Ik vind Life best mooi voor een vierkant blokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De gebouwen van Wageningen zijn ook lelijk.
Burger King hoest ik na drie dagen nog op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zondag moest ik Burger King troep eten. Gadverdebah!
Junkfood!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Junk food, een vorm van sadomasochisme
De enige verantwoordelijkheid die jij hebt is dat jij een redelijke hoeveelheid werk doet binnen de uren van je contract. Als de afdeling als geheel niet de redelijke hoeveelheid kan doen door ziekte, staat dat los van jouw werkzaamheden. Als de baas er een probleem mee heeft, moet hij maar wat uitzendkrachten inhurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om de planning zo aan te passen dat al het werk gedaan wordt nee, maar ik ben wel min of meer verplicht om mijn bijdrage te leveren aan het oplossen van het probleem. Wat ik ook niet meer dan normaal vind, maar ik heb gewoon een tyfushekel aan vroeger dan 7 uur opstaan. En morgen moet ik dus al om kwart voor 5 opstaan
Burger King is inderdaad smerig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zondag moest ik Burger King troep eten. Gadverdebah!
Samzz studeert niet in Enschedequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Enschede is geen Velp, en al helemaal geen Wageningen?
Ja, ik zag laatst geloof ik een post van jou zo rond kwart over 4 oid?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet jij nooit mijn baan nemen.. Kwart voor 5 opstaan is dan uitslapen
Vlaaiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een uur spijt van een stomme vlaai punt.
Ik kwam gisteren na de mediamarkt langs de KFC, kon het niet latenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Burger King is inderdaad smerig.
Mac of KFC
Had em dan hier gegevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een uur spijt van een stomme vlaai punt.
(ergste is nog, ik ben in Velp geweest, ook binnen, en dacht tot nu toe altijd dat dat Wageningen was (nou ja, behalve misschien de paar weken na Velp...)quote:
Oh, ik dacht van welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz studeert niet in Enschede
Dichtsbijzijnde is een half uur rijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren na de mediamarkt langs de KFC, kon het niet laten.
BK > Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> KFCquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Burger King is inderdaad smerig.
Mac of KFC
huh? je bent toch blank??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren na de mediamarkt langs de KFC, kon het niet laten.
Momenteel welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz studeert niet in Enschede
Ik kan hem zien uit mijn raamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is een half uur rijden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
KFC > BK >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mac
Oh, ik zou de zaak best op de spits kunnen drijven en er een hoop heibel over kunnen maken maar daar word ik op de lange termijn niks beter van.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De enige verantwoordelijkheid die jij hebt is dat jij een redelijke hoeveelheid werk doet binnen de uren van je contract. Als de afdeling als geheel niet de redelijke hoeveelheid kan doen door ziekte, staat dat los van jouw werkzaamheden. Als de baas er een probleem mee heeft, moet hij maar wat uitzendkrachten inhuren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |