Misschien had je net moete dansenquote:
Hoeveel olie zit er in Afghanistan, lieverd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Olie-Afghanistan-USA hebben niks met elkaar te maken?
Maar goed, wat jij wil sam.
Ik wilde dat ik een klas had overgeslagen toen ik dat mocht, dan had ik meer moeite moeten doen op school en was ik meer uitgedaagd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
Een klas overslaan (en daarmee dus een jaar jonger zijn dan de rest) kán heel goed gaan, maar ook niet. Ik heb wel eens gewenst dat ik die klas niet overgeslagen hadHoewel het de vraag is of alles op school dan beter uitgepakt had.
Die aantallen haal ik ook wel eens op een dinsdag, maar dan ben ik niet alleen bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dilemma begint pas bij nr 12 op een dinsdag.
Jaaaa, daar isze!quote:
ALs dat de enige reden is om géén bier te doen, dan pak ik er nog eenquote:
Niks mee te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien had je net moete dansen
Dat weet jij dan waarschijnlijk gezien jouw werk beter dan ik. Buiten dat dacht ik dat de ligging van het land strategisch gezien ook wel goed uitkwam. Laat ik het zo zeggen, er zit een luchtje aan die oorlog en ik ging er dan ook vanuit dat dat oliegerelateerd zou zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoeveel olie zit er in Afghanistan, lieverd?
Juist. Voor DIE mensen. Maar dat is dus niet per definitie iedereen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat de omstandigheden voor die mensen onder saddam iig consequent waren en in hun ogen dus beter.
Dit is appels met peren vergelijken, want ik zeg helemaal niet dat IK vind dat het een groot lalaland is daar.
Pak je een biertje met me?quote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ALs dat de enige reden is om géén bier te doen, dan pak ik er nog een
quote:
helemaal, hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaaa, daar isze!
Mijn hippieroom is net af!
proostquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ALs dat de enige reden is om géén bier te doen, dan pak ik er nog een
Ja, het werd mijn ouders sterk aangeraden omdat ik me stierlijk zou gaan vervelen in groep 4. Dat was namelijk in groep 3 al zo. En ik kreeg op mijn donder van de juf als ik verder werktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik een klas had overgeslagen toen ik dat mocht, dan had ik meer moeite moeten doen op school en was ik meer uitgedaagd.
Met die personen werd een afspiegeling van de bevolking bedoeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. Voor DIE mensen. Maar dat is dus niet per definitie iedereen.
En nu is het verre van ideaal. Maar het land is in opbouw.
Je bent de expertquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoeveel olie zit er in Afghanistan, lieverd?
quote:
Ik denk eerder de controle over de papavervelden daar, samen met inderdaad de strategische ligging, de eeuwenoude vete met de Russen, Pakistan dat kernwapens heeft en niet in Talibanhanden mag vallen en het niet verder willen opstoken van terrorisme... Al is dat laatste uiteraard niet bepaald gelukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet jij dan waarschijnlijk gezien jouw werk beter dan ik. Buiten dat dacht ik dat de ligging van het land strategisch gezien ook wel goed uitkwam. Laat ik het zo zeggen, er zit een luchtje aan die oorlog en ik ging er dan ook vanuit dat dat oliegerelateerd zou zijn.
Heerlijk!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Delan het volgende:
[..]
helemaal, haha![]()
ja issie af? dus je ligt lekker lui zonderkabels?
Helemaal niet is beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk eerder de controle over de papavervelden daar, samen met inderdaad de strategische ligging, de eeuwenoude vete met de Russen, Pakistan dat kernwapens heeft en niet in Talibanhanden mag vallen en het niet verder willen opstoken van terrorisme... Al is dat laatste uiteraard niet bepaald gelukt.
Ik was al een late leerling, dus in mijn geval had het makkelijk gekund. Ik was als kind al nooit verlegen en haantje de voorste, dus in mijn geval was het geen probleem geweest denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, het werd mijn ouders sterk aangeraden omdat ik me stierlijk zou gaan vervelen in groep 4. Dat was namelijk in groep 3 al zo. En ik kreeg op mijn donder van de juf als ik verder werkte
Maar ik heb, zowel op de basisschool als op de middelbare, zoveel problemen gehad in sociaal opzicht... Qua lesstof kwam ik makkelijk mee, rest van de basisschool deed ik alsnog met 2 vingers in m'n neus. Maar ik werd ook vreselijk gepest, en dat heeft me best wel gevormd... En verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |