Ja, goed punt. Maar ik durf echt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das precies de reden waarom ik het wil doen, van die knikkende knieen afkomen
Op de rand is altijd eng, er overheen is gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das precies de reden waarom ik het wil doen, van die knikkende knieen afkomen
Wéér?quote:
Peu had er iets op tegen, nat worden. Geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, mooi uitzicht. Wij hadden in Italië ook van die geweldige uitzichten
En ik zei niks over nat worden of dat Yuki wel of niet mag kijken
Optimist tot in de kist jij!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prachtige plek om een eind aan je leven te maken ook
Dan kom ik dat met je doen op Malta, deal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup![]()
En niks mis met nat worden, tis al warm genoeg. En tuurlijk mag Yuki gewoon kijken
Jup, in Italiëquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de rand is altijd eng, er overheen is gaaf100000x liever abseilen dan tokkelen trouwens
[..]
Wéér?*jaloers*
Ligt aan de water temperatuurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Peu had er iets op tegen, nat worden. Geloof ik.
Klinkt goed kerel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kom ik dat met je doen op Malta, deal?![]()
Waar wacht je nog op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prachtige plek om een eind aan je leven te maken ook
Wil ik ook doooooeeeeeooooeeeennnn *stamp voet*quote:
ik sponsor je enkele reis ticket welquote:
Mijn oude buren hebben een vliegschoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil ik ook doooooeeeeeooooeeeennnn *stamp voet*we zouden het afgelopen voorjaar doen, maar toen wilde de rest van de groep duiken. Heel fijn met mijn watervrees
Is prima, ik pm wel mijn bankrekening nummerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik sponsor je enkele reis ticket wel
dat vraag ik me eigenlijk ook af, ang voor water zijn klinkt zo raar...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oude buren hebben een vliegschool![]()
Watervrees? Waar ben je bang voor? Ja, voor water, maar waarom
Hij springt maar lekker van de Euromast afquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik sponsor je enkele reis ticket wel
Verdrinken, beetje lompe zwemlessen gehad icm chloor allergie, is niet goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oude buren hebben een vliegschool![]()
Watervrees? Waar ben je bang voor? Ja, voor water, maar waarom
Ach, met een beetje mazzel word ik morgen al niet meer wakkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij springt maar lekker van de Euromast af
Heb ik gratis toegangquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij springt maar lekker van de Euromast af
Nee, eigenlijk nietquote:
Agossiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verdrinken, beetje lompe zwemlessen gehad icm chloor allergie, is niet goed
+1.quote:
Het was sarcastischquote:
ow..kan ik me voorstellen. Ik had een hele militaire zwemleraar 2 jaar waardoor ik gewoon bang werdt om te lessenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verdrinken, beetje lompe zwemlessen gehad icm chloor allergie, is niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |