Dat vroeg ik mij ook afquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen niet meer banwaardig?
School een beetje kunnen overlevenquote:
Jawel maar het was zooo saai, die theoriequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
School een beetje kunnen overleven?
Omdat pohi en notesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen niet meer banwaardig?
Whehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel maar het was zooo saai, die theorietoen ging ik smsjes teruglezen toen ik niks te doen had
De praktijk was goor, kippenpoep opruimen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat pohi en notes
maar he.. ik ben geen FA of iemand anders die over bans gaat. Ik hoef alleen maar banwaardige dingen te melden en dit zou ik alleen noten en verwijderen. Als je voor 1 zo'n post al een ban zou krijgen...
'Nuff said.quote:
Tja dat heb je op een dierenschoolquote:
Okéquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat pohi en notes
maar he.. ik ben geen FA of iemand anders die over bans gaat. Ik hoef alleen maar banwaardige dingen te melden en dit zou ik alleen noten en verwijderen. Als je voor 1 zo'n post al een ban zou krijgen...
Ja, gelukkig hoef ik dat niet te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja dat heb je op een dierenschool
Ja de smsjes waren interessanter dan de theorie
Nou morgen tijdens rekenen zal ik ook wel uit verveling smsjes gaan teruglezen, Ik zat zo te wiebelen op mn stoel dat mn klasgenoten vroegen wat ik aan het doen wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hoef ik dat niet te doen.
Dan moet het wel hele saaie theorie zijn geweest![]()
.
Hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou morgen tijdens rekenen zal ik ook wel uit verveling smsjes gaan teruglezen, Ik zat zo te wiebelen op mn stoel dat mn klasgenoten vroegen wat ik aan het doen was
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha.
Ik mocht 100 minuten niet eens wat zeggen.
Tentamenquote:
Nein. Denk dat het deze week online komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm oke, maar heb je je rooster ofzo?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Grote jongen, Jij komt er vast wel
ow je krijgt het onlinequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nein. Denk dat het deze week online komt.
Ik krijg niets meer op papier. Zelfs een boek mag ik zelf nog uitprintenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow je krijgt het online
Wij zijn ouderwets, we krijgen alles nog op papier
Met wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil jij meedoen aan een trio?
okquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
Die post raakt mij extra hard, aangezien die vriend van mij, die AML had. Da's ook bloedkanker. En hij was tegen Michhas gekeerd, die post.
Nja, op zich... het topic vraagt er op een bepaalde manier ook wel om, niet? Misschien niet zo hard, maar ergens toch wel..quote:
wow, dat is wel hypermodernquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik krijg niets meer op papier. Zelfs een boek mag ik zelf nog uitprinten. Ofja, eentje. Van de 6 per blok
.
waarom denk je dat ik het zo haat als iemand met kanker scheldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
Die post raakt mij extra hard, aangezien die vriend van mij, die AML had. Da's ook bloedkanker. En hij was tegen Michhas gekeerd, die post.
Merel en mijquote:
Wat zit er in het pakje dat niet binnen is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
Damm mijn pakje is nog steeds niet binnen
Heb het topic niet gelezen. Maar, neem niet aan dat dat een vrijbrief is om zulke dingen te postenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, op zich... het topic vraagt er op een bepaalde manier ook wel om, niet? Misschien niet zo hard, maar ergens toch wel..
Schoenen, tshirt en stripboek uit Engelandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat zit er in het pakje dat niet binnen is?
Okquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Schoenen, tshirt en stripboek uit Engeland
Nee, dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb het topic niet gelezen. Maar, neem niet aan dat dat een vrijbrief is om zulke dingen te posten.
Toevallig heb ik dat binnen gehad, ik wilde het eigenlijk houden, maar als je het terug wilt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Schoenen, tshirt en stripboek uit Engeland
Zon beetje gisterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkWanneer zou het binnen moeten komen dan?
Weet niet wat jij moet met een paar schoenen in maat UK9 maargoedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat binnen gehad, ik wilde het eigenlijk houden, maar als je het terug wilt?
Ik heb grote voetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zon beetje gister
[..]
Weet niet wat jij moet met een paar schoenen in maat UK9 maargoed
Ohja, jij had maar 64 ofzo hequote:
Erg relatief, 2 meter is heel groot (als je het over een neus hebt) maar het kan ook heel klein zijn. (Als je het over een snelweg hebt)quote:
Maat 46.quote:
Alles is relatief.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Erg relatief, 2 meter is heel groot (als je het over een neus hebt) maar het kan ook heel klein zijn. (Als je het over een snelweg hebt)
ik kots op die reclamequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Dit gepraat over schoenen doet me denken aan die zozoe (?) reclame
Zalando.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Vriend van mij is 18 met maat 37quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow valt mee
Ik heb maat 39/40
Zozoe is van die mobieltjes die veranderen in geldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Kleine voeten....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vriend van mij is 18 met maat 37.
Ja, dat ga ik niet aan hem vragenquote:
Jammer, wie wil het laten zien dat ie stelling klopt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef Zeroku het volgende:
Hai Bos.
[..]
Ja, dat ga ik niet aan hem vragen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow valt mee
Ik heb maat 39/40
De nederlandse "postbode" is leuker ;Dquote:
Dat valt dan toch wel mee?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow valt mee
Ik heb maat 39/40
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij snapt mij niet, ik snap jou niet
quote:
eh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef iBenny het volgende:
Roooooooxaaaaannnneee,
you don't have to put on the red light
Those days are over
You don't have to sell your body to the night
Roooooooxaaaaannnneee,
You don't have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it's right
Roooooooxaaaaannnneee!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef iBenny het volgende:
Roooooooxaaaaannnneee,
you don't have to put on the red light
Those days are over
You don't have to sell your body to the night
Roooooooxaaaaannnneee,
You don't have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it's right
Roooooooxaaaaannnneee!
ehm okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:51 schreef Zeroku het volgende:
http://translate.google.nl/#nl|en|nick%20en%20simon.
Faalquote:
Thanks.quote:
Beter slot kaufen.quote:
Dure fiets? En verzekerd, of niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah dat hoeft nu dus niet meer
smakelijk CC
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
Heehoi!
Jullie zullen het vanavond zonder mij moeten stellen, iets met een Duits literatuurtoets (ruim dertig pagina's aan tekst en parabels, alles in het Duits natürlich) en dat ik echt een enorme klotedag heb gehad.
Okidoki gr. gr..
viel sjpass mit deutsch!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
Heehoi!
Jullie zullen het vanavond zonder mij moeten stellen, iets met een Duits literatuurtoets (ruim dertig pagina's aan tekst en parabels, alles in het Duits natürlich) en dat ik echt een enorme klotedag heb gehad.
Okidoki gr. gr..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dure fiets? En verzekerd, of niet?
nee laat maar als jij hem hebt gehad stinkt het zadel toch van de scheten..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat hij van jou was, wil je hem nog terug?
Ik scheet niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee laat maar als jij hem hebt gehad stinkt het zadel toch van de scheten..
jij schijt alleen?quote:
Nee. Ik laat niks via die uitgang mijn lichaam uit gaan. Ik sport alles eraf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij schijt alleen?
heb dat wel eens gezien na carnaval dat er op de bank van het bushokje gepoept was
(naderhand hoorde ik ook wie het gedaan had)
ik zie ene beeld voor me die uit al zijn klieren poeptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Ik laat niks via die uitgang mijn lichaam uit gaan. Ik sport alles eraf.
.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie ene beeld voor me die uit al zijn klieren poept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
zoiets?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie ene beeld voor me die uit al zijn klieren poept
Je blind date was geen succes?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef Teal het volgende:
[..]
Ze moet is dit gaan gebruiken:
[ afbeelding ]
Elke dag ofzo.
Och je moest is wetenquote:
Wat ging je doen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Och je moest is weten
Ze stonk!
En het ergste was geile vieze vent dat ik ben dat ik weer zo nodig van alles ging doen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Och je moest is weten
Ze stonk!
En het ergste was geile vieze vent dat ik ben dat ik weer zo nodig van alles ging doen
Vanuit gaand dat je wel enig sinds ervaring hebtquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:55 schreef Teal het volgende:
Even zacht uitgedrukt: alsof je een rotte gevuld-met-vis-salade aardappel leeg likte
Dan zou je deze tekst wel snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarna nog gebats
Ik was uiteindelijk blij dat het over was
Typefouten, ik maak ze met trots.
Waarom stopte je niet gelijk toen je het door had dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Och je moest is weten
Ze stonk!
Dan zit je daar iig niet meer met je neus, dat scheeltquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef Teal het volgende:
[..]
Vanuit gaand dat je wel enig sinds ervaring hebt:
[..]
Dan zou je deze tekst wel snappen
Maar daarna nog gebats
Ja, daarom kan ik mij ook niet voorstellen dat je dingen gaat doen terwijl ze stinkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef Teal het volgende:
[..]
Vanuit gaand dat je wel enig sinds ervaring hebt:
[..]
Dan zou je deze tekst wel snappen
Maar daarna nog gebats
Ik was klaar met etenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:03 schreef Teal het volgende:
Damn ik dacht dat het even mannen onder elkaar was, komen Merel en CC opeens aanzetten
Alsof ik het ruikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:03 schreef Teal het volgende:
Damn ik dacht dat het even mannen onder elkaar was, komen Merel en CC opeens aanzetten
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan zit je daar iig niet meer met je neus, dat scheelt
Omdat ik het wel zo sociaal vindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom stopte je niet gelijk toen je het door had dan?
Omdat als je een tijdje niets hebt gehad.....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, daarom kan ik mij ook niet voorstellen dat je dingen gaat doen terwijl ze stinkt.
Ik ben geen man, ik ben een jongetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:03 schreef Teal het volgende:
Wij boden een trio aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:04 schreef Teal het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Omdat ik het wel zo sociaal vind
Damn ik ben te aardig
[..]
Omdat als je een tijdje niets hebt gehad.....
Neejo post maar lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was klaar met eten![]()
Ik wil me anders ook wel even niet posten hoor, als je je daarbij fijner voelt
Timing is everythingquote:
Je had heus wel een week of wat kunnen wachtenquote:
Zo aardig zijn dat je een rottendevisaladeaardappel uitliktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:04 schreef Teal het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Omdat ik het wel zo sociaal vind
Damn ik ben te aardig
[..]
Omdat als je een tijdje niets hebt gehad.....
Ik lijk wel gek heaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo aardig zijn dat je een rottendevisaladeaardappel uitlikt
Haha doe je goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen met wie ik ruzie maak in ONZ een ban krijg![]()
![]()
Afgelopen 10 keer is het allemaal geëindigd in een ban![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft wel maar ik had van een bron vernomen dat je homo was geworden. daarom dezequote:
Misschien maak jij mij wel meteen weer hetroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel maar ik had van een bron vernomen dat je homo was geworden. daarom dezesmiley de hele tijd omdat ik boos op dat viswijf ben
stinken ze ook naar verrotte vis?quote:
Ik weet het niet, voor Merel zou je sowieso weer hetero wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Misschien maak jij mij wel meteen weer hetro![]()
Dat ik voor zo'n mooie vrouw als jij weer hetro word
Ben je homo? Dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Misschien maak jij mij wel meteen weer hetro![]()
Dat ik voor zo'n mooie vrouw als jij weer hetro word
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ben je homo? Dat wist ik niet eens
nu heb ik een HT voor me met een heul lange neus waar spetterpoep uitkomt als een watervalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Voor mij hetero worden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stinken ze ook naar verrotte vis?
[..]
Ik weet het niet, voor Merel zou je sowieso weer hetero worden
Sinds gister jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ben je homo? Dat wist ik niet eens
Daarom is het ook puur blufquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Jij hebt een vriend![]()
Dan vind ik het moeilijk uit principe
Nevermindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huh? Woordgrap?Ik zie hem niet
Je hebt een vriendquote:
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zeg niks want ik faalde vanmiddag ook hard
Ik heb gister geleerd dat falen bij het leven hoort, dus je hebt vanmiddag gewoon bewezen dat je leeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een echte heerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Je hebt een vrienddus dan zie ik je hoogstens als vriendschap waardig
Niet dat je daardoor minder leuk bent hoormaar ik kijk dan niet zo snel naar je als: lekker ding!
quote:
Braaf zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Je hebt een vrienddus dan zie ik je hoogstens als vriendschap waardig
Niet dat je daardoor minder leuk bent hoormaar ik kijk dan niet zo snel naar je als: lekker ding!
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Woefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Braaf zo
Maar het is internet, zo serieus ben ik niet![]()
Al ben ik wel ooit beschuldigd van vreemdgaan_!
Ah toe vertel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is te pijnlijk om eraan herinnerd te worden
Ze snapte deze grap niet:quote:
Je begint er zelf overquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is te pijnlijk om eraan herinnerd te worden
Koekje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Woef
Jij en vreemdgaanHoe kom je erop
___!
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze snapte deze grap niet:
"Ik ben dyslectisch, en daarom heb ik moeite met het maken van lange"
En ze snapte hem echt niet
Dyslectisch staat voutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze snapte deze grap niet:
"Ik ben dyslectisch, en daarom heb ik moeite met het maken van lange"
En ze snapte hem echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Hij is ook niet zo grappig, maar ik en Benny vonden hem zo grappig omdat Chocolate-Chick hem niet begreepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar er zijn ook wel betere grappen
Hahah ja dan issie wel grappigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo grappig, maar ik en Benny vonden hem zo grappig omdat Chocolate-Chick hem niet begreep
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo grappig, maar ik en Benny vonden hem zo grappig omdat Chocolate-Chick hem niet begreep
Ik moet toegeven dat ik dacht dat ie een lange pik bedoeldequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef Teal het volgende:
Aan wat voor een lange zat jij te denke dan CC?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dacht dat ie een lange pik bedoelde
Dat was nog het bestequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dacht dat ie een lange pik bedoelde
Vraag gewoon of hij wilt zeggen welke hij isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef 92Merel het volgende:
Als iemand zegt dat ie foto's in zn fobo heeft, maar er staan telkens meerdere mensen op de foto. Is het dan heel lullig om te vragen of hij degene met overgewicht is? (die staat telkens op de voorgrond namelijk)
Vraag of hij een stapje opzij wilt gaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef 92Merel het volgende:
Als iemand zegt dat ie foto's in zn fobo heeft, maar er staan telkens meerdere mensen op de foto. Is het dan heel lullig om te vragen of hij degene met overgewicht is? (die staat telkens op de voorgrond namelijk)
Ik ben blij dat mijn dommigheid je aan het lachen kan makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was nog het beste![]()
Maar het spijt mij dat ik je uitlachte.
Ohja, dat is wel subtielerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vraag gewoon of hij wilt zeggen welke hij is
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn dommigheid je aan het lachen kan maken
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Vraag of hij een stapje opzij wilt gaan?
Dat blijktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel subtieler
Ben altijd slecht in subtiel zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef Teal het volgende:
Sorry chicka's! deze smooth boy is voor de guyz onder ons![]()
mij zomaar vergetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we een trio doen HT en Teal?:$:$:$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Nee. Ik neuk alleen met Micha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we een trio doen HT en Teal?:$:$:$
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
mij zomaar vergetenGoedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Oh nee, wat erg !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef Teal het volgende:
Sorry chicka's! deze smooth boy is voor de guyz onder ons![]()
Heb ik vorig jaar gedaan, en toen werd ik uitgenodigd, maar ik kon niet komen omdat ik op vakantie wasquote:
Tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
GRTDOJW is niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn eerste post in GRTDOJW was "zal ik het filmen"
vroegah
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof
OverigensJa het is die voorsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ga toch niet betalen voor pornoquote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
iemand nog viagra nodig??
ik krijg net een mail dat ik 65% korting kan krijgen
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
mijn niveau is echt wel bedroevend laag vandaag
Het is verleidelijk om hetero te zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Ga toch niet betalen voor pornoToen ik hetero was, was alles nog gratis
naja ik weet wel waardoor het komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Iedereen heeft wel eens zo'n moment
Ik heb geen viagra nodig om een stijve te krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
hij wilt dat tdrone wat anders vasthoudtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
tdrone zal je handje wel vasthouden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet stinktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet het volhoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is verleidelijk om hetero te zijn...
Afreageren? hoezo is dat nodig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja ik weet wel waardoor het komt
omdat ik me via kuthumor aan het afreageren ben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij wilt dat tdrone wat anders vasthoudt
Ik kan je niet verleiden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet stinkt
[..]
Ik moet het volhouden
Jij ook?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
Mij mag je wel verleidenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan je niet verleiden?
Weet nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan je niet verleiden?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ook?!
Ik heb meteen besteld.. 2 vrachtschepen vol zelf. Ik kan er weer tegenaan voor een week^O^
Dat was alleen maar een excuus om niet met een andere man te neuken. Jou neuk ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij neukt alleen Micha![]()
wat heb ik daar nou aan
Kut voor hem dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja en eigenlijk is het de fiets van mijn vader
okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was alleen maar een excuus om niet met een andere man te neuken. Jou neuk ik ook.
Nee. Bij ons ging het alleen om de seks. Die overigens erg goed was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En wij dan?Was het je allemaal niets waard?
Je hebt een vriend en dus niet interessantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En wij dan?Was het je allemaal niets waard?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Bij ons ging het alleen om de seks. Die overigens erg goed was.
Oh, okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Bij ons ging het alleen om de seks. Die overigens erg goed was.
Jij bent homo en dus niet interessantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef Teal het volgende:
[..]
Je hebt een vriend en dus niet interessant
Ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef Teal het volgende:
[..]
Piczzz in PM nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, en de foto's zijn ook erg goed gelukt.
Oh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, en de foto's zijn ook erg goed gelukt.
Gelukkig.quote:
Kan ik toch niets aan doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent homo en dus niet interessant
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef Teal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent homo en dus niet interessant
Ik weet niet waarom ik dit type, maar jullie gebruiken allemaal eenquote:
Nee.quote:
Ja, maar niet té classy.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maarZe zijn nog wel een beetje classy toch?
Neuk een vrouw, dan ben je weer interessantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Teal het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Kan ik toch niets aan doen
Nu hoor je er weer bij jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik dit type, maar jullie gebruiken allemaal eensmiley, en dat wil ik ook. Anders voel ik mij buiten gesloten. Dus
Meer etenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
Weer afgevallen. Als ik deze lijn doorzet zit ik met mijn verjaardag in de min!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, maar niet té classy.
Waar kan ik er dan een vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuk een vrouw, dan ben je weer interessant
wie geht es mit deutsch frau Lutte?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
Stom zeg. Ik zit nu weer bijna op gezond gewichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
Sehr gut Herr Tdrone. Ik heb eerst even gedoucht en nu ga ik weer lernen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie geht es mit deutsch frau Lutte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |