Volgens deze methode heb ik hem nu nog ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:56 schreef just me het volgende:
Oe als je 'n nog hebt wil ik graag de key lime
Ik ben zo vrij geweest. Ziet er weer goed uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:05 schreef sbientje het volgende:
Hara, wil je even de op kopieren van de wiki? Heb wat dingen aangepast
Linkje doet het niet voor mij, volgens mij ben je een deel vergeten te kopiëren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef esma__basak het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)oS73nKWnu7LLq&ref=nf
4 keer check button
Ik plaats wel nu 1 op mijn facebookprofiel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Linkje doet het niet voor mij, volgens mij ben je een deel vergeten te kopiëren.
Ik was er niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest. Ziet er weer goed uit.
Ik wou niet te hebberig doen, en de oude appelbomen heb ik al gemasterdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Wil nu niemand mijn ouwe appelboom en gouden pruimenboom?
Deal! (ik had al geklikt uiteraardquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef Peekies het volgende:
Gouden pruimenboom ruilen voor zo eentje?
[ link | afbeelding ]
Als niemand zich meldt na een paar uur mag je best hebberig worden hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik wou niet te hebberig doen, en de oude appelbomen heb ik al gemasterd
Eehm, cherry, lime, key lime, apple, granny smith, orange, plum, wax apple, peach, lemon, olive, singapore jackfruit en vandaag yellow maple...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als niemand zich meldt na een paar uur mag je best hebberig worden hoor.![]()
Hoeveel bomen heb je al gemastered? Ik zit nu op 3. Schiet lekker op dus.
Wow!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eehm, cherry, lime, key lime, apple, granny smith, orange, plum, wax apple, peach, lemon, olive, singapore jackfruit en vandaag yellow maple...
13 dus al
No prob.quote:
Ik heb alle bomen die je kan kopen met coins al gemasterd. En alle bomen die heb ik gemasterd verkoop ik weer, en vervang ik met bomen uit seedlings... Alleen bomen die je moet kopen met FC zijn voor dus een probleem aangezien ik geen geld aan farmville wil uitgevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow!![]()
Ik ga denk ik eerst de bijzondere masteren omdat ik die uit seedlings krijg. En daarna gewone bomen kopen en in de orchards proppen.
Voorlopig koop ik niet bewust bomen voor de mastery. Maar kweek ze zelf of speur de feed af naar opduikende flora. Dus zoveel per soort heb ik er niet, maar dan heb ik ook nog wat om voor te spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb alle bomen die je kan kopen met coins al gemasterd. En alle bomen die heb ik gemasterd verkoop ik weer, en vervang ik met bomen uit seedlings... Alleen bomen die je moet kopen met FC zijn voor dus een probleem aangezien ik geen geld aan farmville wil uitgeven
Pearl button en thimble!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef sbientje het volgende:
kan ik iemand blijmaken met een white walnut tree of een granny smith tree?
ook nog in de aanbieding: twee collecties
buttons
country kitsch
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Meddo het volgende:
Ik ook wel![]()
Hebben jullie ook allemaal farmville-forum vriendjes gemaakt afgelopen jaar![]()
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=jaar&jaartal=2010
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:27 schreef Meddo het volgende:
Jij bent trouwens mijn beste forum-vriendje uit mijn fok geschiedenisEn cat22 is 2e
mooi rose is niet lelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef sbientje het volgende:
He nieuwe quests geloof ik, en een cupids castle? Bleh
nou ik sta er niet meer in en krijg toch nog mails dat iemand me wil toevoegen voor FV van FOK.... vind ik ook erg origineel.......quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Solique het volgende:
Ik sta nog steeds in de FV lijst in de OP zie ik net.![]()
Speel het laatste tijd bijna tot niet, te druk met andere zaken.
ik wil die cherry tree welquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
Had nog 3 boompjes over van gister (hoop dat de linkjes het nog doen):
Rainier Cherry (10FC)
[ afbeelding ]
Amherstia (15FC)
[ afbeelding ]
Ponderosa Lemon (15FC)
[ afbeelding ]
Ja je hebt me als buurquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik jou als buurtje. Anders onthoud ik jou wel, doe ik deze boom aan Mirjam sturen oke?
Die smiley was niet persoonlijk bedoeld hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef sbientje het volgende:
Kan je die smiley niet achter cat zetten ofzo?![]()
weet ik wel hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef Peekies het volgende:
[..]
Die smiley was niet persoonlijk bedoeld hoor.
ik heb er ook eenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:40 schreef Kimbell het volgende:
Ik heb een IJslandertje gekochtIemand belangstelling voor een veulentje? Ik ga morgen proberen er één te fokken. Hoe vaak kun je een veulen eigenlijk weggeven? Twee keer?
Vijf keer!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:40 schreef Kimbell het volgende:
Ik heb een IJslandertje gekochtIemand belangstelling voor een veulentje? Ik ga morgen proberen er één te fokken. Hoe vaak kun je een veulen eigenlijk weggeven? Twee keer?
Dankje!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[ link | afbeelding ]
5 stuks
Geupdate link
Echt waar? Zo vaak?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef Peekies het volgende:
[..]
Vijf keer!
Ik zou er ook graag één willen
Nou dan ben ik de prinses en jij de ridder op het witte paard en dan krijgen we heel veel kadootjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:44 schreef Peekies het volgende:
Ik heb nu zo'n mega roze kasteel op m'n boerderie![]()
Wat moet ik ermee
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:44 schreef Peekies het volgende:
Ik heb nu zo'n mega roze kasteel op m'n boerderie![]()
Wat moet ik ermee
thanksquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Sientje_ het volgende:
Ik heb de quest eindelijk ook![]()
Wie wil er een valentijnschaap;
http://apps.facebook.com/(...)ShAD%21aT9Q8i&ref=nf
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan ben ik de prinses en jij de ridder op het witte paard en dan krijgen we heel veel kadootjes
zie je links in je FV scherm al een roze/rood achtig schaap?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb het roze huis weer eens niet
Ook (nog) niet in de market. Of staat ie niet bij de buildings?
En die quest waar jullie het over hebben hoort daar zeker bij?
You wish.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hahhaha. Ik klikte net iets en kreeg toen Sorry, you're late o.i.d. Ik las "Sorry, you got laid".
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
Hahhaha. Ik klikte net iets en kreeg toen Sorry, you're late o.i.d. Ik las "Sorry, you got laid".
Ik heb hem inmiddels!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
zie je links in je FV scherm al een roze/rood achtig schaap?
als je die hebt en je klikt daarop, dan zie de quest
Gevonden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ergens een linkje
Lol, gevonden!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ergens een linkje
Jeuh.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is weer een linkje. Zoeken zoeken zoeken
die kan ik ook fokkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef Peekies het volgende:
[..]
Jeuh.
Kan je toevallig ook Autumn's fokken? Dat is de enige die ik nog niet heb
Vetquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
die kan ik ook fokken. Maar vanavond niet meer
Ik ook.quote:
Tsja. Omdat je dan niet meer items kan pakken van een feed elke dag? Vind 125 aardig wat om eerlijk te zijn, en door het limiet ga je eerlijkere verdeling krijgen van spullen die gepost worden..quote:
ik vind 125 ook aardig wat, maar daar gaat het toch niet om... Ik denk ook niet dat ik 125 spullen van de feed haal iedere dag, maar stel dat ik nou met een gebroken been thuis zou zitten... dan zou ik misschien wel heel de dag op die feed loerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja. Omdat je dan niet meer items kan pakken van een feed elke dag? Vind 125 aardig wat om eerlijk te zijn, en door het limiet ga je eerlijkere verdeling krijgen van spullen die gepost worden..
Dit is de enige manier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Mirjam het volgende:
belachelijk, die limiet.
zorg er dan voor dat de techniek van een snatchbar tegengegaan wordt.
welnee, je kan toch gewoon zo'n plaatje met letters doen ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dit is de enige manier.
Techniek houd je niet tegen, want wat deze doet is enkel het scannen op posts op Facebook. Je zou dan als ontwikkelaar samen met FB samen moeten gaan werken, maar of dat gaat kloppen...
als je de eerste afhebt haha..quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:11 schreef roos85 het volgende:
bijna art collection compleet
wanneer begint trouwens die 2de quest?
buurtjes van mij vragen al om chocolade,maar ik heb nog geen 2de quest gekregen
Logisch eigenlijk. Heb nog geen chocolade gehadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
als je de eerste afhebt haha..
staat het op je wall? dan ga ik je er een sturenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Logisch eigenlijk. Heb nog geen chocolade gehad
die heb ik al afquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
als je de eerste afhebt haha..
Ze staan als het goed is ook hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
staat het op je wall? dan ga ik je er een sturen![]()
ik wacht op mijn tulpen maar dat duurt nog een dag
Beetje uitdaging.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Mirjam het volgende:
wat is het nut van verstoppen van linkjes
de stille rgaaiers pakken het toch wel, verstopt of niet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een lilliputter snowman
[ afbeelding ]
Ik, graag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef sbientje het volgende:
ik heb een ornament tree II in de aanbieding
zo'n een![]()
[ afbeelding ]
wie o wie?
verstuurd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft er nog iemand bricks over? Ik moet nog veel http://apps.facebook.com/(...)&giftId=brick&ref=nf
zie je pmquote:
Verstuurd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft er nog iemand bricks over? Ik moet nog veel http://apps.facebook.com/(...)&giftId=brick&ref=nf
coins en seedlings, die seedlings moet je gewoon op een plekje groot laten groeien met 10 gieters vol water en dan heb je weer een boom die je weer in je orchard kunt zetten én je kunt zo'n zelfde boom weggeven!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:00 schreef Kimbell het volgende:
Ik begin nu met mijn eerste orchard mar ik begrijp nog niet precies hoe het werkt. Levert zo'n orchard alleen coins op (en sedlings) of ook XP? En die seedlings, moet je die dan ook weer in een orchard planten om op te kweken?
Ik ga dadelijk oogsten, dan gooi ik er hier wel wat neer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand nog wat seedlings? Heb dankzij de sneeuwmannen al mijn seedlings kunnen planten, maar ik vind steeds geen nieuwe op de feed
Mag ik de bovenste?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Mirjam het volgende:
in de aanbieding:
ornament tree
ornament tree ||
bubblegum tree
roept u maar
hahaha gelukkig weet ik zelf steeds de weg wel terugquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef just me het volgende:
Ben je een loslopend dier draculettetje ?
jammer, was benieuwd wat het was!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Sientje_ het volgende:
Logon tree; http://apps.facebook.com/(...)HvO75nFVpggCL&ref=nf
zon gekke oversized kamerplant is dat..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
jammer, was benieuwd wat het was!
welkom hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hahaha gelukkig weet ik zelf steeds de weg wel terug
ik kwam ff lurken voor tips hier en zo
Haai draakje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hahaha gelukkig weet ik zelf steeds de weg wel terug
ik kwam ff lurken voor tips hier en zo
Bedankt voor de ram!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef just me het volgende:
en nog een ram
http://apps.facebook.com/(...)H5Vu7LgPRx_Ff&ref=nf
en ik wil ook graag wat klikjes....
http://apps.facebook.com/(...)eFUKLPRTMD00-&ref=nf
Ik heb er ook eentje!quote:
ik was te laat zegt iequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
Wie geeft mij tulpjes? Je krijgt er zelf ook eentje
Klikje?
Ben je al buur met Greys?quote:
die krijg je nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Ja ik wilde Lorteti helpen op de feed met zijn tulpjes, maar was na drie minuten ook al te laat
Bedankt voor het sturen!
Trouwens, eieren die je in je eigen kippenhok vindt hoor je toch ook gewoon zelf te krijgen?
Want nu twijfel ik. Ik had eergister een rainbow ei en net een gouden en ik zet ze of hier of op de feed, maar zelf krijg ik ze nooit meer in mijn gift box. Dat was wel altijd zo, toch?
Whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
die krijg je nietnet als de kalfjes en veulentjes
ik krijg die ook nooit in mijn eigen giftbox..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Eieren toch juist wel? Ik dacht dat ik dat tot nu toe altijd wel had gehad, maar misschien moet ik gewoon meer water drinken![]()
hahah nee hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Eieren toch juist wel? Ik dacht dat ik dat tot nu toe altijd wel had gehad, maar misschien moet ik gewoon meer water drinken![]()
Hij was er nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef just me het volgende:
Bahri Date Tree
http://apps.facebook.com/(...)WquiQ%2CDVoUi&ref=nf
En deze ook nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:39 schreef just me het volgende:
Golden Plum Tree
http://apps.facebook.com/(...)WquiL%2CyVoUi&ref=nf
staat biij mijquote:
Alleen als je een ei bij een buur vindt krijg je hem zelf ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Weet je zeker dat je de eerste af hebt dan? Heb je het schaap al gekregen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef roos85 het volgende:
ga nu de laatste fase van het bouwen van roze kasteel in![]()
alleen nog steeds geen 2de quest..
ja, dat was toch dat hartjesding en het kasteel plaatsen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de eerste af hebt dan? Heb je het schaap al gekregen?
nee, niks te zien, alleen een foto van een buur zegmaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef beefcake het volgende:
En er staat nu geen ram linksboven in je scherm? Dan zou ik contact opnemen met Zynga support.
quote:Whoa, farmer! All that lightning fast clicking is leaving the bits in the dust! Why not try that again?
Ow great. Resulteert weer in een foutcode hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef sbientje het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)JGNvQzZ9Z6LoQ%2Cx_Tf
ik wil ook nog wel wat tulpjes
Draak, wie ben je op FB? Ik heb een verzoek van F.E. Ben jij dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef draculettetje het volgende:
greysdank je wel
kan je alleen niet meer als buur vinden
ik ook hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Draak, wie ben je op FB? Ik heb een verzoek van F.E. Ben jij dat?
Omdat ik al zoveel buren heb ben ik selectiever geworden in het toevoegen.
ik eigenlijk praktisch niemand meer al maanden nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef sbientje het volgende:
ik ook ja, ik voeg eigenlijk niet veel mensen meer toe..
Jaaa! Mijn eerste!quote:
Draakje haar echte naam begint bij mijn weten met een Cquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Draak, wie ben je op FB? Ik heb een verzoek van F.E. Ben jij dat?
Omdat ik al zoveel buren heb ben ik selectiever geworden in het toevoegen.
Maar misschien houdt ze wel van LOTR.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Draakje haar echte naam begint bij mijn weten met een C
C t N?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Draakje haar echte naam begint bij mijn weten met een C
Die heb ik ook als request. Met nog 7 anderen (incl C t N en F E)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar misschien houdt ze wel van LOTR.
C. H-vA is Draakje volgens mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
C t N?. Zie veel "mutal friends" namelijk, vooral FOK!
[..]
Die heb ik ook als request. Met nog 7 anderen (incl C t N en F E)
Zet er dan even bij dat jij het bent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef draculettetje het volgende:
klopt als een bus greys
en ik voeg ook niet zomaar iedereen toe hoor dus ik snap de selectiviteit
cat ik heb jou denk ik nog niet uitgenodigd want je was nog niet toegevoegd ik zal zo eens kijken
Bij mij begint het nu op te bouwen, maar ik heb geen zin alles onder linkjes te zetten voor hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef sbientje het volgende:
de collections lopen echt voor geen meter meer. Zit al weken met 10 coppers op een swallowtail te wachten en bij de buttons heb ik zelfs alles behalve check buttons
Amherstia?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow great. Resulteert weer in een foutcode hier.![]()
Anyway: bomen in de aanbieding!
Amherstia tree
Indian laurel
White walnut
Ruby guava
Wie wil?
Dies leuk he?quote:
PM.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef sbientje het volgende:
ik hou me aanbevolen voor die shinko pear
Er zitten heel veel snatchers hier. Met bomen geef ik nu alleen de naam en dan mogen regulars kiezen welke ze willen hebben en PM ik de link.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef trainfreak het volgende:
Ik wou de star ruby grapefruit maar die was blijkbaar al weg, en de andere was ook al weg...
Heeft het eigenlijk nog zin om collectie ste delen met elkaar?
Gewoon iedereen uit je vriendenlijst gooien, en dan iedereen opnieuw toevoegen zeker...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef just me het volgende:
Jammer dat het dan zo omslachtig moet omdat we zelfs hier snatchers hebben
Met 300+ vrienden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:29 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Gewoon iedereen uit je vriendenlijst gooien, en dan iedereen opnieuw toevoegen zeker...
maar alleen vrienden kunnen toch dingen pakken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef just me het volgende:
Jammer dat het dan zo omslachtig moet omdat we zelfs hier snatchers hebben
Er hebben hier genoeg mensen even meegepost en die heb ik toegevoegd, maar nu nemen ze blijkbaar de moeite niet meer om zich hier te laten zien. Of om hier ook zaken te delen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar alleen vrienden kunnen toch dingen pakken?
oke ik snapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er hebben hier genoeg mensen even meegepost en die heb ik toegevoegd, maar nu nemen ze blijkbaar de moeite niet meer om zich hier te laten zien. Of om hier ook zaken te delen.
Dingen pakken vind ik niet erg, doe ik immers ook, maar het zou wel netjes staan als je dan zelf ook zaken hier neerzet.
Ik moet eens goed gaan inventariseren wie van fok nog actief is hier. Gelukkig heb ik de meesten wel al in een lijst gezet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:15 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Enkel de fokkertjes...
En heel veel van je buren spelen aarschijnlijk toch niet meer...
Mag ik de avocado?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
Heb weer 4 bomen (degene die ik denk die interessant zijn, rest gooi ik eigenlijk altijd op de feed)
Cuban Banana Tree
[ afbeelding ]
Rainier Cherry Tree
[ afbeelding ]
Star Ruby
[ afbeelding ]
Hass Advocado Tree
[ afbeelding ]
Laadt ie bij jou wel? Zelfs na een paar keer F5 blijft het bij mij een donker vlekje. Het zou een 'giant bublegum' moeten zijn.quote:
Ik wil ook mint candy.quote:
Moet je niet bij mij zijn, ik ben geen bomenbakker.quote:
Maar je sport wel met je mint candy.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn, ik ben geen bomenbakker.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik er de volgende keer 1 heb, krijg jij 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |