Jij zat toch op die ene school, die van de voorkant naar boven schuin wegloopt en rond naar links en rechts?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaZelfde lokaal (gymzaal) als vorige keer.
Huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel erg beangstigend
Jaaaaja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat toch op die ene school, die van de voorkant naar boven schuin wegloopt en rond naar links en rechts?
Ja, er had wel wat meer lachmomenten in mogen zitten. Idd dat vliegtuig was zo'n beetje het enige echt lachwekkende.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar Megashark vs Giant Octopus was niet ZO slecht dat je erom moest lachen, het was gewoon heel erg slecht.
Tenminste, dat vond ik.
Werken zal je, kreng!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word schijtziek van die griepgolf, figuurlijk dan. Op het werk komt met elke 'beter-melding" een ziekmelding of 2 er vlak achteraan.
Met als gevolg dat ik waarschijnlijk de rest van de week op zeer onchristelijke tijden mijn nest uit moet.
Eh waarom? Is toch niet jouw verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word schijtziek van die griepgolf, figuurlijk dan. Op het werk komt met elke 'beter-melding" een ziekmelding of 2 er vlak achteraan.
Met als gevolg dat ik waarschijnlijk de rest van de week op zeer onchristelijke tijden mijn nest uit moet.
Nee, da's 't ROC geloof ik... Die oerlelijke omgekeerde kegelsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat toch op die ene school, die van de voorkant naar boven schuin wegloopt en rond naar links en rechts?
Ja, snap jij dat nou?quote:
Daarom!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, tijd genoeg dus om drie keer de hele campus af te lopen.
Ik heb even gekeken, maar nee, jij zit niet in Velp. Dacht dat dat Wageningen was, maar vergis me aan alle kanten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's 't ROC geloof ik... Die oerlelijke omgekeerde kegels
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om de planning zo aan te passen dat al het werk gedaan wordt nee, maar ik ben wel min of meer verplicht om mijn bijdrage te leveren aan het oplossen van het probleem. Wat ik ook niet meer dan normaal vind, maar ik heb gewoon een tyfushekel aan vroeger dan 7 uur opstaan. En morgen moet ik dus al om kwart voor 5 opstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh waarom? Is toch niet jouw verantwoordelijkheid?
De gebouwen van Wageningen zijn ook lelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar nee, jij zit niet in Velp. Dacht dat dat Wageningen was, maar vergis me aan alle kanten.
[ afbeelding ]
Junk food, een vorm van sadomasochismequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Watertornado het volgende:
Ohh wat heb ik behoefte aan gore frituur!
Maar wat ga ik waarschijnlijk een spijt daarna krijgen.
Enschede is geen Velp, en al helemaal geen Wageningen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar nee, jij zit niet in Velp. Dacht dat dat Wageningen was, maar vergis me aan alle kanten.
[ afbeelding ]
Oh, zo. Velp is wel onderdeel vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondag moest ik Burger King troep eten. Gadverdebah!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Junk food, een vorm van sadomasochisme
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Watertornado het volgende:
Ohh wat heb ik behoefte aan gore frituur!
Maar wat ga ik waarschijnlijk een spijt daarna krijgen.
Dan moet jij nooit mijn baan nemen.. Kwart voor 5 opstaan is dan uitslapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om de planning zo aan te passen dat al het werk gedaan wordt nee, maar ik ben wel min of meer verplicht om mijn bijdrage te leveren aan het oplossen van het probleem. Wat ik ook niet meer dan normaal vind, maar ik heb gewoon een tyfushekel aan vroeger dan 7 uur opstaan. En morgen moet ik dus al om kwart voor 5 opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |