Tja dat heb je met nieuwe indelingenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef Naamah het volgende:
Was net even bij de vernieuwde AH op de Amsterdamsestraatweg, 't ziet er wel mooi uit en vergroot assortiment is altijd fijn. Maar verder, kan niks meer vinden, het was echt óntzettend druk in de winkel en dan zijn de paden gewoon best smal en op sommige punten doet de winkel echt een beetje claustrofobisch aan.
Ik zal er vast wel aan wennen, maar op dit moment mis ik m'n oude AH'tje waar ik alles blindelings kon vinden toch wel..
Die scanners kunnen niet omgaan met de 35%korting stickers, dus ik gebruik ze niet meer. En met zulke extreme drukte zijn de scanners ook op.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:53 schreef zatoichi het volgende:
Rijen? Scannen! Je bent niet voor niets bij de XL...
Wat een onzin, op die 35% stickers bij de XL zit een speciale barcode. Je moet dan eerst het product scannen en vervolgens de barcode van de 35% sticker. Nog nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die scanners kunnen niet omgaan met de 35%korting stickers, dus ik gebruik ze niet meer. En met zulke extreme drukte zijn de scanners ook op.
Het is inderdaad omdat de groep nu ontzettend groot is. En in het filmpje is ook best aardig te zien hoe twee slechtvalken de groep aanvallen om er een paar uit te pikken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Is inderdaad niks bijzonders, alleen is de groep nu wel erg groot. Zag dit fenomeen eerst ook dagelijks toen ik nog in Veldhoven werkte. Zaten ook duizenden van die spreeuwen bij de afrit van de snelweg.
quote:Utrechtse weer Huisjesmelker van het Jaar
UTRECHT - Uit meer dan honderd nominaties is de Utrechtse Betty Chang voor de tweede maal verkozen tot Huisjesmelker van het Jaar.
Dat maakten de Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) en de jongerenorganisatie van de SP donderdag bekend. Zij vragen met de jaarlijkse uitverkiezing aandacht voor de kamernood onder studenten.
Studenten kunnen hun huisbaas voor de 'prijs' opgeven. Er kwamen veel klachten binnen over Chang, die zo'n veertig panden in Utrecht bezit. Zo betalen haar huurders volgens het juryrapport gemiddeld 230 euro per maand meer dan het wettelijke maximum.
Oeuvreprijs
Omdat Chang de prijs ook al in 2006 op haar naam schreef en vaak werd genomineerd, kreeg ze een oeuvreprijs van de jongerenorganisaties. Het lukte hen echter niet om de goudkleurige plaquette aan haar uit te reiken.
De gemeente Utrecht is inmiddels procedures tegen Chang begonnen.
Ja, of Houten ofzo...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Q. het volgende:
Het is gewoon vrije markt, niemand dwingt die studenten om die hokjes te huren, ze kunnen ook in oost-groningen gaan wonen.
Ze moeten voor De Uithof eens met een visie komen om er echt een leuke en aantrekkelijke campus van te maken, zoals in Amerika en Engeland. Tuurlijk, de binnenstad zal altijd blijven trekken, maar het kan op De Uithof zoveel beter...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef T.O.P het volgende:
Op de Uithof is volgens mij nog genoeg ruimte om een paar flatjes neer te zetten. Maakt de Uithof meteen wat drukker, en hopelijk gezelliger.
De Uithof is al teveel verpest om er nog wat van te kunnen maken. Zo'n drukke busbaan midden door de Uithof, plus het gebrek aan groen tussen de gebouwen, zijn de redenen dat het nooit wat word met de Uithof. Het waait er ook altijd enorm.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze moeten voor De Uithof eens met een visie komen om er echt een leuke en aantrekkelijke campus van te maken, zoals in Amerika en Engeland. Tuurlijk, de binnenstad zal altijd blijven trekken, maar het kan op De Uithof zoveel beter...
Juist geen Starbucks oid, tiefesduur terwijl de doelgroep studenten is..quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef zatoichi het volgende:
Inderdaad, maar er een mooi centraal plein van wat losse grasvelden, wat bomen en eromheen meerdere (!) café's, winkeltjes, een starbucks, en je hebt een levendige campus...
quote:LOOPBRUG BIJENKORF VERDWIJNT
De Bijenkorf wordt uitgebreid en de loopbrug over de St. Jacobsstraat verdwijnt. De eigenaar van het pand van de Bijenkorf, het Pensioenfonds Metaal en Techniek, heeft toestemming van de gemeente gekregen voor de eerste voorbereidende werkzaamheden.
Het warenhuis krijgt er bijna 6000 m2 meter vloeroppervlak bij door de bouw van een extra verdieping. Voor de verbouwing is een wijziging van het bestemmingsplan nodig. Daarvoor start binnenkort de procedure, waarbij omwonenden en belanghebbenden hun zegje kunnen doen
Ik val in herhaling, maar restaurant Aal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef Stofje het volgende:
Schop!
Ik wil vanavond uit eten in Utrecht. Hele normale eisen: Betaalbaar (minder dan 20 euro voor een hoofdgerecht), uiteraard met een lekkere kaart en een leuke, gezellige, romantische sfeer. Iemand hier een leuke tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |