Denken dat je het bent betekent niet dat het ook echt zo isquote:
Die heb ik heus wel, anders was ik wel met je naar bed gegaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet over dingen praten die je niet hebt dus? Dan mag jij niet over principes praten.
Oooeeeh, touche!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik heus wel, anders was ik wel met je naar bed gegaan
Mijn dromenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat je het bent betekent niet dat het ook echt zo is
Gaat ze weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dromen zijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog, dat weet je toch
Als ik dat had gewild had ik de GHB wel in JOUW glas gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een slappe respons... ik had meer van je verwachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik dat had gewild had ik de GHB wel in JOUW glas gedaan.
Wees blij dat je aandacht krijgt, ik zit voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een slappe respons... ik had meer van je verwacht
Wat is er nu dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees blij dat je aandacht krijgt, ik zit voetbal te kijken.
Dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees blij dat je aandacht krijgt, ik zit voetbal te kijken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een slappe respons... ik had meer van je verwacht
Wie komt er morgen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
laatste keer deze week voor mezelf kokende rest van de week heb ik bezoek
Je dansdel komt van woensdag tot en met zaterdag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
Danspartner, maar we gaan waarschijnlijk uit eten. En zondag krijg ik eten
Zelf koken is toch leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
laatste keer deze week voor mezelf kokende rest van de week heb ik bezoek
Nee, de rest van de week komen er een of meerdere dellen van fokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je dansdel komt van woensdag tot en met zaterdag?
Zekerquote:
Wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week komt er een of meerdere dellen van fok
Zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week komt er een of meerdere dellen van fok
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ga queens wear blue jeans maar weer eens opsmeren
Zij die beledigd zijn zoquote:
Ik ben geen teen en ook niet hipquote:
Ik wil ook komen etenquote:
Heujquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week komen er een of meerdere dellen van fok
Neenee jongeman, dat jij zelfs op mij reageert terwijl voetbal op tv is... dat vind ik vrij frappantquote:
Niemand kan jouw charmens weerstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neenee jongeman, dat jij zelfs op mij reageert terwijl voetbal op tv is... dat vind ik vrij frappant
En toch volhouden van wel he... ik snap dat nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand kan jouw charmens weerstaan
Aangenaam, ik ben niemandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand kan jouw charmens weerstaan
Jouw charmens weerstaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En toch volhouden van wel he... ik snap dat niet
You make it easyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En toch volhouden van wel he... ik snap dat niet
Oh dank jequote:
owquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat je haar aan het uitlokken was?
Ik maak het easy voor mannen om vol te houden dat ze mijn charmes kunnen weerstaan terwijl ze dat niet kunnen? Ik snap het niet meerquote:
Nope, mijn taal is net zo slecht als veel andere dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat je haar aan het uitlokken was?
Het doet gewoon nog steeds pijn he? Ouwe zeiksnorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet eens avanches te maken om afgewezen te worden
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het doet gewoon nog steeds pijn he? Ouwe zeiksnor
Mooi, waar geloof je niets van?quote:
Kan ik voor je regelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja
Als ik nou eens echt mijn best ga doen en DAN wordt afgewezen, dan kan ik er wel mee leven
Pm je nog ff?quote:
Stel dat, stel dat! En dan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan ik voor je regelen![]()
Hoewel.. misschien vind ik je dan stiekem wel onweerstaanbaarLaten we het er maar niet op wagen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen inbeelden die ik me niet voor kan stellen
Nou, dus je loopt nauwelijks risico, dus als je plotseling toch mij woest aantrekkelijk, is het ergste wat er kan gebeuren dat ik jou afwijsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen inbeelden die ik me niet voor kan stellen
En hoe groot is de kans dat jij dat doet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dus je loopt nauwelijks risico, dus als je plotseling toch mij woest aantrekkelijk, is het ergste wat er kan gebeuren dat ik jou afwijs
Echt niet dat je dat zou doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dus je loopt nauwelijks risico, dus als je plotseling toch mij woest aantrekkelijk, is het ergste wat er kan gebeuren dat ik jou afwijs
kan iemand hier een "laagvliegende hormonen"-waarschuwingsbordje plaatsen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg het met liefde?quote:
Maak er eentjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan iemand hier een "laagvliegende hormonen"-waarschuwingsbordje plaatsen?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hebben jullie mij ook zo gemist?!
ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hebben jullie mij ook zo gemist?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja!Zo jammer zo Joe... Zo jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Aandachtquote:
ik zit vol met hele slechte grappen vandaagquote:
Wat ga je voor ons koken vrijdag?quote:
quote:
Ik ben niet elke vrouw en echt niet dat je dat zou doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur uit principe en wraak?
Nee, maar serieus, ik duik niet op elke vrouw
Geeft niet, dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik je niet herkende
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zit vol met hele slechte grappen vandaag
Geef je mij nou echt de kans om te zeggen:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben niet elke vrouw en echt niet dat je dat zou doen
gooi maar op de mail wat je niet lust, voornaam/achternaam/EU dan staat t in mn telefoon als ik boodschappen doequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ga je voor ons koken vrijdag?Want er zijn een aantal dingetjes die ik echt niet lust...
Gebruik dan op z'n minst het juiste gezegdequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zit vol met hele slechte grappen vandaag
Nee hoor, want je weet mijn reactie daarop toch alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef je mij nou echt de kans om te zeggen:
Try me!
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprikaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gooi maar op de mail wat je niet lust, voornaam/achternaam/EU dan staat t in mn telefoon als ik boodschappen doe
Vleesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprika
Er staat toch bots?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat iets als een tietenboks?
paprika?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker zelfverzekerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je weet mijn reactie daarop toch alIk deel alleen even mee wat jij in die situatie zou doen
die wist ikquote:
nouja, ik bood je laatst wel mn ballen aanquote:
Vlees, rijst, tomaten, komkommer, mais.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar was idd niet goed over nagedachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, ik bood je laatst wel mn ballen aan
Gelukkigquote:
En dan toch die PIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
OMG, samzz is never gonne be my wife!
Damn..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn..
Rijst en komkommer lust ik, tomaten alleen als ze tot moes zijn gekookt of verwerkt zitten in sauzen. Vlees lust ik wel, eet ik niet. De rest klopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vlees, rijst, tomaten, komkommer, mais.
Ja, maar ik stel me voor dat twee meiden op elkaar afrennen en dan elkaar groeten door de tieten tegen elkaar aan te duwen/springen.quote:
Paprika met mais. En vlees.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
Jullie raden NOOIT wat ik vanavond heb gegeten.
Ik weet wel wat je niet gegeten hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
42quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
Goed dat je t zegt, op zeker dat het er anders in had gezetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik piel dat eruit. Ik eet dat echt niet
Zo erg? Wat kan je nog meer vertellenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vlees, rijst, tomaten, komkommer, mais.
Ach, t idee teltquote:Op [url=htt[quote]
[b] Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar was idd niet goed over nagedacht
Nee dat was gisteren. Zonder mais. Bwhehe.quote:
Die illusie had ik sowieso nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn..
Ik heb wel een fles Liqor 43 in de koelkast staan.quote:
Ja, dat is het ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik stel me voor dat twee meiden op elkaar afrennen en dan elkaar groeten door de tieten tegen elkaar aan te duwen/springen.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn..
In de koelkastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb wel een fles Liqor 43 in de koelkast staan.
Welke kruiden mis ik dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jeetje, overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookvond t al lastig genoeg met iemand die overal allergisch voor was (is nog wel iets erger trouwens, als je dr bijna vermoord door niet op te letten
Ehm. Ehrr. Weet ik niet, ik drink die troep, ik maak het nietquote:
en ik maar denken dat m'n ex een lastige eter was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookvond t al lastig genoeg met iemand die overal allergisch voor was (is nog wel iets erger trouwens, als je dr bijna vermoord door niet op te letten
Bechamel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lasagna met spinazie, pijnboompitten, dingessaus en kaas doet het goed.
Waarom in de koelkast?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat was niet overdrevenquote:
Ja, dan hoef ik er geen ijsblokjes bij te doen zodat mijn heerlijke likeurtje waterig gaat wordenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ehm. Ehrr. Weet ik niet, ik drink die troep, ik maak het niet.
*Wijst op sigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en ik maar denken dat m'n ex een lastige eter was.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel die reactie op mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet overdrevenZe was allergisch voor ei en die allergie is dodelijk, ik had per ongeluk een kruisbesmetting veroorzaakt.
Ik moest even ergens anders aan denken bij kruisbesmettingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet overdrevenZe was allergisch voor ei en die allergie is dodelijk, ik had per ongeluk een kruisbesmetting veroorzaakt.
Omdat wat ik net tiktequote:
quote:
ooh, niet te serieus nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel die reactie op mij.
Het zal niet de eerste keer zijn dat me verweten word dat ik bepaalde dingen niet lust of eet.quote:
Goulash? Heb ik wel gehad. Van een Nederlander. En dat was te merken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef Skaai het volgende:
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar het is lekkerder op kamertemperatuur.
Nee. Ik heb Kip Coca Cola gegeten. En ik vond het walgelijk lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goulash? Heb ik wel gehad. Van een Nederlander. En dat was te merken.
ik mag er graag mee plagen, ik eet zelf bijv geen champignonsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat me verweten word dat ik bepaalde dingen niet lust of eet.
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee. Ik heb Kip Coca Cola gegeten. En ik vond het walgelijk lekker.
.
HEILIGSCHENNIS!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag er graag mee plagen, ik eet zelf bijv geen champignons
Klinkt als iets dat ze in een gehandicaptenhuis aan jonge delinquenten zouden serveren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee. Ik heb Kip Coca Cola gegeten. En ik vond het walgelijk lekker.
.
Ik wel, heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag er graag mee plagen, ik eet zelf bijv geen champignons
Ook van die paddestoelen waarvan je rare dingen gaat zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, heerlijkAlle eetbare paddestoelen
Wist je allangquote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cantharellenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn vaderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat ze in een gehandicaptenhuis aan jonge delinquenten zouden serveren.
*Zuchtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook van die paddestoelen waarvan je rare dingen gaat zien
Euhm. Niet bewust meer. Maar blijkbaarquote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn vader.
Maar die cola mix je met mosterd en ketchupen dat gaat dan 45 minuten in de oven en dat wordt dan een heerlijke zoete saus zonder cola smaak. Ik had niet verwacht dat ik deze belachelijke combinatie lekker zou vinden.
Mjamquote:
Pasta doet het altijd goed hierquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Met lekker veel paprika en courgette champignons in de saus
Maar dan wordt het dus pasta zonder vlees, courgette, paprika of champignon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mjam
[..]
Pasta doet het altijd goed hier
Doe je dat nu expres?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Met lekker veel paprika en courgette in de saus
zonder tomaat ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dan wordt het dus pasta zonder vlees, courgette, paprika of champignon.
Er mag toch wel een lading kaas door-/overheen he?
Ja, kaas!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dan wordt het dus pasta zonder courgette, paprika of champignon.
Er mag toch wel een lading kaas door-/overheen he?
ohja, kijk wel even of er wat anders kan komen.quote:
paprikaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Met lekker veel paprika en courgette in de saus
jawel, maar t is te leuk om te plagenquote:
Lezen is moeilijk. Vooral als anderen het beter denken te weten dan jij zelfquote:
Stinkend Beroemd en Dakloos aan t kijkenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk. Vooral als anderen het beter denken te weten dan jij zelf
Nee echt!! Die gast was te eng voor woorden! Brrr... wat een glibber... en geen enkele vrouw wilde hem meer nadat hij zei dat hij graag aan trio's deed behalve een reusachtige donkere vrouw die niet snapte waar het over gingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stinkend Beroemd en Dakloos aan t kijken
daar stond een kotspopjequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt!! Die gast was te eng voor woorden! Brrr... wat een glibber... en geen enkele vrouw wilde hem meer nadat hij zei dat hij graag aan trio's deed behalve een reusachtige donkere vrouw die niet snapte waar het over ging
Wat boeit dat nou, tis heerlijk hersenloos vermaak met een flinke scheut plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t een tijdje gekeken, tot ik van een vriendin die ik kende, hoorde dat ze oortjes in hebben en niet hun eigen kleding uit mogen zoeken.
Weer beter?quote:
Kan je 'm vinden via Software in je configuratiescherm?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
Even een computergerelateerde vraag voor ik mijn laptop het raam uit gooi:
Hoe de fuck kom ik van die Bing-search af die ik helemaal niet geïnstalleerd heb?
En hoi.
In je browser? Welke gebruik je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
Hoe de fuck kom ik van die Bing-search af die ik helemaal niet geïnstalleerd heb?
En hoi.
Heb ALLES geprobeerd, staat daar dus niet tussen, via internetopties aangepast, anti-malware scan gedraaid, zelfs een wijziging aangebracht in firefox zelf, en NOG kom ik er niet vanaf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je 'm vinden via Software in je configuratiescherm?
Heb je hotmail als je startpagina?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
En hoi.
Bing is van Microsoft, dus dat krijg je niet zo snel wegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ALLES geprobeerd, staat daar dus niet tussen, via internetopties aangepast, anti-malware scan gedraaid, zelfs een wijziging aangebracht in firefox zelf, en NOG kom ik er niet vanaf.
Nee, ik had, tot een uur terug google als startpagina. Heb echt niet om Bing gevraagd ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je hotmail als je startpagina?
Heb je hier iets aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ALLES geprobeerd, staat daar dus niet tussen, via internetopties aangepast, anti-malware scan gedraaid, zelfs een wijziging aangebracht in firefox zelf, en NOG kom ik er niet vanaf.
Dat heb ik dus al gedaan, ik ben er al een uur mee bezig. Via google zag ik sowieso dat heel veel mensen dit probleem hebben, dus ik dacht, wellicht ook iemand hier die dat heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bing is van Microsoft, dus dat krijg je niet zo snel weggooglen erop dan vind je wel tutorials.
Geen idee ik ben een functioneel digibeetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik had, tot een uur terug google als startpagina. Heb echt niet om Bing gevraagd ook.
ik heb t ooit gehad, maar weet niet meer hoe ik er van af gekomen ben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan, ik ben er al een uur mee bezig. Via google zag ik sowieso dat heel veel mensen dit probleem hebben, dus ik dacht, wellicht ook iemand hier die dat heeft.
Dat heb ik dus als een van de eerste dingen gedaan. Het gekke is dat ik die toolbar niet heb, alleen de search, en het staat ook niet tussen mijn programma's.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://support.mozilla.co(...)%20Bar%20verwijderen
Ah!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bing is van Microsoft, dus dat krijg je niet zo snel weggooglen erop dan vind je wel tutorials.
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus als een van de eerste dingen gedaan. Het gekke is dat ik die toolbar niet heb, alleen de search, en het staat ook niet tussen mijn programma's.
Heb je toevallig Windows Live Essentials 2011 geinstalleerd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus als een van de eerste dingen gedaan. Het gekke is dat ik die toolbar niet heb, alleen de search, en het staat ook niet tussen mijn programma's.
Je moet "search instelen" zoeken in je browser, dan kan je google selecteren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een maand terug ofzo wel msn geïnstalleerd (wat een hel is dat tegenwoordig). Ik ga ff kijken, maar dat zou toch raar zijn dat ik dan nu pas dit probleem heb?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je toevallig Windows Live Essentials 2011 geinstalleerd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet "search instelen" zoeken in je browser, dan kan je google selecteren.
Dat is mooiquote:
In IE8, druk op Alt en dan:quote:
Dat weet ik zelfsquote:
En een heel stuk minder leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
How I met your mother. Soort moderne Friends
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "NoUpdateCheck"=dword:00000001 "Disable Script Debugger"="yes" "Start Page"="http://www.google.nl" "Search Page"="http://www.google.nl" "Search Bar"="http://www.google.nl/ie" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL] ""="http://www.google.nl/keyword/%s" "provider"="gogl" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL] ""="http://www.google.com/keyword/%s" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs] "url1"="http://www.google.com" |
Ik heb firefox, maar heb wel al iets soortgelijks in firefox gedaan, daar staat het ook niet eens tussen de add-ons.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
In IE8, druk op Alt en dan:
2 - Go to the 'Tools' menu and select 'Manage Add-ons'.
3 - Select/Hightlight BING Tool bar and click on 'Disable', in the lower right.
Het schijnt dan ook weer niet zomaar een jongen te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums(...)1&view=unread#unread
Heftig
Gaat over een jongen die al drie jaar aan de muur vastgeketend zit. En dus niet over paarden..
Ik zag het net op tv. De gemiddelde gevangen heeft meer vrijheid dan hem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums(...)1&view=unread#unread
Heftig
Gaat over een jongen die al drie jaar aan de muur vastgeketend zit. En dus niet over paarden..
Dus dat maakt het oké iemand drie jaar lang aan een muur te knopen zonder enige bewegingsruimte?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het schijnt dan ook weer niet zomaar een jongen te zijn
Ik zeg alleen maar dat dit geen zwart/wit gevalletje is en dat uitspraken doen zonder het hele verhaal te kennen eigenlijk niet kanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus dat maakt het oké iemand drie jaar lang aan een muur te knopen zonder enige bewegingsruimte?
Als hij vanaf het begin de juiste hulp had gehad dan was dit nooit gebeurd. Kom op dit is niet normaal. Dat deze jongen waarschijnlijk de rest van zijn leven in een inrichting moeten wonen is duidelijk maar op deze manier kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het schijnt dan ook weer niet zomaar een jongen te zijn
Er zijn heel veel jongeren die zonder crimineel te zijn in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat er geen passende zorg voor ze is. Dat geld voor die jongen precies zo, hij is slechts een van de vele voorbeelden dat er te weinig capaciteit op de verschillende vlakken wat jeugdzorg betreft is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus dat maakt het oké iemand drie jaar lang aan een muur te knopen zonder enige bewegingsruimte?
Sommige mensen zijn beyond hulp.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij vanaf het begin de juiste hulp had gehad dan was dit nooit gebeurd. Kom op dit is niet normaal. Dat deze jongen waarschijnlijk de rest van zijn leven in een inrichting moeten wonen is duidelijk maar op deze manier kan echt niet.
Ik weet dat dit geen zwart/wit gevalletje is. Dan nog vind ik het niet oke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat dit geen zwart/wit gevalletje is en dat uitspraken doen zonder het hele verhaal te kennen eigenlijk niet kan
Dat weet ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn heel veel jongeren die zonder crimineel te zijn in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat er geen passende zorg voor ze is. Dat geld voor die jongen precies zo, hij is slechts een van de vele voorbeelden dat er te weinig capaciteit op de verschillende vlakken wat jeugdzorg betreft is.
Bel ze op en neem hem in huis.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar iemand aan de muur vastketenen omdat hij onvoorspelbaar kan reageren gaat wel heel ver, imo.
Dat idd. Ik vind het nogal zwartwit gesteld, je kan je ook afvragen wat voor andere optie die instelling dan heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn beyond hulp.
Ja echt, dat soort mensen bestaat
Weet ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn beyond hulp.
Ja echt, dat soort mensen bestaat
Meteenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bel ze op en neem hem in huis.
Wel goed vastbinden hequote:
Gezelligquote:
ooh mooi, MissB vroeg vanmiddag of je haar kledder er dan ook bij namquote:
Nee, los in de wei laten lopenquote:
Totdat hij ineens een mes tussen iemands ribben steektquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar iemand aan de muur vastketenen omdat hij onvoorspelbaar kan reageren gaat wel heel ver, imo.
quote:
Die teksten ook altijdquote:
True, maar wat verstaan ze onder onvoorspelbaar gedrag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was dat niet Air die daar een van had liggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Als hij vervelend is bind je hem gewoon vast aan je Adreaskruis dat je hebt
Hoe groot acht jij de kans dat iemand die niks mag aan een mes komt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Totdat hij ineens een mes tussen iemands ribben steekt
Dat weet ik niet, dat probeer ik te achterhalen, ik heb de uitzending niet gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar wat verstaan ze onder onvoorspelbaar gedrag?
Dan kopt Hart van Nederland met: Waarom is deze jongen niet in zijn jeugd al opgesloten toen bleek dat hij een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving was?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Totdat hij ineens een mes tussen iemands ribben steekt
Vrij groot als jij zijn begeleider bentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat iemand die niks mag aan een mes komt?
Er is een reden waarom ik niet met gehandicapten, kinderen of een combi daarvan werk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrij groot als jij zijn begeleider bent
Best groot. Dat soort mensen denkt vaak heel anders dan jij en ik. Zijn met hele andere dingen bezig. Kunnen heel onverwachts uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet, dat probeer ik te achterhalen, ik heb de uitzending niet gezien.
Dat is serieus wel de enige juiste instelling als je begeleider bent. Ogen in je achterhoofd en dat is nog niet voldoendequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrij groot als jij zijn begeleider bent
Volgens mij wel. Ben je er eentje kwijt dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was dat niet Air die daar een van had liggen?
Zo ver ik kon opmaken uit de uitzending is het vooral onvermogen van de jongen om met bepaalde dingen om te gaan en de omgeving( de instelling) om daar op een juiste manier mee om te gaan. De jongen heeft een verstandelijke beperking, een gedragstroornis en verlatingsangst/bindingsangst.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet, dat probeer ik te achterhalen, ik heb de uitzending niet gezien.
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het zo barbaars... Ik snap heel goed dat het personeel voor eigen veiligheid kiest, dat zou ik ook doen. Maar ik vraag me serieus af of het niet anders kan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best groot. Dat soort mensen denkt vaak heel anders dan jij en ik. Zijn met hele andere dingen bezig. Kunnen heel onverwachts uit de hoek komen.
Misschien geen mes, maar gewurgd worden lijkt me ook niet heel prettig bijvoorbeeld
Maar good. Ik stap van de jump-to-conclusions-map af
Een paard kan ook heel onverwachts uit de hoek komenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik niet met gehandicapten, kinderen of een combi daarvan werk.
Gelukkig denken genoeg mensen daar anders over. Echt ik vind jouw uitspraken echt kwetsend voor zulke mensen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is serieus wel de enige juiste instelling als je begeleider bent. Ogen in je achterhoofd en dat is nog niet voldoende
Nee, maar Sam had er geen bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ben je er eentje kwijt dan?
[..]
Zo ver ik kon opmaken uit de uitzending is het vooral onvermogen van de jongen om met bepaalde dingen om te gaan en de omgeving( de instelling) om daar op een juiste manier mee om te gaan. De jongen heeft een verstandelijke beperking, een gedragstroornis en verlatingsangst/bindingsangst.
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een paard kan ook heel onverwachts uit de hoek komen
Ik heb er idd geenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar Sam had er geen bedoelde ik dus
Het is ook zeker wel goed als naar dit geval eens kritisch gekeken wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het zo barbaars... Ik snap heel goed dat het personeel voor eigen veiligheid kiest, dat zou ik ook doen. Maar ik vraag me serieus af of het niet anders kan.
Een meisje in het topic zei dit: Lekkere levenskwaliteit hebben die mensen dan zeg, een paard of een hond zouden we in laten slapen.
Ik wist niet of ik moest lachen of wat...
Je bedoeld zo'n kruis bij spoorwegovergangen toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar Sam had er geen bedoelde ik dus
Die ligt op bed te fappen met een Playboy uit 1985quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er idd geen
Mist Air z'n laptop al?
Dat lijkt me wat fris in de winter om daar in je nakie aan te hangen, maar whatever floats your boat hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n kruis bij spoorwegovergangen toch?
een goed jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die ligt op bed te fappen met een Playboy uit 1985
Ik kijk al jaren geen tv meer, maar ik begrijp dat er nog niets veranderd isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een kutreclame van head en shoulders
Patricia Paay?quote:
Niet alleen naar dit geval. De hele zorg. Wel 500 miljoen uit willen geven voor politietrainingen in een zandbak, maar de mensen hier laten stikkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook zeker wel goed als naar dit geval eens kritisch gekeken wordt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
zou goedkoper zijn als ze gewoon stikken, scheelt een berg dure zorg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen naar dit geval. De hele zorg. Wel 500 miljoen uit willen geven voor politietrainingen in een zandbak, maar de mensen hier laten stikken.
het is erger geworden. En dit is toch wel het toppunt van reclames die nergens op slaan en ook niet grappig is, terwijl het volgens mij wel zo bedoeld moet zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen tv meer, maar ik begrijp dat er nog niets veranderd is
Tsja, je kunt die 500 miljoen ook hier uitgeven en dan zitten we over 50 jaar misschien wel allemaal gezellig in de moskee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen naar dit geval. De hele zorg. Wel 500 miljoen uit willen geven voor politietrainingen in een zandbak, maar de mensen hier laten stikken.
If only we could go backquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zou goedkoper zijn als ze gewoon stikken, scheelt een berg dure zorg.
Geen idee wie er toen in de playboy stond ik was 3 ofzo toen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kruizen bij spoorwegovergangen heten toch zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat fris in de winter om daar in je nakie aan te hangen, maar whatever floats your boat hoor
Nou inderdaad! Want als je ernstig ziek bent, moet je overal maar geld mee naar toe nemen! Waar betaal je eigenlijk nog premie voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zou goedkoper zijn als ze gewoon stikken, scheelt een berg dure zorg.
Nee. Maar ik vind in dit geval de zorg hier in Nederland vele malen belangrijker dan de veiligheid in Afghanistan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, je kunt die 500 miljoen ook hier uitgeven en dan zitten we over 50 jaar misschien wel allemaal gezellig in de moskee.
Je weeeeeeeeeeeeeeet het niet he
Ik ga er maar niet naar kijken denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is erger geworden. En dit is toch wel het toppunt van reclames die nergens op slaan en ook niet grappig is, terwijl het volgens mij wel zo bedoeld moet zijn
Ik ken alle decembernummers sinds 1981 uit mn hoofd, dat is toch het eerste dat je leert op het moment dat je uberhaupt iets snapt?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie er toen in de playboy stond ik was 3 ofzo toen.![]()
[..]
Die kruizen bij spoorwegovergangen heten toch zo?
Of zijn er nog andere dingen die zo heten?
Wat een populaire uitspraak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gelovige ouders dus ik heb dat stukje gemistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ken alle decembernummers sinds 1981 uit mn hoofd, dat is toch het eerste dat je leert op het moment dat je uberhaupt iets snapt?!
O.a. jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie er toen in de playboy stond ik was 3 ofzo toen.![]()
[..]
Die kruizen bij spoorwegovergangen heten toch zo?
Of zijn er nog andere dingen die zo heten?
En ouders met humorquote:Een andreaskruis, andrieskruis of maalkruis is een heraldisch symbool, een kruis dat schuin staat, dus bestaande uit de twee diagonalen van een rechthoek. Het dankt zijn naam aan de apostel Andreas, die aan een dergelijk kruis zou zijn gekruisigd.
het is nooit te laat om dat stukje in te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gelovige ouders dus ik heb dat stukje gemist
Over 50 jaar praat je dus wel anders misschienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind in dit geval de zorg hier in Nederland vele malen belangrijker dan de veiligheid in Afghanistan.
Ik vond Raymond Sluijter eerder wel lekker, maar sinds deze reclame is zijn sexappeal gelijk aan dat van Albert Verlinde. -100.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is erger geworden. En dit is toch wel het toppunt van reclames die nergens op slaan en ook niet grappig is, terwijl het volgens mij wel zo bedoeld moet zijn
Andersom dat wij die mensen juist daarom moeten helpen ook.quote:
De klant is nooit irritantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Want als je ernstig ziek bent, moet je overal maar geld mee naar toe nemen! Waar betaal je eigenlijk nog premie voor?
/irritanteklantvanvanmiddag
Dus jullie hadden een tv met een pornocollectie op zolder?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gelovige ouders dus ik heb dat stukje gemist
De klant is koning, dus ik help hem waar ik kan.quote:
Misschien wel, misschien niet. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over 50 jaar praat je dus wel anders misschien
Ik schat jou toch hoger in dan het soort partij waar dat soort kreten bij voorbaat vandaan komen.quote:
Als je bij een verzekeraar werkt hebben klanten ook gewoon gelijk als ze zich afvragen waar ze premie voor betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
De klant is koning, dus ik help hem waar ik kan.
Maar dat betekent niet dat ik 'm niet irritant vind.
Nooit gevonden die collectie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus jullie hadden een tv met een pornocollectie op zolder?
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
O.a. ja
[..]
En ouders met humor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andrea_Kruis
Ik heb nog nooit gehoord van agenten die betaald in de zandbak zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Populistisch, maar dat wil niet zeggen dat er geen waarheid in zit.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je die dingen niet zomaar een op een tegenover elkaar kunt zetten. Er spelen zoveel dingen meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. We gaan het zien.
Je moet mensen voor de lol eens vragen of ze weten wat een CT scan kost, of een volledige chemo kuur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
De klant is koning, dus ik help hem waar ik kan.
Maar dat betekent niet dat ik 'm niet irritant vind.
Iemand moet toch Yuki's loon betalen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je bij een verzekeraar werkt hebben klanten ook gewoon gelijk als ze zich afvragen waar ze premie voor betalen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je bij een verzekeraar werkt hebben klanten ook gewoon gelijk als ze zich afvragen waar ze premie voor betalen.
Dit, dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet mensen voor de lol eens vragen of ze weten wat een CT scan kost, of een volledige chemo kuur.
Ja, maar als je bij een verzekeraar gaat werken, dan weet je dat je dat soort telefoontjes krijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iemand moet toch Yuki's loon betalen?
Hoeveel kost dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet mensen voor de lol eens vragen of ze weten wat een CT scan kost, of een volledige chemo kuur.
Dat ging over de missie naar Afghanistanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van agenten die betaald in de zandbak zitten.
En er is overal te weinig geld voor wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |