Daar let ik niet eens meer opquote:
vanavond, niet nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wie heeft er nog meer skype/wat is je username?
Uiteraard wel, maar het is nogal verschillende muziekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Jackson5 het volgende:
Is Metallica goed vinden en Michael goed vinden dan niet mogelijk ofzo?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
haha, ik las een mooie strakke kont..
quote:
Rockwell.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Nee, ehm. Times new roman is altijd goed.
Anders Edwardian script?
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef -Datdus- het volgende:
wtf ik drukte op een topic van die mongolen spammer?sneu figuur!
Mwa hoe dan ook beter dan gangsta nederlandse rapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar het is nogal verschillende muziek
Amai okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee dat heeft hij niet tegen jou
Álles is beter dan Nederlandse muziekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Mwa hoe dan ook beter dan gangsta nederlandse rap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
DJ. Kun je zo even Nirvana - polly doen?
Of DJ debonair samir - samirs theme
Die heb ik al gedraait!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
DJ. Kun je zo even Nirvana - smells like teen spirit doen?
Ander keertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
DJ. Kun je zo even Nirvana - smells like teen spirit doen?
En ik ga even gitaren, ik ben dit nu een beetje zatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Zokunen het volgende:
denk dat ik maar ff ga koken, heb zin in voedsel
Nog wat vroeg maar duurt wel een uur voor het klaar is
sabinevos.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wie heeft er nog meer skype/wat is je username?
Ik deed even 20 seconden tussen een ander nr. doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus?Dan heb ik dat denkik gemist toen ik jingle's aan het opnemen was.
Woon je in Emmenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef Zokunen het volgende:
oh en als iemand in de buurt is kan je best meekanenik kook genoeg voor like 8 mensen en ben home alone
Macaroni die Italianen niet zouden vreten, maar die ik wel lekker vind
neejohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Isambard het volgende:
[..]
Heet je dan toevallig Sabine Vos?
Volgens mij kan je me dan niet vinden op hyvesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ga je ook echt gelijk de naam zoeken in de hoop op een hyvespagina
ik heb je gevondenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je me dan niet vinden op hyves
Ga naar de nachtkapperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ik heb je al lang gevonden hoor, al voordat ik je volledige naam wist.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat weet ik van belgiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ga je ook echt gelijk de naam zoeken in de hoop op een hyvespagina
Hyvesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ga naar de nachtkapper_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ga naar de nachtkapper_!
Nee wordt niet te kort, maar is nu gewoon wat te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Stalker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jawel, ik heb je al lang gevonden hoor, al voordat ik je volledige naam wist.
het broertje van sabine heet samquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef TrollenFTW het volgende:
Gebruikt er hiet iemand SAM en Skype?
Skype !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik probeerde het, te veel storingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef TrollenFTW het volgende:
Bij mij werkt het nu wel geloof ik, maar ik hoor zelf door m'n speakers enorm gekraak. Ook de muziek. Horen jullie die kraak dan ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik probeerde het, te veel storing
Maar ga je hem wel uitzenden ook al mag het niet?quote:
Ik heb geen broertje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
het broertje van sabine heet sam
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ga je hem wel uitzenden ook al mag het niet?
Hier hetzelfde...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nu wel geloof ik, maar ik hoor zelf door m'n speakers enorm gekraak. Ook de muziek. Horen jullie die kraak dan ook?
Dus je weet niet of zij dat gekraak dan ook horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Maar ik ga nu op mijn mac met Traktor proberen
Iemand ervaring mee?
Je moet zoeken in Skypequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
JApieman, ik kan niemand zoeken op skypehij laad aldoor
Wel met de traktor van mn zwager.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Iemand ervaring mee?
Ja, ik heb drie dagen in een hoekje zitten huilen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Iemand ervaring mee?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Iemand ervaring mee?
Jawelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:20 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dus je weet niet of zij dat gekraak dan ook horen?
Ja, maar ik heb jou al toegevoegd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
JApieman, ik kan niemand zoeken op skypehij laad aldoor
Jij hebt ook op mac?quote:
Dan doe je gewoon 'bellen' ipv videogesprekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
kan je ook je beeld uitzetten bij skype want ik zit nog in mijn konijnenpak
Je moet ook al bijnaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
OohDan is er vandaag geen Skype maar alleen muziek bij mij
Huhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb jou al toegevoegd!
Achter skype zitten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie gaat er nou in skype zitten.
In de studio hebben we 2 macs en gebruiken we Traktor. Ik zou zeggen zoek even hoe de macversie van Edcast heet, dan kun je alles uitzenden wat er op je Mac gebeurt. Dat lijkt mij het makkelijkste.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jij hebt ook op mac?
Welke hulpprogramma's heb je nodig of lukt het alleen met USB mic + Skype + Traktor PRO
Lullig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oooooo, oke. dan had ik de verkeerde.
O nu weer wel..?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef TrollenFTW het volgende:
WOOT! IK HOOR GEEN GEKRAAK MEERIk hoop jullie zometeen ook niet
Dat is echt cruciaal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de studio hebben we 2 macs en gebruiken we Traktor. Ik zou zeggen zoek even hoe de macversie van Edcast heet, dan kun je alles uitzenden wat er op je Mac gebeurt. Dat lijkt mij het makkelijkste.
Online bellen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
heb je een microfoon nodig bij skype?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |