Het doet gewoon nog steeds pijn he? Ouwe zeiksnorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet eens avanches te maken om afgewezen te worden
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het doet gewoon nog steeds pijn he? Ouwe zeiksnor
Mooi, waar geloof je niets van?quote:
Kan ik voor je regelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja
Als ik nou eens echt mijn best ga doen en DAN wordt afgewezen, dan kan ik er wel mee leven
Pm je nog ff?quote:
Stel dat, stel dat! En dan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan ik voor je regelen![]()
Hoewel.. misschien vind ik je dan stiekem wel onweerstaanbaarLaten we het er maar niet op wagen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen inbeelden die ik me niet voor kan stellen
Nou, dus je loopt nauwelijks risico, dus als je plotseling toch mij woest aantrekkelijk, is het ergste wat er kan gebeuren dat ik jou afwijsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen inbeelden die ik me niet voor kan stellen
En hoe groot is de kans dat jij dat doet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dus je loopt nauwelijks risico, dus als je plotseling toch mij woest aantrekkelijk, is het ergste wat er kan gebeuren dat ik jou afwijs
Echt niet dat je dat zou doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dus je loopt nauwelijks risico, dus als je plotseling toch mij woest aantrekkelijk, is het ergste wat er kan gebeuren dat ik jou afwijs
kan iemand hier een "laagvliegende hormonen"-waarschuwingsbordje plaatsen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg het met liefde?quote:
Maak er eentjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan iemand hier een "laagvliegende hormonen"-waarschuwingsbordje plaatsen?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hebben jullie mij ook zo gemist?!
ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hebben jullie mij ook zo gemist?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja!Zo jammer zo Joe... Zo jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Aandachtquote:
ik zit vol met hele slechte grappen vandaagquote:
Wat ga je voor ons koken vrijdag?quote:
quote:
Ik ben niet elke vrouw en echt niet dat je dat zou doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur uit principe en wraak?
Nee, maar serieus, ik duik niet op elke vrouw
Geeft niet, dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik je niet herkende
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zit vol met hele slechte grappen vandaag
Geef je mij nou echt de kans om te zeggen:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben niet elke vrouw en echt niet dat je dat zou doen
gooi maar op de mail wat je niet lust, voornaam/achternaam/EU dan staat t in mn telefoon als ik boodschappen doequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ga je voor ons koken vrijdag?Want er zijn een aantal dingetjes die ik echt niet lust...
Gebruik dan op z'n minst het juiste gezegdequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zit vol met hele slechte grappen vandaag
Nee hoor, want je weet mijn reactie daarop toch alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef je mij nou echt de kans om te zeggen:
Try me!
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprikaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gooi maar op de mail wat je niet lust, voornaam/achternaam/EU dan staat t in mn telefoon als ik boodschappen doe
Vleesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprika
Er staat toch bots?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat iets als een tietenboks?
paprika?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik lust geen aubergine, courgette en paprika
Lekker zelfverzekerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je weet mijn reactie daarop toch alIk deel alleen even mee wat jij in die situatie zou doen
die wist ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |