Dat vroeg ik mij ook afquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen niet meer banwaardig?
School een beetje kunnen overlevenquote:
Jawel maar het was zooo saai, die theoriequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
School een beetje kunnen overleven?
Omdat pohi en notesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen niet meer banwaardig?
Whehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel maar het was zooo saai, die theorietoen ging ik smsjes teruglezen toen ik niks te doen had
De praktijk was goor, kippenpoep opruimen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat pohi en notes
maar he.. ik ben geen FA of iemand anders die over bans gaat. Ik hoef alleen maar banwaardige dingen te melden en dit zou ik alleen noten en verwijderen. Als je voor 1 zo'n post al een ban zou krijgen...
'Nuff said.quote:
Tja dat heb je op een dierenschoolquote:
Okéquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat pohi en notes
maar he.. ik ben geen FA of iemand anders die over bans gaat. Ik hoef alleen maar banwaardige dingen te melden en dit zou ik alleen noten en verwijderen. Als je voor 1 zo'n post al een ban zou krijgen...
Ja, gelukkig hoef ik dat niet te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja dat heb je op een dierenschool
Ja de smsjes waren interessanter dan de theorie
Nou morgen tijdens rekenen zal ik ook wel uit verveling smsjes gaan teruglezen, Ik zat zo te wiebelen op mn stoel dat mn klasgenoten vroegen wat ik aan het doen wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hoef ik dat niet te doen.
Dan moet het wel hele saaie theorie zijn geweest![]()
.
Hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou morgen tijdens rekenen zal ik ook wel uit verveling smsjes gaan teruglezen, Ik zat zo te wiebelen op mn stoel dat mn klasgenoten vroegen wat ik aan het doen was
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha.
Ik mocht 100 minuten niet eens wat zeggen.
Tentamenquote:
Nein. Denk dat het deze week online komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm oke, maar heb je je rooster ofzo?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Grote jongen, Jij komt er vast wel
ow je krijgt het onlinequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nein. Denk dat het deze week online komt.
Ik krijg niets meer op papier. Zelfs een boek mag ik zelf nog uitprintenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow je krijgt het online
Wij zijn ouderwets, we krijgen alles nog op papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |