Hulpverleningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, met een beetje mazzel word ik morgen al niet meer wakker
Ik ook wel, zeilen ed, maar zwemmen enzo moet ik niet zo snel aan denken.quote:
En je katten dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, met een beetje mazzel word ik morgen al niet meer wakker
Ik ben niet gauw spelling nazi, maar werd met dt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow..kan ik me voorstellen. Ik had een hele militaire zwemleraar 2 jaar waardoor ik gewoon bang werdt om te lessen
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook wel, zeilen ed, maar zwemmen enzo moet ik niet zo snel aan denken.
ach ik ben moe..en mijn spelling is ook niet al te best..was altijd het slechtste in taal op schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw spelling nazi, maar werd met dt?
3 keer, maar dat was een kinderwandje. Heb veel geklommen, helaas alleen indoor. Maar ik ben wel van de buitensport.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed kerel!
Heb jij het al vaker gedaan?
Afhankelijk van de leeftijd, schat ik die kans redelijk klein in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die krijgen hopelijk een nieuw goed huis
tuurlijk missen we je nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, ik ben er weg van..... niet dat jullie mij zullen missen
ik ben ook een waterrat en heb in juli voor het laatst gezwommen bij het strand in benidorm, en ga over 2 weekjes weer iedere dag zwemmen in zeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een echte waterratZegt zij die al twee jaar niet meer gezwommen heeft
Zolang het touw het houdt, mag jij van mij zoveel rots in je backpack stoppen als je wilt kerelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 keer, maar dat was een kinderwandje. Heb veel geklommen, helaas alleen indoor. Maar ik ben wel van de buitensport.Neem ik wel gelijk wat geologische monstertjes, is ok toch?
Ik bestuurde graag die speedbootquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welOp de banaan achter de speedboot aan die je met alle macht probeert van dat ding te krijgen
Herinneringen
Hoe denk je nu dat er hierop gereageerd gaat worden kerel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
Zonder feestboek en hyves kent niemand je natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
In de categorie "uberkansloos" is dit wel een topper ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe denk je nu dat er hierop gereageerd gaat worden kerel?
maar ik ken jou feestboek en hyves ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder feestboek en hyves kent niemand je natuurlijk.
Beweerde ik ergens dat ik gemist zal worden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar ik ken jou feestboek en hyves ook niet
Zullen we er een topic over openen, Kluts?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de categorie "uberkansloos" is dit wel een topper ja.
Eerder dan Spezza, ondanks dat jij ook geen social media hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beweerde ik ergens dat ik gemist zal worden?
Wel leuk leesvoer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zullen we er een topic over openen, Kluts?
nee...maar je kan iemand die feestboek en hyves heeft best missen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beweerde ik ergens dat ik gemist zal worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |