91557102
Hij moet langs bij de tokkies ofc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91559663
dat is verplicht,

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef jeroen25 het volgende:
Maar waarom moet de politie je dan begeleiden bij het openen van je deur?
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:50:34 #29
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91559726
Doet het zelf:
http://www.pipashop.nl/
Niet altijd serieus
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:56:27 #30
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91560011
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef themole het volgende:
Doet het zelf:
http://www.pipashop.nl/
Ic geb bestelt :{
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Moderator woensdag 19 januari 2011 @ 14:01:11 #31
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_91560231
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef mva909 het volgende:
dat is verplicht,

[..]

Serieus? Dus als ik weet dat de deurwaarder komt, dan moet ik zorgen dat een kwartiertje daarvoor al twee agenten in mijn woonkamer aan de koffie zitten?
pi_91560584
Er zijn genoeg incassobureaus die dat doen, maar houd er wel rekening mee dat het een relatief dure methode is, die daarom doorgaans alleen voor grotere vorderingen wordt gebruikt.

Houd er verder rekening mee dat deze methode ook kwaad bloed kan zetten bij je debiteuren. Ik heb zelf wel eens te maken gehad met incassobureaus die aan huisbezoeken doen en het is geen methode waarmee je mijn waardering bereikt.
pi_91562028
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef mva909 het volgende:
kijk dat is dus wat ik niet zoek daarom zoek ik die man die in HART VAN NEDERLAND een interview gaf..
http://www.hartvannederland.nl/programma-gemist/
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:44:07 #34
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_91562183
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
Serieus? Dus als ik weet dat de deurwaarder komt, dan moet ik zorgen dat een kwartiertje daarvoor al twee agenten in mijn woonkamer aan de koffie zitten?
nee dude, de deurwaarder heeft politiebegeleiding.
of ben je aan het trollen? w/
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  Moderator woensdag 19 januari 2011 @ 14:51:53 #35
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_91563393
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef mva909 het volgende:
dat is verplicht,

[..]

Hm, dan zal ik even iedere dag een paar agenten thuis laten komen. Voor het geval de tandarts mijn rekening is vergeten of dat er ergens een fout is gemaakt, je weet maar nooit.

Kan ik in ieder geval de deur open doen met politiebegeleiding. :P
pi_91567408
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:15 schreef mva909 het volgende:

je hebt een DM
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_91568615
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef mva909 het volgende:
ja dat is in het uiterste geval, zie je dat nooit op tv ? dat ze dan je huis leeg halen en je spullen in beslag nemen dat is na een veroordeling als je dan nog niet betaald.. dat heeft niks met incasso te maken

MAAR GOED.. back on topic... wie weet wie ik bedoel ?
Daar hoeft geen politie aan te pas te komen als er een gerechtelijk bevel is, alleen als de veroordeelde moeilijk doet.

Bij schuldenaren aan de deur gaan is een vrij normale zaak hoor. Zeker als er bepaalde zaken niet helemaal duidelijk komen. Ook altijd interessant om te horen dat mensen geen geld hebben en dan ga je er langs....de allernieuwste 3D tv, iedereen in de Diesel of Gsus kleding.. en een dikke BMW voor de deur. Althans, nog eventjes dan :)
pi_91615037
Vestingfinance incasso is er zo 1.

ZIj hebben buitendienstmedewerkers in dienst die langsgaat bij bedrijven om het geld te innen.

Goede ervaringen mee gehad.
pi_91615452
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef reeleezee1 het volgende:
Vestingfinance incasso is er zo 1.

ZIj hebben buitendienstmedewerkers in dienst die langsgaat bij bedrijven om het geld te innen.

Goede ervaringen mee gehad.
Maar wel een hele l a n g z a m e partner.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:06:12 #41
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_91616271
Je moet twee zaken los zien van elkaar :

Er bestaan "gerechtsdeurwaarders", die zijn benoemd door de Kroon.
Dit zijn de deurwaarders die met een gerechtelijk bevel vorderingen kunnen uitvoeren.
Dit zijn dus ook de deurwaarders die soms samen met de politie naar je huis komen.
De politie is een soort van controle mechanisme om ervoor te zorgen dat de deurwaarder niet te ver gaat met de vorderingen. Je moet dan denken aan het vorderen van een koelkast, terwijl er kinderen zijn die moeten eten.

Daarnaast heb je ook de incasso deurwaardertjes, die hebben totaal geen bevoegdheden.
Iedereen kan naar de KVK en zelf een incassobureau beginnen.

Dit is in ieder geval hoe ik het heb begrepen.
pi_91617127
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef Muridae het volgende:
Je moet twee zaken los zien van elkaar :

Er bestaan "gerechtsdeurwaarders", die zijn benoemd door de Kroon.
Dit zijn de deurwaarders die met een gerechtelijk bevel vorderingen kunnen uitvoeren.
Dit zijn dus ook de deurwaarders die soms samen met de politie naar je huis komen.
De politie is een soort van controle mechanisme om ervoor te zorgen dat de deurwaarder niet te ver gaat met de vorderingen. Je moet dan denken aan het vorderen van een koelkast, terwijl er kinderen zijn die moeten eten.

Daarnaast heb je ook de incasso deurwaardertjes, die hebben totaal geen bevoegdheden.
Iedereen kan naar de KVK en zelf een incassobureau beginnen.

Dit is in ieder geval hoe ik het heb begrepen.
Sorry maar nu praat je echt poep.

Als je denkt dat de politie mee komt om te zorgen dat de koelkast blijft staan heb je het inderdaad niet goed begrepen. :z

De "deurwaardertjes" van het incassobureau waar je zo graag op neerkijkt zijn gelijk aan die andere Gerechtsdeurwaarders met dezelfde bevoegdheden en zijn dus ook door de Kroon beëdigd.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:45:26 #43
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_91618170
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef FUFR het volgende:

[..]

Sorry maar nu praat je echt poep.

Als je denkt dat de politie mee komt om te zorgen dat de koelkast blijft staan heb je het inderdaad niet goed begrepen. :z

De "deurwaardertjes" van het incassobureau waar je zo graag op neerkijkt zijn gelijk aan die andere Gerechtsdeurwaarders met dezelfde bevoegdheden en zijn dus ook door de Kroon beëdigd.
Een hulpofficier van justitie (politie) is er dus echt voor om een buitenproportioneel beslag op inboedel te voorkomen. Maar goed.

Een incasso "deurwaarder" medewerker wordt overigens niet benoemd door de Kroon.
Dit zijn namelijk geen openbare ambtenaren die vallen onder het Ministerie van Justitie.
Helaas doen veel incassomedewerkers zich wel voor als deurwaarder in hun sommaties.
Zij, het incasso bureau, heeeft dus geen wettelijke status om verder iets te ondernemen tegen de wanbetaler.
pi_91619125
Ga zelf langs. Een incassobureau heeft geen enkele (wettelijke) status.
pi_91619626
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Muridae het volgende:

Een hulpofficier van justitie (politie) is er dus echt voor om een buitenproportioneel beslag op inboedel te voorkomen. Maar goed.
Daar zijn de getuigen voor. Althans, de getuigen die kunnen getuigen van de toedracht als er later onenigheid over ontstaat. De deurwaarder heeft een ambtseed en weet wel waar hij wel en geen beslag op mag leggen en houdt zich daar in de regel ook aan.

De (h)OvJ is er om buitenproportionele schade aan de deurwaarder te voorkomen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:40:33 #46
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_91620735
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Daar zijn de getuigen voor. Althans, de getuigen die kunnen getuigen van de toedracht als er later onenigheid over ontstaat. De deurwaarder heeft een ambtseed en weet wel waar hij wel en geen beslag op mag leggen en houdt zich daar in de regel ook aan.

De (h)OvJ is er om buitenproportionele schade aan de deurwaarder te voorkomen.
Ik heb geen rechten gestudeerd, maar er is toch iets zoals "vergezellingsplicht" ?
Dus niet alleen om de deurwaarder te helpen met het openen van de deur, maar ook bijvoorbeeld erop toe te zien hoe het beslag wordt uitgevoerd ?

http://wetboek.net/Rv/444.html

quote:
Indien de deuren gesloten zijn, of de opening daarvan geweigerd wordt, gelijk mede indien geweigerd wordt enige kamer of stuk huisraad te openen, alsmede wanneer bij niet-tegenwoordigheid van de geëxecuteerde er niemand gevonden wordt om hem te vertegenwoordigen, zal de deurwaarder zich vervoegen bij de burgemeester der gemeente in wiens tegenwoordigheid de opening van de deuren en van het huisraad zal worden gedaan voor zover dat redelijkerwijs nodig is. De burgemeester kan zich doen vertegenwoordigen door een ambtenaar van politie die tevens hulpofficier van justitie is. Van de tegenwoordigheid van deze ambtenaar en van hetgeen in zijn bijzijn, uit kracht van dit en de volgende drie artikelen, is verricht, zal melding gemaakt worden in het proces-verbaal van beslag.
pi_91621584
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Muridae het volgende:

Ik heb geen rechten gestudeerd, maar er is toch iets zoals "vergezellingsplicht" ?
Dus niet alleen om de deurwaarder te helpen met het openen van de deur, maar ook bijvoorbeeld erop toe te zien hoe het beslag wordt uitgevoerd ?

http://wetboek.net/Rv/444.html
Je hebt gelijk, ik haal wat dingen door elkaar. :) Het gaat ook hier echter niet om er op toe te zien dat de deurwaarder de koelkast laat staan. ;)
pi_91636420
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Muridae het volgende:

[..]

Een incasso "deurwaarder" medewerker wordt overigens niet benoemd door de Kroon.
Dit zijn namelijk geen openbare ambtenaren die vallen onder het Ministerie van Justitie.
Helaas doen veel incassomedewerkers zich wel voor als deurwaarder in hun sommaties.
Zij, het incasso bureau, heeeft dus geen wettelijke status om verder iets te ondernemen tegen de wanbetaler.
nu begin je over incassomedewerkers, daar ging het niet over.
Maar goed, dit is niet mijn topic vriend. :)
pi_91640888
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef mva909 het volgende:
zoals Big Frank dat is idd wat ik zoek..
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Big Frank schijnt heel makkelijk met een bucket kip van de KFC om te kopen zijn.
Heb je niet veel aan dus.
Heb je inderdaad niet veel aan nee, Big Frank zit namelijk al een tijdje in de bak :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_91666551
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Heb je inderdaad niet veel aan nee, Big Frank zit namelijk al een tijdje in de bak :')
goh, kan me voorstellen waarom :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')