Don't know yet. Als ik een internetverbinding heb in mijn nieuwe woning.quote:
altijd een vraagquote:
Geen draadloos modem in je bezit? Kan geen kwaad om te kijken of je lieve domme buren hebtquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Don't know yet. Als ik een internetverbinding heb in mijn nieuwe woning.![]()
Ik moet misschien wel 11 dagen zonder doen...![]()
Zeg eens, je gaat het toch wel met Erwin aankondigen ipv je username hè. Anders is meteen het uur om.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Don't know yet. Als ik een internetverbinding heb in mijn nieuwe woning.![]()
Ik moet misschien wel 11 dagen zonder doen...![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zeg eens, je gaat het toch wel met Erwin aankondigen ipv je username hè. Anders is meteen het uur om.
[..]
Zeg eens, je gaat het toch wel met Erwin aankondigen ipv je username hè. Anders is meteen het uur om.
Nog niet, nee, daar zit ik nog op te wachten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen draadloos modem in je bezit? Kan geen kwaad om te kijken of je lieve domme buren hebt
[..]
waar slaat die naam op of heb je gewoon met je hoofd op het toetsenbord geramdquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nog niet, nee, daar zit ik nog op te wachten.![]()
[..]
hoihoi.quote:
goedemorgenquote:
dat zijn toch alle goeie nummers?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:22 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Liefst rond de 20 minuten of langer.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:22 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Liefst rond de 20 minuten of langer.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:21 schreef dragems het volgende:
[..]
waar slaat die naam op of heb je gewoon met je hoofd op het toetsenbord geramd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff mn PI veranderenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef Apuleius het volgende:
Huppel nog steeds in schijthumeurmodus.
Ben er niet heul kapot van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:23 schreef dragems het volgende:
[..]
dat zijn toch alle goeie nummers?
Ik moet eten/schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef Apuleius het volgende:
Zeg Dago, als er niemand op komt dagen voor 08.30, kan je dan eventueel een half uurtje doorducken? Leer rustig muziekje zo.
Een dagoduckwachtmuziekjequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef Apuleius het volgende:
Zeg Dago, als er niemand op komt dagen voor 08.30, kan je dan eventueel een half uurtje doorducken? Leer rustig muziekje zo.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef Apuleius het volgende:
Zeg Dago, als er niemand op komt dagen voor 08.30, kan je dan eventueel een half uurtje doorducken? Lekker rustig muziekje zo.
Ey babequote:
Waar is die vent van je? Gaan we die deze ochtend nog horen?quote:
Ja, lekker. Dat ie kei-beroemp is eind 2011 en in alle liften in Nederland te horen is. Enne, dat eh, eh, lifteigenaren zo tegen elkaar zeggen van eh, 'hahahhahahaha, suckel, jij hebt nog geen DD-muzakje in je lift!!!quote:
Ja volgens mij om 10 uur, maar dan ben ik alweer naar mn werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is die vent van je? Gaan we die deze ochtend nog horen?
Ik ga voortaan dus wel met de trapquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, lekker. Dat ie kei-beroemp is eind 2011 en in alle liften in Nederland te horen is. Enne, dat eh, eh, lifteigenaren zo tegen elkaar zeggen van eh, 'hahahhahahaha, suckel, jij hebt nog geen DD-muzakje in je lift!!!![]()
![]()
![]()
'
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, lekker. Dat ie kei-beroemp is eind 2011 en in alle liften in Nederland te horen is. Enne, dat eh, eh, lifteigenaren zo tegen elkaar zeggen van eh, 'hahahhahahaha, suckel, jij hebt nog geen DD-muzakje in je lift!!!![]()
![]()
![]()
'
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga voortaan dus wel met de trap
Ja leuk maar dan wel antwoorden zonder gekanker aubquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef dragems het volgende:
he mensen ik zit ff na te denken over mijn show vanaf volgende week. wat vinden jullie van VRAAG HET DRAGEMS. waar in (foute) antwoorden geef op de meest rare vragen.
Kan jij niet eens luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja volgens mij om 10 uur, maar dan ben ik alweer naar mn werk![]()
Vanavond van 7 tot 8 moet ie ook
wat bedoel je zonder gekanker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja leuk maar dan wel antwoorden zonder gekanker aub
[..]
Kan jij niet eens luisteren![]()
Werk ze babe
Dat je niet ziek wordt enzo...quote:
lolquote:
Nou leer mij de fokkers kennen. Die gaan vragen stellen waar gescheld, gevloek en gesmijt met ziektes inzitten. Die mag je overslaan van mijquote:
Oeh, van die silent killersquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef Apuleius het volgende:
Ietwat off-topic, maar in een lift kan je ook leuk bierpoepies laten floepen.
De flashbackquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef Apuleius het volgende:
Ietwat off-topic, maar in een lift kan je ook leuk bierpoepies laten floepen.
tuurijk ga ik de leukste er uit zoeken. verwacht vragen zoals: mijn vriend wil me poes niet beffen wat moet ik doen? en wat is de hoofdstad van uranus?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou leer mij de fokkers kennen. Die gaan vragen stellen waar gescheld, gevloek en gesmijt met ziektes inzitten. Die mag je overslaan van mij
Jij gaat de volgende keer dat ik je zie je best doen om mono te overtreffen hequote:
jup idd en ik heb er nog 5 dagen voor dus tijd zatquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef Apuleius het volgende:
Probeer het gewoon dragems. Als het niet aanslaat, tief je het er weer uit.
George is er ook helemaal kapot vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Als jij post moet ik steeds aan die auto denken. Arm ding.
Die laatste vind ik niet eens onaardig. Als jij er leuk op in weet te springen, dat is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef dragems het volgende:
[..]
tuurijk ga ik de leukste er uit zoeken. verwacht vragen zoals: mijn vriend wil me poes niet beffen wat moet ik doen? en wat is de hoofdstad van uranus?
heb je nog in de auto geslapen dan of niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is er ook helemaal kapot van![]()
Moet hem veel liefde geven
George!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is er ook helemaal kapot van![]()
Moet hem veel liefde geven
lol dasjonny is om 9 uur pas dus draai maar doorquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:36 schreef Dagoduck het volgende:
Staat iemand al klaar? dit is het laatste nummer klaar om 8.37
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef dragems het volgende:
[..]
heb je nog in de auto geslapen dan of niet?
Georgequote:
schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:37 schreef dragems het volgende:
[..]
lol dasjonny is om 9 uur pas dus draai maar door
Doei dagoquote:
Jij?quote:
Jij?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:38 schreef dragems het volgende:
ik ga wel wil niet een half uur naar webhawk luisteren
Na-aperquote:
daar was ik dus ook achtergekomenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Binnenkort eens mumford and sons downen. Dat kan ik best wel waarderen. Help onthouden
Ja waar ONZ Radio al niet goed voor isquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:43 schreef dragems het volgende:
[..]
daar was ik dus ook achtergekomen
nou ik wist het dan net daarvoor maar tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waar ONZ Radio al niet goed voor is
goedonmorrowquote:
Nou ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:46 schreef dragems het volgende:
[..]
nou ik wist het dan net daarvoor maar toch
maakt niet uit hoorquote:
lol en je moet dus echt nu meteen opschieten dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:49 schreef Dasjonny het volgende:
Goedemorgen, kom net mn bed uitzetten, heb dus nog heel geen muziek klaarstaan ofzo.
Voortaan je wekker maar zetten. ONZ Radio is veel belangrijker dan slapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:49 schreef Dasjonny het volgende:
Goedemorgen, kom net mn bed uitzetten, heb dus nog heel geen muziek klaarstaan ofzo.
Quotefail?quote:
uuh haha jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voortaan je wekker maar zetten. ONZ Radio is veel belangrijker dan slapen.
Is een compliment voor dragems hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ja wtf, nu zie ik pas wat ik gedaan heb
Heeft ie ook zulke jetsers?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een compliment voor dragems hoor
Ik hoop voor hem van nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heeft ie ook zulke jetsers?
lolquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef BBQSausage het volgende:
http://twitter.com/#!/search?q=%23Onzradiofail
lol nee dus (hoop ik voor jou)quote:
Have fun op schoolquote:
Hoezo hoop je dat voor mij?quote:
als jij net z'n grote hebt als mij dan heb je wel hele kleinequote:
see whatte i had done there. i flipt it 'roudquote:
I wishquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:55 schreef dragems het volgende:
[..]
als jij net z'n grote hebt als mij dan heb je wel hele kleine
wat, je wil kleinere?quote:
Aan de ene kant ja, aan de andere kant neequote:
ok je hebt me overgehaald ik wil foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan de ene kant ja, aan de andere kant nee
Juist!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:57 schreef Apuleius het volgende:
Zeg mensen, waar staat dat 'EN DOET NUMMERTJE +1' in de OP voor? Dat je op 'Nieuw deel' klikt en in dit geval zelf de #294 moet veranderen in #295 en een verse TT verzinnen?
jup jij verdient een prijsquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:57 schreef Apuleius het volgende:
Zeg mensen, waar staat dat 'EN DOET NUMMERTJE +1' in de OP voor? Dat je op 'Nieuw deel' klikt en in dit geval zelf de #294 moet veranderen in #295 en een verse TT verzinnen?
Trek maar een nummertjequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:57 schreef dragems het volgende:
[..]
ok je hebt me overgehaald ik wil foto's
lol ik moet ook nog ff een goede kopen voor morgenquote:
ik trek wel wat anders(wat ben ik ook een boefje)quote:
Hihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:59 schreef dragems het volgende:
[..]
ik trek wel wat anders(wat ben ik ook een boefje)
9:00:30 klaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:58 schreef Dasjonny het volgende:
Ja hoor, ik flans wel weer wat onderweg in mekaar.
Een nummertje trekken, hoe multi interpretabelquote:
Pun intendedquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een nummertje trekken, hoe multi interpretabel
Best fijn als het lekker klinkt ja. Had er 3, maar die heb ik weggegeven, omdat ik dacht dat ik er nooit meer iets mee zou doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:58 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ik moet ook nog ff een goede kopen voor morgen
ONZ radio is geweldigquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Best fijn als het lekker klinkt ja. Had er 3, maar die heb ik weggegeven, omdat ik dacht dat ik er nooit meer iets mee zou doen.² En nu kwamen ze met radio onzin aankakken.
lol ik bedoel eigenlijk volgende week!! moet maar is naar bed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Best fijn als het lekker klinkt ja. Had er 3, maar die heb ik weggegeven, omdat ik dacht dat ik er nooit meer iets mee zou doen.² En nu kwamen ze met radio onzin aankakken.
i knowquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ radio is geweldig![]()
Mensen komen te laat op werk en school, toetsen worden niet geleerd, slapen hebben we geen tijd meer voor
Whehehe! Er zijn her en der wel ietwat problemen ontstaan ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ radio is geweldig![]()
Mensen komen te laat op werk en school, toetsen worden niet geleerd, slapen hebben we geen tijd meer voor
Geweldig ook gewoon met de radio beginnen in een toetsweekquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Whehehe! Er zijn her en der wel ietwat problemen ontstaan ja.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef dragems het volgende:
mensen ik ga denk ik slapen fijne dag verder!
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Waking fucked up in the morning, is wel een beetje van toepassing op mij nu...
Wat zegt Huppel nou!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ik bedoel eigenlijk volgende week!! moet maar is naar bed.
je moet ook niks wegdoen
Dat zei ik niet. Ik weet wat het verschil is tussen eens en isquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:04 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Wat zegt Huppel nou!Nee, je moet idd niets weg doen.
En nog dronken bedacht ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig ook gewoon met de radio beginnen in een toetsweek![]()
Kwade opzet was het van mono ik zweer het je
Ja dan heeft ie zn beste ideeënquote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Wil je erover praten?![]()
Dat had ik gisteren
Ik drink vrijdag pas weer, ben nu nog aan het bijkomen van mn 4 dagen zuipen afgelopen weekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:06 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
NeeGewoon gisteren nog lekker wat gedronken.
Weekend en 4 dagen, lang weekend?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink vrijdag pas weer, ben nu nog aan het bijkomen van mn 4 dagen zuipen afgelopen weekend
I'm getting too old for this shit
Ben werkloos dus altijd lang weekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Weekend en 4 dagen, lang weekend?
Ik kijk al uit naar m'n vakantie, dat is dus 15 dagen vol aan het drinken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben werkloos dus altijd lang weekend![]()
Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag aan de zuip geweestDoen we ook nooit weer
Mjah dat deed ik vroeger ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:09 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar m'n vakantie, dat is dus 15 dagen vol aan het drinken.
Hoe is het met de stream die je ging maken?quote:
Dat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat deed ik vroeger ook![]()
Ik mis die tijd
Ik kijk ook uit naar de vakantie, nu mijn laatste redelijk verneukt wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:09 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar m'n vakantie, dat is dus 15 dagen vol aan het drinken.
Werk ze babequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef Popje-popje het volgende:
Shit, ik moet ook gaan,
tot vanavond!
"VERSE VIS! LEKKERE HARING MET UI!"quote:
Ga ik vanavond mee verder, en het gaat helemaal goed komen. Er kunnen 490 luisteraars op (eerst 450)quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met de stream die je ging maken?
Jij heldquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga ik vanavond mee verder, en het gaat helemaal goed komen. Er kunnen 490 luisteraars op (eerst 450)
Na de patatgeneratie nu ook de ONZradiogeneratiequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Er komt geen reet van jullie generatie terecht, volgens mijn bescheten mening.
Een betaalde stream, PiRANiA?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga ik vanavond mee verder, en het gaat helemaal goed komen. Er kunnen 490 luisteraars op (eerst 450)
Het gaat over cryptografie, best leuk, maar er valt niks meer te doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Er komt geen reet van jullie generatie terecht, volgens mijn bescheten mening.
Dat is fantastisch!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nope, helemaal gratisquote:
Die man is echtquote:
FOK! is er groot genoeg voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Na de patatgeneratie nu ook de ONZradiogeneratie
Ik snap best waarom ik mijn zoon ver weg van FOK! houdquote:
Mogguh grasjequote:
Met als gevolg dat u nu op je aan het oefenen is, midden in de supermarkt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap best waarom ik mijn zoon ver weg van FOK! houd
Ach, kwestie van de juiste werkgever hebbenquote:
[edit] leer eens typen lulquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:21 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Met als gevolg dat ie nu op je aan het oefenen is, midden in de supermarkt.
Bartquote:
Dat had ie zonder FOK! ook wel geleerd hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:21 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Met als gevolg dat u nu op je aan het oefenen is, midden in de supermarkt.
Ik denk echt dat het door FOK! komt. De hele dag fok dit, fok dat aanhoren en je bent er al.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ie zonder FOK! ook wel geleerd hoor
Wel geleerd van een fokkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:23 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het door FOK! komt. De hele dag fok dit, fok dat aanhoren en je bent er al.
Ik weet niet zeker of ik donderdag voor 23.00 thuis ben. Aps dat niet is kan jij gewoon het hele uur pakkenquote:
Dat is goetquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik donderdag voor 23.00 thuis ben. Aps dat niet is kan jij gewoon het hele uur pakken
Ehm, dat moet je dan steeds uit gaan leggen, of niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel geleerd van een fokker![]()
Hij moet nu wel verplicht radio luisteren ook. Dat is ook al tricky met de kreten die af en toe langskomen
Of andersom kan ook nog als je wil.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik donderdag voor 23.00 thuis ben. Aps dat niet is kan jij gewoon het hele uur pakken
Neuh. Dan kijkt ie me aan en zegt ie: pff krijg ik zeker pas uitgelegd als ik een jaar of 16 ben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ehm, dat moet je dan steeds uit gaan leggen, of niet?
Kan ook ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of andersom kan ook nog als je wil.
quote:Poor Steve Jobs. An apple a day doesn't keep the doctor away.
Wel opletten in de les jij hequote:
Doe eens posten ook danquote:
Dat doe ik toch net?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel opletten in de les jij he
[..]
Doe eens posten ook dan
Braaf.quote:
Koelkast toch?quote:
Uh ohw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou prima kunnen. Heb alleen niets op het rooster staan.
http://onz-radio.nl/radio/rooster.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:38 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Waar staat het schema tegenwoordig?
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:38 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het zoeken eigenlijk. Waarschijnlijk wat stevigere rock en 80's muziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Braaf.
Maar vertel. Wat voor muziek kunnen we verwachten tijdens jouw uurtje?
Mag ook wel eens in de OP gefixt worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/
Op de sitequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:38 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het zoeken eigenlijk. Waarschijnlijk wat stevigere rock en 80's muziek.
Wat is het verschil met die op de website? anders vervangen voor deze?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ze zijn de site aan het veranderen vandaar geloof ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat is het verschil met die op de website? anders vervangen voor deze?
Ik had al ge-DM't.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:39 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mag ook wel eens in de OP gefixt worden.
TS ligt op bedquote:
Andere kleurtjes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat is het verschil met die op de website? anders vervangen voor deze?
Ja weet ik. Website wordt ook steeds beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn de site aan het veranderen vandaar geloof ik
Liefde ik voel hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik U2 downloaden.
Op de site staat ie ook hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn de site aan het veranderen vandaar geloof ik
Oh my bad danquote:
Dropdown menu idd, daarom misschien beetje lastig te vinden in het begin.quote:
Ik zie het ja. Ik zag een verschil in het rooster maar dat is blijkbaar net veranderd door Piranha en ik had nog niet gerefreshdquote:
hiquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, de les zit er weer op..
Nu moet ik naar biologie
Toedeloeee iedereen!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, de les zit er weer op..
Nu moet ik naar biologie
Toedeloeee iedereen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
Gaaaap. weer midden in de nacht opstaan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
koelkastquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
Morgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
9:30 uur is voor mij midden in de nachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoezo midden in de nacht opstaan?
Nee, over 2 weken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast, ga je as weekend je nachtmarathon houden?
9:30 is uitslapen manquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
9:30 uur is voor mij midden in de nacht![]()
Maar er begint een patroontje in te komen, ik wil dit elke ochtend gaan doenDan heb ik nog eens wat aan mijn dagen
Mooi dan kan ik luisterenquote:
Mijn koter slaapt uit hoor. Die zie ik op vrije dagen niet voor een uur of 12quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb geen koters die me wakker maken om 6 uur![]()
Ja, 2 poezies maar die zeuren ècht niet voor 12:00u, die zijn nog luier dan ik
Wie is Erwin?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef Apuleius het volgende:
Volgens mij gaat Erwin wel lekker draaien, als ik het zo lees.
8137273461284719dpthsquote:
Oh, dat scheelt. Was bij mij wel anders hoor, ik ging altijd pokkevroeg op vroeger om tv te kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn koter slaapt uit hoor. Die zie ik op vrije dagen niet voor een uur of 12![]()
En doordeweeks heeft ie zn eigen wekker
8108139 cijfertjes maar hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:52 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die 732 cijfers en letters als username heeft.
Als ik hem in het weekend of de vakantie vroeg wakker maak is ie echt niet blij met mequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt. Was bij mij wel anders hoor, ik ging altijd pokkevroeg op vroeger om tv te kijken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 8108139dpths, maar wanneer moet 'ie? Ik zie 'm niet op 't rooster.
En vanaf heden zal ik pierenjan voor altijd associëren met een blowjobquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BJ! Had je mij nog ingepland voor 19-20 de rest van de week?
Ik sta er nog niet op. Ga morgen verhuizen, als ik daar een internetverbinding heb laat ik me inroosteren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 8108139dpths, maar wanneer moet 'ie? Ik zie 'm niet op 't rooster.
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BJ! Had je mij nog ingepland voor 19-20 de rest van de week?
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die dit uit hun hoofd weten?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanaf heden zal ik pierenjan voor altijd associëren met een blowjob
Waar het hart van vol is zullen we maar zeggenquote:
Dat was ook geen vraag maar een: doe eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ben jij ook langharig werkschuw tuig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was ook geen vraag maar een: doe eens![]()
En als 't kan ook van 10-12 non-stop dagelijks, kan ik me ook eens een ritme aanleren
hij had het niet opgeslagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was ook geen vraag maar een: doe eens![]()
En als 't kan ook van 10-12 non-stop dagelijks, kan ik me ook eens een ritme aanleren
Een eckte FOK!kerquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook langharig werkschuw tuig?
Big Tasty zonder tomaatquote:
Voor de burgers ga ik toch echt naar de concurrent en voor de patat ook, waarom kom ik eigenlijk nog bij de mac?quote:
quote:
Niet echtquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef PiRANiA het volgende:
Huppel houdt hier niet van volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |