Anderen, waaronder ik, dus niet preciesquote:
Is dat de vriendin van Nalby of wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Nalbandian, matchpoint tegen, en dan zo'n volley dropshot der uit krijgen![]()
Wat een wedstrijd..
Ik begon ook weer helemaal verliefd te worden op
[ afbeelding ]
De vrouw van Hewitt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is dat de vriendin van Nalby of wat?
morgennachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ohjah,
Vannacht gehakt maken van Marcos Baghdatis
Ja, mooi. Na Xisca mijn favoriete spelersvriendin/vrouw.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Nalbandian, matchpoint tegen, en dan zo'n volley dropshot der uit krijgen![]()
Wat een wedstrijd..
Ik begon ook weer helemaal verliefd te worden op
[ afbeelding ]
Dan weet je ook dat je jezelf een beetje tegenspreekt? "Hij heeft racistische neigingen" heeft voor mij wel ongeveer dezelfde strekking als dat iemand een racist is en je ontkent dat je dat vindt. Dat vind ik dus tegenstrijdig.quote:
Ik snap dat je dat tegenstrijdig vind, maar wat wil je nou? Ik vind het zelf niet tegenstrijdig anders had ik het wel anders gezegd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat je jezelf een beetje tegenspreekt? "Hij heeft racistische neigingen" heeft voor mij wel ongeveer dezelfde strekking als dat iemand een racist is en je ontkent dat je dat vindt. Dat vind ik dus tegenstrijdig.
Wat ik wilde is dat je zei "Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk" maar dat zit er op FOK! meestal niet in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat tegenstrijdig vind, maar wat wil je nou? Ik vind het zelf niet tegenstrijdig anders had ik het wel anders gezegd.
Nee, je hebt niet gelijk. En hou er nou maar over op, want het gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik wilde is dat je zei "Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk" maar dat zit er op FOK! meestal niet in.
Zijn we het daar in elk geval over eens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet gelijk. En hou er nou maar over op, want het gaat helemaal nergens over.
ik hoop dat Federer dit toernooi wint.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn we het daar in elk geval over eens.
En weer ontopic graag. Ik hoop dat Federer Simon morgenochtend heel erg van de baan veegt.
Ik zou het geweldig vinden. Ten eerste omdat hij het record voor Nadal moeilijker te breken maakt. Ten tweede omdat hij dan meteen al en geslaagd jaar heeft en in het verlengde daarvan heel relaxed kan spelen en misschien eer tot grote hoogten stijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik hoop dat Federer dit toernooi wint.ik denk dat het hem wel lukt en makkelijker dan gedacht.
Ik zou zeggen 50/50, het moet gewoon net even allemaal goed vallen en Monaco moet zeker niet z'n beste niveau halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Reya het volgende:
Iemand een idee van de kansen van Haase tegen Monaco? Ik zou zeggen dat er mogelijkheden zijn, maar Monaco kwam bijv. in Shanghai wel sterk uit de hoek.
Vertel ons nou eens, wat is er zo leuk aan trollen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef jojomen4 het volgende:
Het zou toch een knappe prestatie van Rafa zijn om de beste Fed ooit te verslaan.
Daarnaast speelt hij in de kwartfinale misschien tegen Ferrer (kenners zeggen dat Rafa het daar weleens moeilijk tegen zou kunnen hebben) en in de halve tegen Murray (daar zeggen de kenners ook van dat Rafa het moeilijk kan hebben).
Wat een prestatie zou dat zijn zeg! Helemaal als je weet dat Rafa eigenlijk niet zo goed is en doorgaans grote toernooien wint omdat hij makkelijke draws heeft of z'n tegenstanders zijn juist op die dagen dat ze tegen Rafa aan moeten treden zwakker dan anders.
WOW.
Morgen eerste kijken hoe Fed die Simon van de baan slaat! Whoohooo, heb er zin in!
Allang, maar is grappig ja.quote:
In Shanghai nadat hij eigenlijk van Thiemo had moeten verliezen ja....Ik zie zeker grote kansen voor Haase. Want Monaco heeft sinds Shanghai ook niet zo goed meer gespeeld...En als Thiemo kan winnen dan kan Robin dat ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Reya het volgende:
Iemand een idee van de kansen van Haase tegen Monaco? Ik zou zeggen dat er mogelijkheden zijn, maar Monaco kwam bijv. in Shanghai wel sterk uit de hoek.
Ik hoop dat het een niet serieuze opmerking is, maar in het geval van niet: Nalbandian is altijd dik geweest. Daar staat ie om bekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar is Nalbandian nou gewoon dik geworden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |