Stinkend Beroemd en Dakloos aan t kijkenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk. Vooral als anderen het beter denken te weten dan jij zelf
Nee echt!! Die gast was te eng voor woorden! Brrr... wat een glibber... en geen enkele vrouw wilde hem meer nadat hij zei dat hij graag aan trio's deed behalve een reusachtige donkere vrouw die niet snapte waar het over gingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stinkend Beroemd en Dakloos aan t kijken
daar stond een kotspopjequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt!! Die gast was te eng voor woorden! Brrr... wat een glibber... en geen enkele vrouw wilde hem meer nadat hij zei dat hij graag aan trio's deed behalve een reusachtige donkere vrouw die niet snapte waar het over ging
Wat boeit dat nou, tis heerlijk hersenloos vermaak met een flinke scheut plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t een tijdje gekeken, tot ik van een vriendin die ik kende, hoorde dat ze oortjes in hebben en niet hun eigen kleding uit mogen zoeken.
Weer beter?quote:
Kan je 'm vinden via Software in je configuratiescherm?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
Even een computergerelateerde vraag voor ik mijn laptop het raam uit gooi:
Hoe de fuck kom ik van die Bing-search af die ik helemaal niet geïnstalleerd heb?
En hoi.
In je browser? Welke gebruik je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
Hoe de fuck kom ik van die Bing-search af die ik helemaal niet geïnstalleerd heb?
En hoi.
Heb ALLES geprobeerd, staat daar dus niet tussen, via internetopties aangepast, anti-malware scan gedraaid, zelfs een wijziging aangebracht in firefox zelf, en NOG kom ik er niet vanaf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je 'm vinden via Software in je configuratiescherm?
Heb je hotmail als je startpagina?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
En hoi.
Bing is van Microsoft, dus dat krijg je niet zo snel wegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ALLES geprobeerd, staat daar dus niet tussen, via internetopties aangepast, anti-malware scan gedraaid, zelfs een wijziging aangebracht in firefox zelf, en NOG kom ik er niet vanaf.
Nee, ik had, tot een uur terug google als startpagina. Heb echt niet om Bing gevraagd ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je hotmail als je startpagina?
Heb je hier iets aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ALLES geprobeerd, staat daar dus niet tussen, via internetopties aangepast, anti-malware scan gedraaid, zelfs een wijziging aangebracht in firefox zelf, en NOG kom ik er niet vanaf.
Dat heb ik dus al gedaan, ik ben er al een uur mee bezig. Via google zag ik sowieso dat heel veel mensen dit probleem hebben, dus ik dacht, wellicht ook iemand hier die dat heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bing is van Microsoft, dus dat krijg je niet zo snel weggooglen erop dan vind je wel tutorials.
Geen idee ik ben een functioneel digibeetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik had, tot een uur terug google als startpagina. Heb echt niet om Bing gevraagd ook.
ik heb t ooit gehad, maar weet niet meer hoe ik er van af gekomen ben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan, ik ben er al een uur mee bezig. Via google zag ik sowieso dat heel veel mensen dit probleem hebben, dus ik dacht, wellicht ook iemand hier die dat heeft.
Dat heb ik dus als een van de eerste dingen gedaan. Het gekke is dat ik die toolbar niet heb, alleen de search, en het staat ook niet tussen mijn programma's.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://support.mozilla.co(...)%20Bar%20verwijderen
Ah!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bing is van Microsoft, dus dat krijg je niet zo snel weggooglen erop dan vind je wel tutorials.
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus als een van de eerste dingen gedaan. Het gekke is dat ik die toolbar niet heb, alleen de search, en het staat ook niet tussen mijn programma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |