Don't know yet. Als ik een internetverbinding heb in mijn nieuwe woning.quote:
altijd een vraagquote:
Geen draadloos modem in je bezit? Kan geen kwaad om te kijken of je lieve domme buren hebtquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Don't know yet. Als ik een internetverbinding heb in mijn nieuwe woning.![]()
Ik moet misschien wel 11 dagen zonder doen...![]()
Zeg eens, je gaat het toch wel met Erwin aankondigen ipv je username hè. Anders is meteen het uur om.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Don't know yet. Als ik een internetverbinding heb in mijn nieuwe woning.![]()
Ik moet misschien wel 11 dagen zonder doen...![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zeg eens, je gaat het toch wel met Erwin aankondigen ipv je username hè. Anders is meteen het uur om.
[..]
Zeg eens, je gaat het toch wel met Erwin aankondigen ipv je username hè. Anders is meteen het uur om.
Nog niet, nee, daar zit ik nog op te wachten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen draadloos modem in je bezit? Kan geen kwaad om te kijken of je lieve domme buren hebt
[..]
waar slaat die naam op of heb je gewoon met je hoofd op het toetsenbord geramdquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nog niet, nee, daar zit ik nog op te wachten.![]()
[..]
hoihoi.quote:
goedemorgenquote:
dat zijn toch alle goeie nummers?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:22 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Liefst rond de 20 minuten of langer.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:22 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Liefst rond de 20 minuten of langer.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:21 schreef dragems het volgende:
[..]
waar slaat die naam op of heb je gewoon met je hoofd op het toetsenbord geramd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff mn PI veranderenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef Apuleius het volgende:
Huppel nog steeds in schijthumeurmodus.
Ben er niet heul kapot van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:23 schreef dragems het volgende:
[..]
dat zijn toch alle goeie nummers?
Ik moet eten/schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef Apuleius het volgende:
Zeg Dago, als er niemand op komt dagen voor 08.30, kan je dan eventueel een half uurtje doorducken? Leer rustig muziekje zo.
Een dagoduckwachtmuziekjequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef Apuleius het volgende:
Zeg Dago, als er niemand op komt dagen voor 08.30, kan je dan eventueel een half uurtje doorducken? Leer rustig muziekje zo.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef Apuleius het volgende:
Zeg Dago, als er niemand op komt dagen voor 08.30, kan je dan eventueel een half uurtje doorducken? Lekker rustig muziekje zo.
Ey babequote:
Waar is die vent van je? Gaan we die deze ochtend nog horen?quote:
Ja, lekker. Dat ie kei-beroemp is eind 2011 en in alle liften in Nederland te horen is. Enne, dat eh, eh, lifteigenaren zo tegen elkaar zeggen van eh, 'hahahhahahaha, suckel, jij hebt nog geen DD-muzakje in je lift!!!quote:
Ja volgens mij om 10 uur, maar dan ben ik alweer naar mn werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is die vent van je? Gaan we die deze ochtend nog horen?
Ik ga voortaan dus wel met de trapquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, lekker. Dat ie kei-beroemp is eind 2011 en in alle liften in Nederland te horen is. Enne, dat eh, eh, lifteigenaren zo tegen elkaar zeggen van eh, 'hahahhahahaha, suckel, jij hebt nog geen DD-muzakje in je lift!!!![]()
![]()
![]()
'
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, lekker. Dat ie kei-beroemp is eind 2011 en in alle liften in Nederland te horen is. Enne, dat eh, eh, lifteigenaren zo tegen elkaar zeggen van eh, 'hahahhahahaha, suckel, jij hebt nog geen DD-muzakje in je lift!!!![]()
![]()
![]()
'
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga voortaan dus wel met de trap
Ja leuk maar dan wel antwoorden zonder gekanker aubquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef dragems het volgende:
he mensen ik zit ff na te denken over mijn show vanaf volgende week. wat vinden jullie van VRAAG HET DRAGEMS. waar in (foute) antwoorden geef op de meest rare vragen.
Kan jij niet eens luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja volgens mij om 10 uur, maar dan ben ik alweer naar mn werk![]()
Vanavond van 7 tot 8 moet ie ook
wat bedoel je zonder gekanker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja leuk maar dan wel antwoorden zonder gekanker aub
[..]
Kan jij niet eens luisteren![]()
Werk ze babe
Dat je niet ziek wordt enzo...quote:
lolquote:
Nou leer mij de fokkers kennen. Die gaan vragen stellen waar gescheld, gevloek en gesmijt met ziektes inzitten. Die mag je overslaan van mijquote:
Oeh, van die silent killersquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef Apuleius het volgende:
Ietwat off-topic, maar in een lift kan je ook leuk bierpoepies laten floepen.
De flashbackquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef Apuleius het volgende:
Ietwat off-topic, maar in een lift kan je ook leuk bierpoepies laten floepen.
tuurijk ga ik de leukste er uit zoeken. verwacht vragen zoals: mijn vriend wil me poes niet beffen wat moet ik doen? en wat is de hoofdstad van uranus?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou leer mij de fokkers kennen. Die gaan vragen stellen waar gescheld, gevloek en gesmijt met ziektes inzitten. Die mag je overslaan van mij
Jij gaat de volgende keer dat ik je zie je best doen om mono te overtreffen hequote:
jup idd en ik heb er nog 5 dagen voor dus tijd zatquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef Apuleius het volgende:
Probeer het gewoon dragems. Als het niet aanslaat, tief je het er weer uit.
George is er ook helemaal kapot vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Als jij post moet ik steeds aan die auto denken. Arm ding.
Die laatste vind ik niet eens onaardig. Als jij er leuk op in weet te springen, dat is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef dragems het volgende:
[..]
tuurijk ga ik de leukste er uit zoeken. verwacht vragen zoals: mijn vriend wil me poes niet beffen wat moet ik doen? en wat is de hoofdstad van uranus?
heb je nog in de auto geslapen dan of niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is er ook helemaal kapot van![]()
Moet hem veel liefde geven
George!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is er ook helemaal kapot van![]()
Moet hem veel liefde geven
lol dasjonny is om 9 uur pas dus draai maar doorquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:36 schreef Dagoduck het volgende:
Staat iemand al klaar? dit is het laatste nummer klaar om 8.37
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef dragems het volgende:
[..]
heb je nog in de auto geslapen dan of niet?
Georgequote:
schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:37 schreef dragems het volgende:
[..]
lol dasjonny is om 9 uur pas dus draai maar door
Doei dagoquote:
Jij?quote:
Jij?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:38 schreef dragems het volgende:
ik ga wel wil niet een half uur naar webhawk luisteren
Na-aperquote:
daar was ik dus ook achtergekomenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Binnenkort eens mumford and sons downen. Dat kan ik best wel waarderen. Help onthouden
Ja waar ONZ Radio al niet goed voor isquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:43 schreef dragems het volgende:
[..]
daar was ik dus ook achtergekomen
nou ik wist het dan net daarvoor maar tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waar ONZ Radio al niet goed voor is
goedonmorrowquote:
Nou ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:46 schreef dragems het volgende:
[..]
nou ik wist het dan net daarvoor maar toch
maakt niet uit hoorquote:
lol en je moet dus echt nu meteen opschieten dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:49 schreef Dasjonny het volgende:
Goedemorgen, kom net mn bed uitzetten, heb dus nog heel geen muziek klaarstaan ofzo.
Voortaan je wekker maar zetten. ONZ Radio is veel belangrijker dan slapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:49 schreef Dasjonny het volgende:
Goedemorgen, kom net mn bed uitzetten, heb dus nog heel geen muziek klaarstaan ofzo.
Quotefail?quote:
uuh haha jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voortaan je wekker maar zetten. ONZ Radio is veel belangrijker dan slapen.
Is een compliment voor dragems hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ja wtf, nu zie ik pas wat ik gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |