Klaploper 2quote:
*aait*quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Magoe, al met al is het hier al de hele morgen zo een achterlijk gekkenhuis dat ik nog geen slok thee gehad heb om over ontbijt nog maar te zwijgen, ik ga nog es een poging wagen
LOLquote:
Maar wel LAPOhunten. Tsjk tsjk tsjk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Magoe, al met al is het hier al de hele morgen zo een achterlijk gekkenhuis dat ik nog geen slok thee gehad heb om over ontbijt nog maar te zwijgen, ik ga nog es een poging wagen
Neuken, neuken Llquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea heeft zich laten likken door Baloe
Ik doe het puur en alleen om jou te frustrerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
LOL
[..]
Maar wel LAPOhunten. Tsjk tsjk tsjk.
Hoe is het met Midas?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
LOL
[..]
Maar wel LAPOhunten. Tsjk tsjk tsjk.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, we hebben allemaal wel es een foto gezien van MM , vinden jullie het gek?
Niet hysterisch?quote:
Ben ik net een uurtje of 2 uit, maar ik zou er zo weer in terug willenquote:
Nope. Want mijn cadeautje van MM heb ik vorige week al gehadquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al kadootjes gehad vandaag Qutje?
Ik zou het doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik net een uurtje of 2 uit, maar ik zou er zo weer in terug willen
Top, we hebben net verstoppertje gespeeld op de veranda. Meneer mag nog niet naar buiten, maar toen ik net voor de bui aan met de honden naar binnen ging peerde hij naar buiten.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe het puur en alleen om jou te frustreren
Wat fijn om te horen! Heeft al het duimendraaien toch geholpenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Top, we hebben net verstoppertje gespeeld op de veranda. Meneer mag nog niet naar buiten, maar toen ik net voor de bui aan met de honden naar binnen ging peerde hij naar buiten.![]()
Hij is weer lief, gek en aanhankelijk als altijd.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Top, we hebben net verstoppertje gespeeld op de veranda. Meneer mag nog niet naar buiten, maar toen ik net voor de bui aan met de honden naar binnen ging peerde hij naar buiten.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik stuur mijn zusje een kaart voor dr Bday, zij mij niet , das alles
Oh als ik dr drie keer per jaar zie dan is het vaak.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij lopen de deur bij elkaar plat, we zijn echt klaar met (g)een kaartje
Strak planquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef asfalthooligan het volgende:
Als die jeugdzorg zo als nog komt wijs ik ze lekker de deur doei heb een half uur gewacht
Met de poets in huis en een ziek kind in je bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |