Nee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef kdrietjeh het volgende:
Graseter en -DatDus-,
Kunnen jullie er niet voor zorgen dat de player afspeelt op de plek waar luister live staat?
Nee, maar hierna.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Als dit nieuw is![]()
Die badeend draaide ik al toen we nog met guldens betaalden
Wel andere beat er onder though.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Als dit nieuw is![]()
Die badeend draaide ik al toen we nog met guldens betaalden
Wel andere beat er onder though.
Als ik t ga snappen wel jaquote:
Ook goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe gewoon 30 minuten klassiekers, dat waardeert iedereen en dan blijft het leukHet was immers experimenteel.
Daar zijn er maar heel weinig van op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zijn er maar heel weinig van op FOK!
En eckte vrouwen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom quote jij 2x?quote:
Nee hij wou nietquote:
Hoe start ik eigenlijk een nr. in Traktor? hij doet niets als ik op play klikquote:
Geluidskaart ingesteld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe start ik eigenlijk een nr. in Traktor? hij doet niets als ik op play klik
Alle vrouwen op FOK! zijn kloontjes van de werkschuwe WoW spelersquote:
Omdat ik belangrijk genoeg ben om 2x te quotenquote:
qft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle vrouwen op FOK! zijn kloontjes van de werkschuwe WoW spelers
Wie is er dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Dalando het volgende:
Kan de volgende DJ zich klaarmaken? Na dit nummer is hij namelijk.
Oh en ik maar denken dat ik wel een vrouw wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle vrouwen op FOK! zijn kloontjes van de werkschuwe WoW spelers
Ik stem voor koelkastquote:
Mystic is aan de beurtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Dalando het volgende:
Dat denk ik ook al jaren. Schrok ook wel toen ik ontdekte een kloon te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat ik wel een vrouw was
Ja, nu hoor ik wel bassquote:
Ik heb pierenjan nog nooit horen draaienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelkast morgen van 20:00 tot 21:00had juist zin in Piranhjaaaa
Hebben jullie magnetron ofz?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik ben echt chagrijnig dat ik eerder moest eten, omdat mijn zussie moest sporten.
Godverdomme om 7 uur man !
Ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook al jaren. Schrok ook wel toen ik ontdekte een kloon te zijn
Waarom kan je niet op je kamer etenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik ben echt chagrijnig dat ik eerder moest eten, omdat mijn zussie moest sporten.
Je overleeft het welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hey, geen seks voor de wedstrijd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Dalando het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hey, geen seks voor de wedstrijd!
Terecht wel.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een beetje soep....quote:
Da's juist goed voor de prestaties man.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bah vieze natte gedoequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb straks een wedstrijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's juist goed voor de prestaties man.
ja tokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
Beetje saai deze muziek hoor.
Zit geen melodie in niks, oude hakkuhmuziek was echt beter.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's juist goed voor de prestaties man.
hihiquote:
Ik moet met armen en voeten de trap op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom kan je niet op je kamer etenHoe oudt ben je?
oudt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kan je niet lopen? Arme jongenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet met armen en voeten de trap op.
Dat lukt nooit met een bord met soep
En mijn ma vind dat niet sociaal, denk ik.
http://www.foothealthfacts.org/footankleinfo/crutches.htmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet met armen en voeten de trap op.
Dat lukt nooit met een bord met soep
En mijn ma vind dat niet sociaal, denk ik.
Mjah loop ik alweer seks misquote:
Ik ben 20 jaar oudt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn zoon wil niet beneden eten, ik heb geen zin in ruzie om het eten dus ik vind het wel best als ie boven eetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je niet lopen? Arme jongen
Erg sociaal is het ook niet
Meen je datdt?quote:
quote:
Ik zou er echt niks aan vinden. Al is het alleen maar omdat ik daarna weer naar beneden moet lopen om het bord weg te zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil niet beneden eten, ik heb geen zin in ruzie om het eten dus ik vind het wel best als ie boven eet
Daarom, en zo erg is het ook wel nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je niet lopen? Arme jongen
Erg sociaal is het ook niet
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ff eten en daarna wat aan school doentot later op de avond
DatdtDuszs!quote:
Dat is dan ook een puntje dat regelmatig wordt vergeten hier door mn zoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou er echt niks aan vinden. Al is het alleen maar omdat ik daarna weer naar beneden moet lopen om het bord weg te zetten
Toen ik 6 jaar oudt was vondt ik mijzelf ook al heel oudtquote:
Ik vind het geweldig als ik mn zoon van 12 hoor praten over "vroeger" dan lig ik helemaal dubbelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Toen ik 6 jaar oudt was vondt ik mijzelf ook al heel oudt![]()
Normale muziekquote:
Goede opvoedingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan ook een puntje dat regelmatig wordt vergeten hier door mn zoon
Jij hebt kinderen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig als ik mn zoon van 12 hoor praten over "vroeger" dan lig ik helemaal dubbel
Share?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een puik idee voor een nieuw soundboard, wordt lachen morgen
Dat is serieus zn enige minpuntjequote:
Enkelvoudquote:
Ze heeft er al 1 geworpen ja.quote:
Nee dan gaan ze het jatten.quote:
Hahah gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is serieus zn enige minpuntje![]()
Verder is het een bazenkind
Je wil hem hebben hequote:
Ik wil de vader zijnquote:
Wij doen genoeg samen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik zou later mijn kinderen zeker verplichten om beneden aan tafel te eten.
Maar ik ben sowieso wel sociaal naar mijn ouders toe.
Ik ga ook iets van 3x per week even een uurtje beneden bij ze zitten om wat te drinken
Maar nu ben ik helemaal schieuwnierigquote:
Ik ook, je bent toch wel een gezin, niet zomaar mensen die bij elkaar in 1 huis wonen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik zou later mijn kinderen zeker verplichten om beneden aan tafel te eten.
Maar ik ben sowieso wel sociaal naar mijn ouders toe.
Ik ga ook iets van 3x per week even een uurtje beneden bij ze zitten om wat te drinken
Ben je daar wel goddelijk genoeg voor?quote:
wat is jou definitie van vroeger dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig als ik mn zoon van 12 hoor praten over "vroeger" dan lig ik helemaal dubbel
Ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je daar wel goddelijk genoeg voor?
Meestal blijven we nog een half uur aan tafel zitten om slap te ouwe hoerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, je bent toch wel een gezin, niet zomaar mensen die bij elkaar in 1 huis wonen.
en dit uiteraardquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die hun kinderen boven laten eten.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meestal blijven we nog een half uur aan tafel zitten om slap te ouwe hoeren
Een looprek!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben over 1.5 week jarig, maar geen idee wat ik van mijn vriendin moet vragen.
Iemand tips?
Het enige wat ik kan bedenken is een Barcelona shirt
Een seizoenskaart voor je favoclub in NL?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben over 1.5 week jarig, maar geen idee wat ik van mijn vriendin moet vragen.
Iemand tips?
"Keiharde peurno"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand tips?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die hun kinderen boven laten eten.
Weekendje naar Barça?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand tips?
Keiharde neuqsecksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand tips?
Ik heb meer het probleem andersom! Mijn vriendin is bijna jarig en heb geen idee wat ik moeten geven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand tips?
hij heeft ook wel gelijk het is ook vroeger. Alleen hoe ouder je wordt hoe verder weg vroeger is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wat is jou definitie van vroeger dan?
ik bedoel vroeger is niet kwantitatief en vroeger betekent hetzelfde als in het verleden dus dat kan ook een maand geleden zijn...
Ik kan alweer een beetje lopen merk ik netquote:
Toch niet met de tv aan he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?![]()
Ik heb niet eens een eettafel dus dan zit ie hier op de bank, jat de hond het eten van zn bord enz. Neuh laat die kleine maar lekker boven eten.
Een DJ Studioquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand tips?
Tegen de hoeveelste van ajax?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan alweer een beetje lopen merk ik net
Maar ga het nog niet belasten.
Zo direct even naar de fysio van de club, dan ff hoi zeggen tegen de jongens van het team die trainen.
Daarna om 20:00 de wedstrijd van het 1e tegen Ajax kijken!
Ik vind de het avondeten toch een leuk moment waar je dingen met elkaar kan bespreken etc.. Dat kan ook buiten etenstijd maar toch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?![]()
Ik heb niet eens een eettafel dus dan zit ie hier op de bank, jat de hond het eten van zn bord enz. Neuh laat die kleine maar lekker boven eten.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind de het avondeten toch een leuk moment waar je dingen met elkaar kan bespreken etc.. Dat kan ook buiten etenstijd maar toch.
Loop gewoon een juwelier met haar in en zeg dat ze iets uit mag kiezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb meer het probleem andersom! Mijn vriendin is bijna jarig en heb geen idee wat ik moeten geven.
Ik heb daarnet een half uur gedraait omdat SSB moest rukken. Volgende keer dat ik gepland sta is zat 17:30quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
Zo, even wat voer weggenaaid. Wanneer draait Dalando dan? En het draaischema in de OP werkt niet.
Kudt net gemistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een half uur gedraait omdat SSB moest rukken. Volgende keer dat ik gepland sta is zat 17:30
Mijn vriend deed dat ook voor kerstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Loop gewoon een juwelier met haar in en zeg dat ze iets uit mag kiezen
Zo deed ik het ook met kerst
Ajax zaterdag.quote:
Een blowjobquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand tips?
een stropquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend deed dat ook voor kerst
resultaat:
[ afbeelding ]
Je hebt iets uitgekozen wat je zelf niet mooi vindtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn vriend deed dat ook voor kerst
resultaat:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo rijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Loop gewoon een juwelier met haar in en zeg dat ze iets uit mag kiezen
Zo deed ik het ook met kerst
De Blokkers of Hollandia?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ajax zaterdag.
Dus dat zal wel de 2e zijn
Maar mijn club heeft een samenwerkingsverband met Ajax.
Ebicillio komt ook bij mijn club vandaan
Is ook zo. Maar geen zin in ruzie tijdens het avondeten is ook heel leuk. En op deze manier hebben we allebei wat we willen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind de het avondeten toch een leuk moment waar je dingen met elkaar kan bespreken etc.. Dat kan ook buiten etenstijd maar toch.
Hij had dit voor mij uitgekozenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt iets uitgekozen wat je zelf niet mooi vindt?
Nja die van mij koos iets uit van €60-.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijkdan moet ze meteen weer iets duurs ;o
maak een pakketje met dingen die ze leuk vind.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet kunnen neuqenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Metonae het volgende:
Gewoon geen vriend/vriendin hebben. Heb je dit gezeik ook niet
Flamman en Abraxas bedoel je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mystic, heb je Party Animals - Good to go?
Wat is je budget ongeveer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Fuckbuddy's FTWquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Metonae het volgende:
Gewoon geen vriend/vriendin hebben. Heb je dit gezeik ook niet
Hollandiaquote:
de gemiddelde vrouw zou inderdaad gewoon zo duur mogelijk hebben gekozen, gewoon omdat het duur isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja die van mij koos iets uit van €60-.
Ik had ook wel verwacht dat ze iets duurders zou kiezen
Je hebt een vriendin nodig om te kunnen neuqen?quote:
Nou ik maak wel een tekening! Als haar neefjes of nichtjes dat maken is ze er ook blij meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja die van mij koos iets uit van €60-.
Ik had ook wel verwacht dat ze iets duurders zou kiezen
Dat was toch die geblondeerde turk?quote:
Hoerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin nodig om te kunnen neuqen?
Nee, Leiden FTWquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hollandia
Blokkers heb ik bij gespeeld tot mijn 10e ofzodus eigenlijk beide haha
Kom je hier ook uit de buurt?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoeren_!_!_!_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flamman en Abraxas zijn de muzikale breinen achter de Party Animalsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op spotify staat dat ie van de party animals is (ft die mensen daar)![]()
Maar, die ja
Ontwijken is niet echt iets wat je je kind wilt aanleren dacht ik zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar geen zin in ruzie tijdens het avondeten is ook heel leuk. En op deze manier hebben we allebei wat we willen.
En het is leuker als ie omdat hij het wil bij me komt zitten, of vraagt of ik hem gezelschap wil houden dan al dat verplichte gedoe
Shoppen bij Christinequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maak een pakketje met dingen die ze leuk vind.
doe je moeite voor haar en dat waardeert ze vast
dat verklaardquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flamman en Abraxas zijn de muzikale breinen achter de Party Animals
Hoor je ons?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef trolololo het volgende:
Wie zit er nu op de testserver? Mag ik hem even gebruiken?
Belangrijke tests!
Ik begin je steeds meer een toffe user te vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik heb laatst van de originele Flamman en Abraxas cd gedraaid
Mijn zoon zit vol zelfvertrouwen, is grappig, bijdehand, leuk, sociaal, gezellig, heeft respect voor zn moeder, luistert naar zn moeder, helpt in de huishouding en wil 's avonds gewoon op zijn manier zn avondeten naar binnen werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ontwijken is niet echt iets wat je je kind wilt aanleren dacht ik zo?
Niet eens zo`n slecht idee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja Mash_ koop een massage kaars voor haar
Is ook niet al te duur€15-, ofzo.
Koop je er nog een doos chocola en een bon van de Hunkenmöler bij en klaar
Leuk zoontje heb jijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zit vol zelfvertrouwen, is grappig, bijdehand, leuk, sociaal, gezellig, heeft respect voor zn moeder, luistert naar zn moeder, helpt in de huishouding en wil 's avonds gewoon op zijn manier zn avondeten naar binnen werken.
Prima!
ga je ook nog dat mp3'tje opnemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Uw DJ Paul gaat straks naar saxofoonles
Dat is hij ookquote:
I knowquote:
Toch zou ik het niet zo doen, ik zeg niet dat jouw manier niet goed zou werken hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zit vol zelfvertrouwen, is grappig, bijdehand, leuk, sociaal, gezellig, heeft respect voor zn moeder, luistert naar zn moeder, helpt in de huishouding en wil 's avonds gewoon op zijn manier zn avondeten naar binnen werken.
Prima!
Hij vroeg wanneer jij weer langskomtquote:
lul!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
KUT IK WAS DE APPELS VERGETEN IN DE KIP MADRAS
Stressquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
KUT IK WAS DE APPELS VERGETEN IN DE KIP MADRAS
Ieder zn eigen ding, dit werkt voor ons.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Toch zou ik het niet zo doen, ik zeg niet dat jouw manier niet goed zou werken hoor.Ik heb zelf niet eens kinderen.
Geen idee nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vroeg wanneer jij weer langskomt![]()
Vond hij wel gezellig geloof ik
Ik was 4 en ken het liedje nog steeds.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:16 schreef Shispeed het volgende:
ik kan me nog herinneren dat dit nummer heel erg veel gedraaid werd, terwijl ik toen 5 was![]()
netzo als ik op britney spears verliefd was wanneer ik haar in baby hit me one more time zag
Jaquote:
Hey nog een fan!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ieder zn eigen ding, dit werkt voor ons.
Hij vraagt zich trouwens af waarom mama opeens "gare radio met veel te rare muziek en stemmen" luistert (zijn woorden)
Als we samen beneden eten dan gaan we juist samen bitchen op de tv. Op we gaan samen ons eigen nieuws verzinnenquote:
Dit is NIET het origineelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Big_World
uit welk jaar kwam dat nummer ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef Shispeed het volgende:
[..]
haha jij zat toen nog niet eens op de kleuterschool
True. Ik dacht dat je de zangeres bedoelde.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is NIET het origineel
Dit is een wazige remix met een beat er onder. Ik ken het origineel echt wel hoor
Wij zijn echt oud hequote:
Haha. Ik ken hem wel helemaal, sowieso van vroegerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:17 schreef Shispeed het volgende:
[..]
haha jij zat toen nog niet eens op de kleuterschool
1998quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
uit welk jaar kwam dat nummer ?
want ik ken dat nummer echt keihard meeblehren als ik gezopen heb
Nee de uitvoeringquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:18 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
True. Ik dacht dat je de zangeres bedoelde.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
toen was ik 8/9![]()
al een echte baas dus
ik 'danste' altijd op de The Backstreet boys en op 2 umlimitedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha. Ik ken hem wel helemaal, sowieso van vroegerdanstte er altijd op in m'n kamer, zo pro enzo.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
Mensen die in 1998 geboren zijn doen al aan seks enzo.
koelkast, zou je heel misschien terug willen pmen ?quote:
* Huppelmuts rent naar boven voor een goed gesprek met haar zoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
inderdaad de jammerlijke waarheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
Foetsiebahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
Heul nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:21 schreef Shispeed het volgende:
[..]
inderdaad de jammerlijke waarheid
heb t ja, ga er later mee aan de slagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
koelkast, zou je heel misschien terug willen pmen ?
ik ben namelijk benieuwd of ik het wel naar de goeie heb gepmed
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik 'danste' altijd op de The Backstreet boys en op 2 umlimited
bedankt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heb t ja, ga er later mee aan de slag
Ja maar daar woont mn zoon niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
Bezorgt Dagoduck pizza's in Den Helder?Ik zou zweren dat hij net voor de deur stond met mijn pizza's
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
Bezorgt Dagoduck pizza's in Den Helder?Ik zou zweren dat hij net voor de deur stond met mijn pizza's
ik ken het nog steeds niet, omdat ik geen meiden in mijn omgeving had..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar woont mn zoon niet.
Pff het kind weet pas sinds de zomer hoe hij een bh moet losmaken met 1 hand. Hij gaat die skillz pas goed gebruiken in de brugklas
Dat kan maar zo geloof ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ezechielk heeft het geleerd aan mn zoon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ken het nog steeds niet, omdat ik geen meiden in mijn omgeving had..
de laatste jaren wel, maar 3dubbele sluiting is niet echt het makkelijkst om op te oefenen, al helemaal niet omdat ze het niet wilt
Ik heb je nog niet langs horen komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef haatmeneer het volgende:
vet nummer, maar die dj heeft echt een kudtmic
Swompquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef Swomp het volgende:
Sommige nummers worden echt vaak gedraaid
Ze zijn wel lekker btw
Weet je niet wat voor werk hij doet?quote:
Nee dat was MC Lynxquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was toch die geblondeerde turk?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Alstublieft, uw pizza's!
Zo ging het
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk heeft het geleerd aan mn zoon.
Mn zoon oefent op mij, het liefst midden in de supermarkt
VRAAG HET DANquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Alstublieft, uw pizza's!
Zo ging het
Wie is datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Alstublieft, uw pizza's!
Zo ging het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |