Ja, michhas...quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, michhas...
wat heb jij in de aanbieding?
qua irritante collega'squote:
Zo'n 200 collega's op de klantenservice, die stuk voor stuk irritant zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
qua irritante collega's
tdrone heeft in de aanbieding: vrouw rond de 40 met een pittig kapsel
en ik: vrouw over de 50 met een kort kapsel
op welke manier...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo'n 200 collega's op de klantenservice, die stuk voor stuk irritant zijn
Ze zijn dom, het zijn huisvrouwen, het zijn aanstellers, ze zijn incompetent en ze denken niet na.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op welke manier...
pik er eens 1 uit en omschrijf die eens
incontinent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze zijn dom, het zijn huisvrouwen, het zijn aanstellers, ze zijn incompetent en ze denken niet na.
quote:
Hoi DWquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb geen irritante collega's tot nu toe, wel een irritante huisgenoot.
Dat mag ook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb geen irritante collega's tot nu toe, wel een irritante huisgenoot.
gewoon terwijl hij aan het douchen is de warme kraan overal aanzettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Hij laat geen warm water voor me over, terwijl hij weet dat ik zo moet werken, dus geen tijd heb om de boel aan te zetten en te wachten tot en ik warm water hebEn ik MOET douchen van tevoren.
Ik ben chagrijnig.
Dan gaat hij schreeuwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon terwijl hij aan het douchen is de warme kraan overal aanzetten
laat hem lekker roepen en blijf vooral warm water aanhoudenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan gaat hij schreeuwenDat deed hij van het weekend ook, toen ik aan het afwassen was en hij het opeensn odig vond om te gaan douchen.
Mag ik ook ooit nog eens kans heb seks hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat hem lekker roepen en blijf vooral warm water aanhouden
huh ik snap je zin niet helemaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik ook ooit nog eens kans heb seks hebben?
Denk je dat mijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
huh ik snap je zin niet helemaal?
oooh je woont metquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je dat mijndat in dank afneemt? dat ik ooit nog seks krijg?
Whehehehe nee. Ik woon eigenlijk wel in een studentenhuis, maar ik ben er nooit meer. Ik heb er afgelopen anderhalve maand maar 1 nacht geslapen. Sowieso maar 5 nachten ofzo niet hier geslapen, de rest was ik bij mijn ouders.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
oooh je woont metsamen ik dacht dat je zomaar een huisgenoot (als in studentenwoning) bedoelde
seks... de drijfveer van het leven...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je dat mijndat in dank afneemt? dat ik ooit nog seks krijg?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
seks... de drijfveer van het leven...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
seks... de drijfveer van het leven...
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef tdrone het volgende:
hey Teal en is de vieze smaak al uit je mond ondertussen?
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Maar de geur hangt nog wel in me neus
Ik heb nu net nog maar even tussen door nog me tandengepoetstquote:
Ik kan er nu wel om lachen achter afquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:16 schreef Teal het volgende:
DevilsWhore is nu weg of ze ligt dubbel van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |