abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91549508
quote:
Minister van Economische Zaken Maxime Verhagen (CDA) is verkozen tot minst betrouwbare minister van het land. Zijn partijgenoot Jan Kees de Jager (Financiën) grijpt de eretitel van betrouwbaarste minister. Dat schrijft het AD woensdag op basis van een peiling van het EenVandaag Opiniepanel.

Na De Jager is VVD-premier Mark Rutte volgens het panel het betrouwbaarst, gevolgd door diens partijgenoot Ivo Opstelten. In het lijstje van minst betrouwbare ministers staan alleen CDA'ers. Na Verhagen volgen Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken), Gerd Leers (Immigratie en Asiel) en Hans Hillen (Defensie).

De twintigduizend leden van het opiniepanel vonden De Jager al het betrouwbaarst op de eerste dag van het nieuwe kabinet-Rutte en dat is honderd dagen later niet veranderd. Dat verbaast politicoloog Chris Aalberts niet. "Hij heeft gewoon nog niets verkeerd gedaan", zegt hij in de krant.

Vanaf nu komt De Jager volgens hem alleen nog maar met slecht nieuws. "Dat zal hem nog gaan opbreken." Ook leiderschapsonderzoeker Peter Milovic verwacht dat de populariteit van De Jager tijdelijk is.

Hij is volgens hem typisch een minister van de 'oude politiek', uit de leerschool van de vorige premier Jan Peter Balkenende. "Bijna altijd heeft hij ontzettend veel woorden nodig."

Leers is volgens hem een goede bestuurder, maar zijn aanvaring met Wilders, rond de visumplicht voor Bosniërs en Albanezen, zou te lang hebben geduurd. "Hij had veel sneller duidelijkheid moeten geven."

Wel is Leers volgens Milovic vooruitgegaan. Hij wijst op de snelheid waarmee Leers het afgelopen weekeinde besloot dat de doodzieke Abiram en zijn moeder in Nederland mogen blijven.

'Maxime Verhagen minst betrouwbare minister'

Niet echt een hele grote verrassing, om het zacht uit te drukken. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_91549551
Niet heel verrassend inderdaad.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_91549574
Verhagen zegt zelf dat hij heel erg betrouwbaar is.
  woensdag 19 januari 2011 @ 07:55:50 #4
313446 32Red
Ze heeft het in d`r Gerrit !!!
pi_91549615
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 07:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

'Maxime Verhagen minst betrouwbare minister'

Niet echt een hele grote verrassing, om het zacht uit te drukken. :')
Foto van Maxime Verhagen
"No escape from the mass mind rape
Play it again jack and then rewind the tape
And then play it again and again and again
Until ya mind is locked in"
pi_91549736
Mwah, ik denk dat je Verhagen wel om een boodschap kan sturen, ware het niet dat de meeste mensen die boodschap niet waarderen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_91549751
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef 32Red het volgende:

[..]

Foto van Maxime Verhagen
[ afbeelding ]
Deze is net iets treffender, denk ik:

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_91549980
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:07 schreef waht het volgende:
Mwah, ik denk dat je Verhagen wel om een boodschap kan sturen, ware het niet dat de meeste mensen die boodschap niet waarderen.
Dat denk ik dus ook.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91550417
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 07:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Verhagen zegt zelf dat hij heel erg betrouwbaar is.
Wij van WC-eend....
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_91551010
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:07 schreef waht het volgende:
Precies, het feit dat de gemiddelde Nederlander een hekel aan hem heeft maakt hem nog niet onbetrouwbaar. Maar goed, het bekt lekker makkelijk voor de massa's.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91551448
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies, het feit dat de gemiddelde Nederlander een hekel aan hem heeft maakt hem nog niet onbetrouwbaar. Maar goed, het bekt lekker makkelijk voor de massa's.
De slinkse wijze waarop hij verlenging van Uruzgan door wilde drukken is alweer vergeten, begrijp ik.
pi_91551595
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

De slinkse wijze waarop hij verlenging van Uruzgan door wilde drukken is alweer vergeten, begrijp ik.
Ach, soms moet je wat doen om vervelende PvdA'ers te omzeilen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2011 @ 10:00:10 #12
137949 Disana
pi_91551679
Verhagen is een rasechte gluiperd. Typerend ook dat alleen CDA'ers aan de verkeerde kant zitten.
pi_91552594
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar goed, dat is dus niet echt gelukt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_91552650
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:36 schreef waht het volgende:

[..]

Het was het proberen waard, bovendien gaan we nu waarschijnlijk alsnog en heeft Verhagen alsnog z'n zin gekregen. Wel ten koste van het CDA, maar die dikke rode lijn door de partij politiek heen vind ik niet onbetrouwbaar, eigenlijk zeer betrouwbaar zelfs.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91552709
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja tochhh. Democratie , parlement , rechtsstaat , allemaal voor spek en bonen.

En daarna ook nog het volk voorliegen.

De enige manier om dit goed te praten is een gezamelijke vijand! En voilà daar kunnen we de PvdA voor gebruiken.
pi_91552768
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja tochhh. Democratie , parlement , rechtsstaat , allemaal voor spek en bonen.

En daarna ook nog het volk voorliegen.

De enige manier om dit goed te praten is een gezamelijke vijand! En voilà daar kunnen we de PvdA voor gebruiken.
Ja of de Islam, of milieu-activisten, of krakers, of Volendammers.

We vinden wel wat.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91552803
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het was het proberen waard, bovendien gaan we nu waarschijnlijk alsnog en heeft Verhagen alsnog z'n zin gekregen. Wel ten koste van het CDA, maar die dikke rode lijn door de partij politiek heen vind ik niet onbetrouwbaar, eigenlijk zeer betrouwbaar zelfs.
Cursus hoe praat je iets recht wat krom is met Voorschrift!
pi_91552853
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:42 schreef IHVK het volgende:

[..]

Cursus hoe praat je iets recht wat krom is met Voorschrift!
Je kan zeggen wat je wil, maar Verhagen heeft altijd z'n rug recht gehouden omtrent Afghanistan. De rest is om hem heen weggevallen, maar hij is nu partijleider en we gaan naar Afghanistan.

Tja, iemand die zo sterk bij z'n eigen overtuiging/principes blijft vind ik betrouwbaar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91552975
Bos ook.
Respect dat hij het kabinet liet vallen, door zijn rug recht te houden en het volk en parlement NIET voor te liegen.
pi_91553006
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef IHVK het volgende:
Bos ook.
Respect dat hij het kabinet liet vallen, door zijn rug recht te houden en het volk en parlement NIET voor te liegen.
Ja dus?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91553068
De Jager als meest betrouwbare. Maar ook degene met de minste vakkennis. Maar dat zien de meeste mensen niet.....
pi_91553075
Bos is niet mijn held overigens. Verhagen moet gewoon een keer stoppen met die ondemocratische spelletjes. :)
pi_91553116
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef IHVK het volgende:
Bos is niet mijn held overigens. Verhagen moet gewoon een keer stoppen met die ondemocratische spelletjes. :)
Bos het kabinet uit laten stappen omdat hij niet wou luisteren, en je eigen mening doordrammen is heel democratisch anders hoor. Het is geen poldermodel, maar dat is wat anders dan ondemocratisch. Goh IHVK, je bent meer Nederlander dan mij.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:52:46 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91553126
Ah, een panel. Vertegenwoordigt dat hetzelfde volk dat Geert Wilders wel een toffe peer vindt? Of zijn we het nu opeens wél eens met de communis opinio? :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:53:21 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91553149
Ik bedoel, het is maar onderbuikgerommel.
pi_91553376
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef Ringo het volgende:
Ik bedoel, het is maar onderbuikgerommel.
Jouw hele oeuvre is onderbuikgerommel.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:28:26 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91554360
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jouw hele oeuvre is onderbuikgerommel.
In duizendenéén schakeringen. O+.
pi_91554585
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef IHVK het volgende:
Bos ook.
Ere wie ere toekomt. Had wel verwacht dat hij bij zou draaien, maar hij hield inderdaad zijn poot stijf. Hij kan het wel. :Y
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hij omzeilde wel meer dan alleen wat lastige PvdA'ers.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:36:10 #29
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_91554596
Onbetrouwbaar? Een sluwe glibberige regent is het.
Géén kloon van tvlxd!
pi_91554684
quote:
Na De Jager is VVD-premier Mark Rutte volgens het panel het betrouwbaarst
Tot zover de geloofwaardigheid van dit panel :')
Conscience do cost.
pi_91555014
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik denk ook dat onbetrouwbaar niet het juiste woord is om Verhagen te omschrijven. Hij is vooral gehaaid, maar dat maakt hem natuurlijk niet per se onbetrouwbaar. De manier waarop hij zijn zin heeft doorgedrukt tijdens de onderhandelingen over Rutte is mijns inziens walgelijk, maar hij heeft wel constant met open vizier gestreden. Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat zijn voorkeur uitging naar rechts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:55:59 #32
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91555345
quote:
In het lijstje van minst betrouwbare ministers staan alleen CDA'ers
_O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:58:26 #33
pi_91555430
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die verlenging begon al bij de 2-jarige opbouwmissie. Iedereen die daar mee akkoord ging is verantwoordelijk voor de eerste verlenging. Standaard gluiperige methode om een onwillig land in een oorlog te betrekken. Vraag maar aan Pronk.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:59:09 #34
pi_91555463
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:36 schreef waht het volgende:

[..]

Die Amerikanen hadden dan ook alleen maar een symbolische G20 stoel in de aanbieding. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')