Ik heb er een google-alert opquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef vaasinbloem het volgende:
Misschien hebben ze scriptje die al die dingen afgaat, Pitchfork, MySpace etc, zou niet heel moeilijk zijn om te maken lijkt me?
Hou alsjeblieft op, ik trek het niet meer, dat wachtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef GotC het volgende:
Mwah, ben niet echt weg van TrentemøllerMisschien wel lekker om naar te luisteren..in 't zonnetje..op de Alpha heuvel..met een koud biertje/wijntje..
. Hm!
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
En werkt het? Stond die ertussen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef TWP het volgende:
Wie had gedacht dat Trentemoller ooit nog eens naar Dronton zou komen.
Alles is mogelijk nuquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef TWP het volgende:
Wie had gedacht dat Trentemoller ooit nog eens naar Dronton zou komen.
lowlands AROUND(3) 2011quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:26 schreef Tatser het volgende:
[..]
Wat heb je ingevuld als zoekterm? gewoon Lowlands? of iets anders (A)?
Tussen 'Lowlands' en '2011' staan dan maximaal 3 woordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Tatser het volgende:
[..]
Wat betekent dat AROUND(3)? waar zoekt google dan naar?
Thx alvast
Groet
!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tussen 'Lowlands' en '2011' staan dan maximaal 3 woorden.
Voorpret is leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Nee. Wat ik me sowieso afvraag: wat is nou de reden om dit soort dingen achter te houden. Er zal vast wel meer vaststaan dan Trentemoller en aangezien het toch al uitverkocht is. Waarom niet gewoon alles op de site pleuren wat er tot nu toe bekend is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |