Ik heb er een google-alert opquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef vaasinbloem het volgende:
Misschien hebben ze scriptje die al die dingen afgaat, Pitchfork, MySpace etc, zou niet heel moeilijk zijn om te maken lijkt me?
Hou alsjeblieft op, ik trek het niet meer, dat wachtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef GotC het volgende:
Mwah, ben niet echt weg van TrentemøllerMisschien wel lekker om naar te luisteren..in 't zonnetje..op de Alpha heuvel..met een koud biertje/wijntje..
. Hm!
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
En werkt het? Stond die ertussen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef TWP het volgende:
Wie had gedacht dat Trentemoller ooit nog eens naar Dronton zou komen.
Alles is mogelijk nuquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef TWP het volgende:
Wie had gedacht dat Trentemoller ooit nog eens naar Dronton zou komen.
lowlands AROUND(3) 2011quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:26 schreef Tatser het volgende:
[..]
Wat heb je ingevuld als zoekterm? gewoon Lowlands? of iets anders (A)?
Tussen 'Lowlands' en '2011' staan dan maximaal 3 woordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Tatser het volgende:
[..]
Wat betekent dat AROUND(3)? waar zoekt google dan naar?
Thx alvast
Groet
!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tussen 'Lowlands' en '2011' staan dan maximaal 3 woorden.
Voorpret is leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Nee. Wat ik me sowieso afvraag: wat is nou de reden om dit soort dingen achter te houden. Er zal vast wel meer vaststaan dan Trentemoller en aangezien het toch al uitverkocht is. Waarom niet gewoon alles op de site pleuren wat er tot nu toe bekend is?
Daar is toch geen fuck aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Nee. Wat ik me sowieso afvraag: wat is nou de reden om dit soort dingen achter te houden. Er zal vast wel meer vaststaan dan Trentemoller en aangezien het toch al uitverkocht is. Waarom niet gewoon alles op de site pleuren wat er tot nu toe bekend is?
En alles wat daar bij komt: onbekenden opzoeken, luisteren etceteraquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar is toch geen fuck aan.Dan ben je even blij yay namen woehoe.
Terwijl je nu eens per maand blij kan zijn.
Dat stroomt alsnog vast wel geleidelijk in. Tis niet alsof ze in 1 dag 150 namen binnenhengelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar is toch geen fuck aan.Dan ben je even blij yay namen woehoe.
Terwijl je nu eens per maand blij kan zijn.
Indeed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En alles wat daar bij komt: onbekenden opzoeken, luisteren etcetera
Nee maar dan nog. Ik vind het juist leuk dat het altijd zo langzaam gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat stroomt alsnog vast wel geleidelijk in. Tis niet alsof ze in 1 dag 150 namen binnenhengelen
Ja maar wachten is baggerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Indeed.
[..]
Nee maar dan nog. Ik vind het juist leuk dat het altijd zo langzaam gaat.
aan trentemoller heb ik alleen zo weinig, hij staat niet op Spotify dus luisteren is onhandig gewordenquote:
ook als je hem zoekt met een streepje door de o?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
aan trentemoller heb ik alleen zo weinig, hij staat niet op Spotify dus luisteren is onhandig geworden
ga gewoon lekker naar pinkpop en gun je kaartje aan iemand die wel de lowlands smaak heeft.Lowlands draait toch echt wel omnieuwer talent. The offspring , orly?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz ik zou prodigy nog wel een keertje waarderen... 2 jaar terug hevig aan t stuiteren geweest in de Alpha. Pendulum op dat gebied is natuurlijk ook helemaal prima.
Laat ik maar niet zeggen dat ik komend jaar voor het 10e jaar "werk". Dus heb geen kaartje van jullie bemachtigd. Ik heb zelden mensen zo uit de plaat zien gaan als bij prodigy op LL dat was maar 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ga gewoon lekker naar pinkpop en gun je kaartje aan iemand die wel de lowlands smaak heeft.Lowlands draait toch echt wel omnieuwer talent. The offspring , orly?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ga gewoon lekker naar pinkpop en gun je kaartje aan iemand die wel de lowlands smaak heeft.Lowlands draait toch echt wel omnieuwer talent. The offspring , orly?
The Prodigy doet geen festivals deze zomer, ze zijn begonnen aan een nieuwe plaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz ik zou prodigy nog wel een keertje waarderen... 2 jaar terug hevig aan t stuiteren geweest in de Alpha. Pendulum op dat gebied is natuurlijk ook helemaal prima.
De lowlands smaak, kom op zeg. Ik zou the prodigy ook niet erg vinden en ik ga zowel naar pinkpop als naar lowlands.. moet ik nu ook mij lowlandskaartje inleverenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Echt he. Er bestaat geen Lowlandssmaak. Er staat zoveel verschillende muziek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De lowlands smaak, kom op zeg. Ik zou the prodigy ook niet erg vinden en ik ga zowel naar pinkpop als naar lowlands.. moet ik nu ook mij lowlandskaartje inleveren
Gewoon gevarieerde smaak en niet bang voor iets nieuws/anders maar als je helemaal wild bent van katy perry en green day, betekent dat niet dat je minder welkom bent. Das onzinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Echt he. Er bestaat geen Lowlandssmaak. Er staat zoveel verschillende muziek.Alleen als je slechts van metal houdt zou ik er niet heengaan.
Die kunnen komen voor de vrije sfeerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Echt he. Er bestaat geen Lowlandssmaak. Er staat zoveel verschillende muziek.Alleen als je slechts van metal houdt zou ik er niet heengaan.
Het gros van de bezoekers heeft toch een alternatieve smaak denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gewoon gevarieerde smaak en niet bang voor iets nieuws/anders maar als je helemaal wild bent van katy perry en green day, betekent dat niet dat je minder welkom bent. Das onzin
eigenlijk niet, maar sommige hebben schijt jwtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Mogen artiesten eigenlijk wel op hun site zetten dat ze op lowlands staan als het nog niet bevestigd is? Zoja waarom zijn er dan niet meer namen bekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |