quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Naar mannetje als iets hem tegenzit, arrogant, gedraagt zich als een klein kind en heeft racistische neigingen, vooral vroeger. En vooral die rotkop van hem.
Lolwuttermelon?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Naar mannetje als iets hem tegenzit, arrogant, gedraagt zich als een klein kind en heeft racistische neigingen, vooral vroeger. En vooral die rotkop van hem.
Gozer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ga eerst even onderzoek doen naar die wedstrijd voordat je lomp met een filmpje gaat smijtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef kevin_ het volgende:
Jullie kunnen wel allemaal janken, maar dit filmpje zegt al genoeg. Fijn mannetje ja die Hewitt.
Heb ik gedaan en jij? Maar ik heb verder geen zin in een discussie hierover, het is maar een mening.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga eerst even onderzoek doen naar die wedstrijd voordat je lomp met een filmpje gaat smijten![]()
![]()
Bovendien is dat 10 jaar geleden.
Ja vierhonderdduizend keer. Bijvoorbeeld het feit dat Blake (en de lijnrechter) het zich niet eens hadden aangetrokken en dat de media dit ervan gemaakt heeft...en het feit dat Hewitt er natuurlijk volstrekt iets anders mee bedoelde. maar goed, ik heb ook geen zin om er een discussie over te houden want dat heb ik ook al vierhonderdduizend keer gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:39 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en jij? Maar ik heb verder geen zin in een discussie hierover, het is maar een mening.
Ik zeg nergens dat ik hem haat of dat het een racist is. En vandaag gedroeg hij zich weer als een klein kind tegen de scheidsrechter met zijn sneue stemverheffing toen de scheids even iets niet verstond. En 'towel' schreeuwen naar een klein kind die het even niet hoorde is behoorlijk sneu. Maar kennelijk vind jij dit normaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja vierhonderdduizend keer. Bijvoorbeeld het feit dat Blake (en de lijnrechter) het zich niet eens hadden aangetrokken en dat de media dit ervan gemaakt heeft...en het feit dat Hewitt er natuurlijk volstrekt iets anders mee bedoelde. maar goed, ik heb ook geen zin om er een discussie over te houden want dat heb ik ook al vierhonderdduizend keer gedaan.
Wat ik wil zeggen is dat ik het keer op keer achterlijk vindt dat mensen Hewitt haten om volstrekt onterechte redenen. Dat je hem lelijk vindt, of hem kut vindt tennissen, of je zijn gebaartjes niet kan waarderen vind ik allemaal geldige redenen...maar om dan dat lompe racisten-verhaal er bij te halen vind ik eenwaard. Hetzelfde geldt voor hem als onsportief bestempelen. Ik denk dat vrijwel de gehele tour (behalve de amerikanen) hem zo ongeveer de sportiefste speler vindt. ja, hij is fanatiek. Mooi toch.
Hehehehehe! Ach ja, kan Hewitt zich weer op charitatieve doelen richtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef Norrage het volgende:
moest even weg tijdens de belangrijkste fase
MPs gemist door Hewitt
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut Nalby
lol, wat kon hij er dan verder mee bedoelen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja vierhonderdduizend keer. Bijvoorbeeld het feit dat Blake (en de lijnrechter) het zich niet eens hadden aangetrokken en dat de media dit ervan gemaakt heeft...en het feit dat Hewitt er natuurlijk volstrekt iets anders mee bedoelde. maar goed, ik heb ook geen zin om er een discussie over te houden want dat heb ik ook al vierhonderdduizend keer gedaan.
Wat ik wil zeggen is dat ik het keer op keer achterlijk vindt dat mensen Hewitt haten om volstrekt onterechte redenen. Dat je hem lelijk vindt, of hem kut vindt tennissen, of je zijn gebaartjes niet kan waarderen vind ik allemaal geldige redenen...maar om dan dat lompe racisten-verhaal er bij te halen vind ik eenwaard. Hetzelfde geldt voor hem als onsportief bestempelen. Ik denk dat vrijwel de gehele tour (behalve de amerikanen) hem zo ongeveer de sportiefste speler vindt. ja, hij is fanatiek. Mooi toch.
Hewittquote:
Dat ervaar ik als een complimentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Jij hebt zelf wel wat Hewitt-trekjes, vandaar dat je zo'n grote fanboy bent.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:18 schreef wimderon het volgende:
Gewoon even wat pics van Hewitt z'n lekkere zus posten en alles is weer pais en vree.
Si senoooooooooooor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef jojomen4 het volgende:
Zag enkele keren Vamos voorbij komen!Siiiiii!
Je schrijft:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik hem haat of dat het een racist is. [...]
Dat komt toch wel een beetje op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer dan, want hier ziet ze er leuk uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:35 schreef Tim86 het volgende:
En daarvoor zag ze er nog zo uit (L)
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Si senoooooooooooor.![]()
Leuk dat Nalbandian heeft gewonnen. Hoop dat Federer morgenochtend wint.
Ik weet wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je schrijft:
[..]
Dat komt toch wel een beetje op hetzelfde neer.
Nou ja, wel erg weinig vlees.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer dan, want hier ziet ze er leuk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |