Het was een zeer gestructureerd geheel. Dat kan veul slechter, kan ik je vertellen. Russen die denken dat ze Engels kunnen enzo...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toch wel tof dat je wat van mijn knoppengeram kon maken
Vrouw. Multitasken.quote:
net zo erg als Fransen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een zeer gestructureerd geheel. Dat kan veul slechter, kan ik je vertellen. Russen die denken dat ze Engels kunnen enzo...
Arme jij. Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is irrelevant
Of wacht... ik ben blij als mijn man blij is
Ofzo
Ik heb een docu gezien over hoe Irak er NU uitziet, en wat de bevolking er zelf over zegt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een deel wel ja.
Een ander deel werd onderdrukt, zoals de grote liberale progressieve (jonge) garde in Iran.
De Amerikanen hebben hele domme fouten gemaakt. Maar onder Saddam was het niet beter, ik snap niet hoe je dat kan zeggen... Heb je de verbrande kinderlijkjes gezien?
Zijn russen die denken dat ze engels kunnen nog slechter dan Peu die denkt dat ie netjes nederlands kan?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een zeer gestructureerd geheel. Dat kan veul slechter, kan ik je vertellen. Russen die denken dat ze Engels kunnen enzo...
Ik heb het alleen maar gehad over de oorlog in Afghanistan. Welke dus niet ontstaan is om olie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus Sam. We hadden het over de oorlog in Afghanistan, toen over terroristen, toen over dat die oorlog ontstaan was vanwege olie, net als de 2 toestanden met Saddam. Je bent naar mijn idee te slim dat ik dit zo voor je uit moet stippelen.
Dat heb je, op een forum, dat een discussie soms tot een nieuwe discussie leidt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het alleen maar gehad over de oorlog in Afghanistan. Welke dus niet ontstaan is om olie.
Die in Irak/Iran is een ander verhaal.
hmm, het is niet wenselijk om em na 1 of 2 jaar naar een compleet andere school te laten gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is dus lastig blijkbaar, het is of/of...
Dat hebben ze niet, vind ik ook zonde. Hij heeft een jaar speling ook he, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, het is niet wenselijk om em na 1 of 2 jaar naar een compleet andere school te laten gaangroot gelijk dat je em dan naar een havo/vwo laat gaan
![]()
en een eventueel tussenjaar, ook omdat die zo jong is? Ik weet dat een jongen van mijn basisschool vroeger een soort van 9e bassischool jaar had gedaan, niet omdat die niet slim was ofso, maar juist vanwege ellende.
Daarom stelde ik het ook voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet, vind ik ook zonde. Hij heeft een jaar speling ook he, zo zie ik het.
Welke nieuwe discussie? Ik heb het puur en alleen over de oorlog in Afghanisan gehad. Jij haalde olie erbij, dat is de oorlog in Irak/Iran en heeft niks met Afghanistan te maken, wat je wel leek te insinueren met die post.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb je, op een forum, dat een discussie soms tot een nieuwe discussie leidt.
Dat is een gemiddelde gemiddeld geklede Duitse vrouw vergelijken met een Oekraiense danseres in een underground technoclub in Kiev!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zijn russen die denken dat ze engels kunnen nog slechter dan Peu die denkt dat ie netjes nederlands kan?!
Dat heeft mijn broertje ook gedaan, die is vroeger heel erg gepest op school.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, het is niet wenselijk om em na 1 of 2 jaar naar een compleet andere school te laten gaangroot gelijk dat je em dan naar een havo/vwo laat gaan
![]()
en een eventueel tussenjaar, ook omdat die zo jong is? Ik weet dat een jongen van mijn basisschool vroeger een soort van 9e bassischool jaar had gedaan, niet omdat die niet slim was ofso, maar juist vanwege ellende.
Dat is precies zo met een meisje van stal, die is ook zo vroeg naar de middelbare gegaan, die zit nu met 17 op de uniquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom stelde ik het ook voorhij is nog zo jong, bijna zonde om hem nu al naar de middelbare school te laten gaan. Deze periode lijkt me ook totaal niet representatief
Nogmaals: dat is een DEEL. Saddam had een enorme aanhang en velen die het toen beter hadden inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een docu gezien over hoe Irak er NU uitziet, en wat de bevolking er zelf over zegt.
Die zei: Onder Saddam was het ook geen pretje, maar we hadden iig eten en onderdak, en dat hebben we nu ook niet meer.
Olie-Afghanistan-USA hebben niks met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke nieuwe discussie? Ik heb het puur en alleen over de oorlog in Afghanisan gehad. Jij haalde olie erbij, dat is de oorlog in Irak/Iran en heeft niks met Afghanistan te maken, wat je wel leek te insinueren met die post.
Ik zeg alleen maar dat de omstandigheden voor die mensen onder saddam iig consequent waren en in hun ogen dus beter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogmaals: dat is een DEEL. Saddam had een enorme aanhang en velen die het toen beter hadden inderdaad.
Maar omdat de NSB'ers het beter hadden in 1944, wil toch niet zeggen dat de bevrijding van Nederland een slechte zaak was?
Ik denk van niet nee. Niet in de eerste instantie, dat is terrorisme bestrijding. Van wat ik uit berichten begrepen heb is er ook pas ergens vorig jaar een olieveld in Afghanistan gevonden, zouden de Amerikanen zo'n vooruitziende blik hebben?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Olie-Afghanistan-USA hebben niks met elkaar te maken?
Maar goed, wat jij wil sam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |