Ja, michhas...quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, michhas...
wat heb jij in de aanbieding?
qua irritante collega'squote:
Zo'n 200 collega's op de klantenservice, die stuk voor stuk irritant zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
qua irritante collega's
tdrone heeft in de aanbieding: vrouw rond de 40 met een pittig kapsel
en ik: vrouw over de 50 met een kort kapsel
op welke manier...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo'n 200 collega's op de klantenservice, die stuk voor stuk irritant zijn
Ze zijn dom, het zijn huisvrouwen, het zijn aanstellers, ze zijn incompetent en ze denken niet na.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op welke manier...
pik er eens 1 uit en omschrijf die eens
incontinent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze zijn dom, het zijn huisvrouwen, het zijn aanstellers, ze zijn incompetent en ze denken niet na.
quote:
Hoi DWquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb geen irritante collega's tot nu toe, wel een irritante huisgenoot.
Dat mag ook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb geen irritante collega's tot nu toe, wel een irritante huisgenoot.
gewoon terwijl hij aan het douchen is de warme kraan overal aanzettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Hij laat geen warm water voor me over, terwijl hij weet dat ik zo moet werken, dus geen tijd heb om de boel aan te zetten en te wachten tot en ik warm water hebEn ik MOET douchen van tevoren.
Ik ben chagrijnig.
Dan gaat hij schreeuwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon terwijl hij aan het douchen is de warme kraan overal aanzetten
laat hem lekker roepen en blijf vooral warm water aanhoudenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan gaat hij schreeuwenDat deed hij van het weekend ook, toen ik aan het afwassen was en hij het opeensn odig vond om te gaan douchen.
Mag ik ook ooit nog eens kans heb seks hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat hem lekker roepen en blijf vooral warm water aanhouden
huh ik snap je zin niet helemaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik ook ooit nog eens kans heb seks hebben?
Denk je dat mijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
huh ik snap je zin niet helemaal?
oooh je woont metquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je dat mijndat in dank afneemt? dat ik ooit nog seks krijg?
Whehehehe nee. Ik woon eigenlijk wel in een studentenhuis, maar ik ben er nooit meer. Ik heb er afgelopen anderhalve maand maar 1 nacht geslapen. Sowieso maar 5 nachten ofzo niet hier geslapen, de rest was ik bij mijn ouders.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
oooh je woont metsamen ik dacht dat je zomaar een huisgenoot (als in studentenwoning) bedoelde
seks... de drijfveer van het leven...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je dat mijndat in dank afneemt? dat ik ooit nog seks krijg?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
seks... de drijfveer van het leven...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
seks... de drijfveer van het leven...
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef tdrone het volgende:
hey Teal en is de vieze smaak al uit je mond ondertussen?
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Maar de geur hangt nog wel in me neus
Ik heb nu net nog maar even tussen door nog me tandengepoetstquote:
Ik kan er nu wel om lachen achter afquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:16 schreef Teal het volgende:
DevilsWhore is nu weg of ze ligt dubbel van het lachen
Ik dacht vroeger altijd dat U2 een rappende neger wasquote:
Snap het niet, maar is vast wel kutquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
Goffer, ik opende een plaatje in een verwijderde post toen ik met een topic bezig was, en ik zit op school. Uh-oh.
gohikvergeetdatechtaltijdmaarneemmeookvaaknietdemoeiteomdatdezeberichtentochnooitteruggelezenwordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gebruik ik altijd. Zelfs in smsjes.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat U2 een rappende neger was
Een plaatje van een ejaculerende man op je beeldscherm als je midden in de klas zit is nooit grappig.quote:
Was dat die in K&Wquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een plaatje van een ejaculerende man op je beeldscherm als je midden in de klas zit is nooit grappig.
Wat een taalgebruikquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een plaatje van een ejaculerende man op je beeldscherm als je midden in de klas zit is nooit grappig.
Jup, topic was naar CRE geschopt maar ze had inmiddels ook een nieuw topic in CRE geopend, moest er eentje sluiten, zag de afbeelding, klik hem nietsvermoedend aan...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was dat die in K&W? Die zag ik gisteren ook
.
Hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, topic was naar CRE geschopt maar ze had inmiddels ook een nieuw topic in CRE geopend, moest er eentje sluiten, zag de afbeelding, klik hem nietsvermoedend aan...
Ik moest toch lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, topic was naar CRE geschopt maar ze had inmiddels ook een nieuw topic in CRE geopend, moest er eentje sluiten, zag de afbeelding, klik hem nietsvermoedend aan...
Doe eens rustig manquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Zeroku het volgende:
Dat is ook (een van de) redenen dat ik op school nooit op FOK! zit.
ijsmachine?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
Goffer, ik opende een plaatje in een verwijderde post toen ik met een topic bezig was, en ik zit op school. Uh-oh.
Dan zou je ook in het GRTOJS zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik moest CRE van de ondergang redden... Toevallig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Zeroku het volgende:
Wat is CRE eigenlijk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest CRE van de ondergang redden... Toevallig.
die postte allemaal NSFW pics...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgensmij niet, ben de naam alweer vergeten en ga die TR niet nog een keer openen.
CRE, een subforum voor Knutselen en Creativiteit in de breedste zin van het woord. Met uw fabuleuze modjes CC en Lutte.quote:
Theeliefhebber ofzoiets heette hij.quote:
En daar was die evacuerende man?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
CRE, een subforum voor Knutselen en Creativiteit in de breedste zin van het woord. Met uw fabuleuze modjes CC en Lutte.
Yay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Chocolate-chick
iBenny
92Merel
Lutte
Kally
Dagoduck
Michhas
honkeytonk
Stuart
tdrone
Olga
Mexicaantje.
Pino112
CindieY
naatje_1
Graseter
crv
charmed_angel
Teal
Bos81
-Hans-
Crazy-M
Symphonic
Roel_Jewel
PatriQue89
alors
QuincydeKoster
Tha_Erik
donroyco
Peterselieman
Miam
Koen66
Oceanview
Bellatrix
ValHallen
franklop
Swomp
MaleDuck
Spaghettivreter
DeLuna
morpheus_at_work
-Miauw-
NBT
Guanabana
Cee
heloef
Rauzer
Geo3kant
JJH
Bol_Wan
Alweerquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Zeroku het volgende:
Nummertje 3 voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay.![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Chocolate-chick
iBenny
92Merel
Zeroku
Lutte
honkeytonk
Michhas
Teal
MaleDuck
Kally
chufi
charmed_angel
QuincydeKoster
Stuart
Bos81
Oceanview
bork
NBT
Symphonic
tong80
Cee
eNGine10
Its-Jojo-4you
Crazy-M
Tha_Erik
roos85
Dyr.
alors
crv
fanneke
Guppyfriend
Huppelmuts
redunzl
Tenano
Koen66
Joooo-pi
Lienzz
Pisces29
aloa
Kinga
HappyBob
JDude
Karina
Livra
TimeJumper
Stokstaart
Graseter
Kresj
NouMooiNiet
Merel
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay.En van wie zijn die lijsten... ik niet snap niet...quote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Feli met het verliezen van je leven!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Teal het volgende:
Even een mededeling uit dagcijfers:
021. 221 TealMijn record
Dat wou ik even mededelen
Ooh. Dan komt het wel goedquote:
quote:
ik had er gister precies 100, dat was ook wel leuk om te zien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Teal het volgende:
Even een mededeling uit dagcijfers:
021. 221 TealMijn record
Dat wou ik even mededelen
Op basis van de nieuwe zoekmachine en een übergeheim algoritme kun je nu precies zien wie je FOK!vriendjes zijn. Ze staan op volgorde van populariteit en er worden maximaal vijftig vriendjes getoondquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
En van wie zijn die lijsten... ik niet snap niet...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Feli met het verliezen van je leven!
quote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
En van wie zijn die lijsten... ik niet snap niet...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe voelde je je daarbij?quote:
Hoezo 'antwoord'?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw.. antwoord![]()
Wanneer heb je pauze?
AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, van mij:quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op basis van de nieuwe zoekmachine en een übergeheim algoritme kun je nu precies zien wie je FOK!vriendjes zijn. Ze staan op volgorde van populariteit en er worden maximaal vijftig vriendjes getoond
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
NBT
tdrone
Michhas
wel.o.k
Chocolate-chick
goldfinger1963
iBenny
Koen66
Huppelmuts
eNGine10
LovelyLady
92Merel
Zeroku
Lutte
Stuart
honkeytonk
DevilsWhore
Teal
suikertaartje
QuincydeKoster
DaMart
Trevland
MPG
Ezechielk
Toekito
pgrferrari
charmed_angel
lipjes
Ladylike
Barretje80
Crazy-M
Muck
Ajacied422
TheFamousMan
Biffkoffie
Marijkezwolle
_F.U.B.A.R_
Panda72
Dr_Flash
Kally
Pheno
friemelaar
Bos81
Kentekenplaat
Myraela
DR34M3R
Symphonic
Giertje
summer2bird
Graseter
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Chocolate-chick
92Merel
Zeroku
tdrone
NBT
Lutte
iBenny
MaleDuck
honkeytonk
Huppelmuts
vulva-kobold.
Koen66
Stuart
HappyBob
Oceanview
PierreTT
eNGine10
Ezechielk
KoningStoma
tliciouz
DevilsWhore
Parvus
Rossdale
Fsmxi
charmed_angel
Klinkerbotsing
Teal
QuincydeKoster
Annnet
Dyr.
Lindgren.
Flippiee
LitmanenAFCA
Symphonic
dreamzk
Bos81
Doopy-X-
Dr.Pringles
Guppyfriend
Stink_vis
Murmeli
lipjes
SuperwormJim
FreezePop
Biffkoffie
SperzieboonToon
2NutZ
StijnDa
beatrijs
Tauchmeister
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef Teal het volgende:
Maar ik moet gaan, kapper afspraak om 11:00
Succes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef Teal het volgende:
Maar ik moet gaan, kapper afspraak om 11:00
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:41 schreef Lutte het volgende:
Ik heb net tijdens Engels een verjaardagskaart zitten schrijven. Multitasken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
Hele Fok! historie is ook wel leuk om te zien!Ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tealquote:
Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
Hele Fok! historie is ook wel leuk om te zien!Niet echt. Bij mij staat half PUB erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet echt. Bij mij staat half PUB erin.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
charmed_angel
Chocolate-chick
Lutte
Zeroku
tdrone
Kally
Pisces29
Tha_Erik
Symphonic
Graseter
Karina
Crazy-M
Joooo-pi
Michhas
honkeytonk
Loveless85
92Merel
Ik vroeg of je niet een reep oid had om tussendoor te eten, maar je mag niet eten in het computerlokaalquote:
quote:
Ooh oke. Ik kan het hier echt amper volgen want het beeld versprokkelt steeds.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vroeg of je niet een reep oid had om tussendoor te eten, maar je mag niet eten in het computerlokaal
Spullen op schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh oke. Ik kan het hier echt amper volgen want het beeld versprokkelt steeds.
Echt? Wat een onzin.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de 2011 lijst sta je zelfs 4de... Zeroku staat er nog tussen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef iBenny het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van databases?
een beetje..quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef iBenny het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van databases?
Dan sta je dik bovenaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt? Wat een onzin.Ik wil een lijst gebaseerd op PM-gegevens.
Geen ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Top...
Waarom mag een sleutel niet uit getallen bestaan? auto increment enzo?
je bedoelt sleutel als in metagegeven van een recordquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Top...
Waarom mag een sleutel niet uit getallen bestaan? auto increment enzo?
Nog wel.quote:
quote:
Heel pagina 1 is Luttequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
En zo niet dan ga ik heul jaloers worden.
daar zal half MEN er wel instaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
Als ik die lijsten zo zie, ben ik benieuwd hoe die van c-c eruit ziet
ik zei het vanwege dat zij bij een aantal van jullie dik bovenaan staatquote:
Unieke sleutel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bedoelt sleutel als in metagegeven van een record
Ik heb alles op 1 pagina... En dat is heel veel Benny, heel veel CC, heel veel honkey, heel veel Kally en c_a, flink wat tdrone... Een paar Teal en Michhas en MaleDuck en Bos.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heel pagina 1 is Lutte(100PM pp)
Ohw, dus misschien sta ik heul niet bovenaan dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb alles op 1 pagina... En dat is heel veel Benny, heel veel CC, heel veel honkey, heel veel Kally en c_a, flink wat tdrone... Een paar Teal en Michhas en MaleDuck en Bos.
Tuurlijk wel... gewoon 9999 instellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef Zeroku het volgende:
Bij mij paste niet eens alles op een pagina.
Hij gaat niet verder dan 999 bij mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... gewoon 9999 instellen
Dat wel! Ik heb nu 15% (sinds nieuwjaar is dat) dus dat is 750 PM's (toch?)... En daarvan zal ruim de helft van jou zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus misschien sta ik heul niet bovenaan dan?
Inbox van Zeroku Lutte (1 % gebruikt) Als je daar met je muis op gaat staan zie je hoeveel berichten het zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel! Ik heb nu 15% (sinds nieuwjaar is dat) dus dat is 750 PM's (toch?)... En daarvan zal ruim de helft van jou zijn.
Als je met je muis op het percentage gaat staan zie je hoeveel PMsquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel! Ik heb nu 15% (sinds nieuwjaar is dat) dus dat is 750 PM's (toch?)... En daarvan zal ruim de helft van jou zijn.
761 berichten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inbox van Zeroku Lutte (1 % gebruikt) Als je daar met je muis op gaat staan zie je hoeveel berichten het zijn.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga de computer uitzwengelen und essen.
Okidoki gr. gr.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
De helft van 761 = ong 380 PMs
Waar komen die 500zoveel PMs dan vandaan?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga de computer uitzwengelen und essen.
Okidoki gr. gr.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
De helft van 761 = ong 380 PMs
Waar komen die 500zoveel PMs dan vandaan?
TAL-ruzies___!
Arme Benny he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Bepaalde mensen daar die over ieder hondsgezeik moeten PM'en.
Er zitten ook heel wat PMs van jou bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Daarom zeg ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zitten ook heel wat PMs van jou bij
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Ik zou ze gewoon allemaal naar Symph doorsturenquote:
Nee.quote:
Nee joh...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon allemaal naar Symph doorsturen.
quote:
Wat een leuk getalquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:59 schreef tdrone het volgende:
ik heb in mijn hele FOK carriere maar 69 berichten gekregen
joh, je meent hetquote:
heb je al een DM van Zeroku?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef tdrone het volgende:
ik stuur vaak liever een DM dan een PM
Tdrone!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb jou al lang niet gesproken
quote:
plectrums halen zeker?quote:
Echt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
echt niet ik had er al een paar van je
maar toch bedankt
ik ben gaar... en erger me aan een collegaquote:
vertelquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben gaar... en erger me aan een collega
filipijnse... die al best lang in NL woont, maar nog steeds brak nederlands spreektquote:
ja, ik moet toch wat....quote:
over half uur pas... in combi met een potje klaverjasjes!quote:
Oh, dan voor jou geen gratis lunchquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
over half uur pas... in combi met een potje klaverjasjes!
Nope, moet gewoon voor mn soep betalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oh, dan voor jou geen gratis lunch
Reclame voor je eigen topicquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
pareltje:
wat doe jij als je droge ogen hebt?
ik wou ook eens een baggertopic openen dus vandaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Reclame voor je eigen topic
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
pareltje:
wat doe jij als je droge ogen hebt?
en nu?quote:
quote:
quote:
Wie wat waarquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik las shit over forumvriendjes ofzo
Zo mijn forumvriendjesquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Zeroku
92Merel
honkeytonk
Lutte
Teal
tdrone
iBenny
Michhas
tomtomaat
QuincydeKoster
Oceanview
chufi
goldfinger1963
Bos81
Dyr.
HappyBob
Stuart
NBT
Boudibou
MaleDuck
kanovinnie
Franneh
Biffkoffie
Koen66
eNGine10
LWD-Godius
lipjes
Tha_Erik
Kally
Prof.Farnsworth
Netsplitter
Symphonic
donroyco
Joooo-pi
Myraela
Pleiades
Samael
Fir3fly
Opa.Bakkebaard
Harajuku.
Panzermaus
JustinK
Schunckelstar
ElmoFan
PM-girl
RenRen-
remlof
akroketje
HeatWave
UIO_AMS
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb 25 posts per pagina
quote:
Klote kapper heeft het veel te kort gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat heb je nou met je haar gedaan?
Hoi Zero
Kort haarquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Klote kapper heeft het veel te kort gedaan
Had haar tot aan me kin, nu tot me neus
Het zit je ook niet mee... eerst viskut... nu een klotekapperquote:
hihi je zie kut en klotequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee... eerst viskut... nu een klotekapper
Ik leef met je mee
Kutvisquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee... eerst viskut... nu een klotekapper
Ik leef met je mee
hihi jij ookquote:
Michhasjequote:
Aawh, kusje op je geen vrije tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Kutvis
Moest ook nog de hond uitlatenMoet ook nog gaan bellen, mail sturen pfff zo kan ik toch geen vrije dag hebben
Kom maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Teal het volgende:
Mag ik iemands schouder hebben om op uit te huilen
Watskeburtquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Teal het volgende:
Die van mijn konijn mag je wel hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Teal het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die van mijn konijn mag je wel hebben.
Heel even.
5 euro per tien minuten.
Huisdier konijn.quote:
Dit:quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Kutvis
Moest ook nog de hond uitlatenMoet ook nog gaan bellen, mail sturen pfff zo kan ik toch geen vrije dag hebben
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Klote kapper heeft het veel te kort gedaan
Had haar tot aan me kin, nu tot me neus
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel even.
5 euro per tien minuten.
Dankjequote:
kom op konijntje doe maar wiebelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel even.
5 euro per tien minuten.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
kom op konijntje doe maar wiebelen
ja pas op hoor, die is van mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Huisdier konijn.
Niet dat konijn.
Daar komt de rest ook niet aan hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja pas op hoor, die is van mij
Konijnenquote:
saai dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik moet een plan van aanpak schrijven voor een project
quote:
ach ja ik moet ook een presentatie voorbereiden en heb ook geen motivatie vandaagquote:
Same herequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ja ik moet ook een presentatie voorbereiden en heb ook geen motivatie vandaag
ik moet nog tot 4 uur en heb totaal geen zinquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ja ik moet ook een presentatie voorbereiden en heb ook geen motivatie vandaag
Ja, jij komt hier nooit meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |