Of voor vers brood.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tijd voor een nieuwe broodrooster!
Verschroei 't dan niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef Toverheks het volgende:
Laysa toch, wat heb je nu weer stuk gemaakt
oke move on dan maar weer, iemand hier een lekker geroostert bammetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ik niets...
Ik stond te douchen en toen besloot dk om brood te roosteren...Die klapte dus ik stond ineens in het donker.
Zo!!! Move on!
DK in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke move on dan maar weer, iemand hier een lekker geroostert bammetje
Veel plezier met het sjoppen hondjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef hondjes het volgende:
Ik ga zo even Amersfoort onveilig maken.
Kijken of het daar leuk shoppen is.
You go gay baby. Work that crib!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1306611/093bbd7a/raptalentje.html![]()
![]()
Whoet!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
matigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
lekker, maar overdag moet je toch dan ook leren??/ huiswerk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ziet er prima uit qua rooster! Twee volle avonden college en de rest vrij
ik zie dat waterkokertje, en denk gelijk aan mijn kind, had verleden jaar foto gemaakt staat ie met een waterkoker zijn slot van zijn fiets te ontdooien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:31 schreef Jian het volgende:
Koud hè![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/1306251/acfd4e04/brrr_koud.html
En hij heet nog Garfield ook?quote:
Hij ziet er leuk uit op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En hij heet nog Garfield ook?
gooi jij er dan eens een leuk gezellig gespreks onderwerp tegen aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
Dooie boel hier
Ow, ik hou ook niet van musicals.
hahahha het zal niet, nou wat wil je nog allemaal wetenquote:
Bestaat er ook toverseks, Toverheks?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha het zal niet, nou wat wil je nog allemaal weten
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestaat er ook toverseks, Toverheks?
Als in: dingen helemaal ergens in laten verdwijnen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestaat er ook toverseks, Toverheks?
ohhhhh hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als in: dingen helemaal ergens in laten verdwijnen?
HIDE THE SALAMI ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dacht iets meer in de richting van een tril ei, Huup Huup BarbaTrucquote:
was het leuk, je zal wel moe wezen en heb je nog wat gekocht?/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef Laysa het volgende:
Sinds oktober weer even de stad in geweest.
en dan ben je er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En de rest van de schoolspullekes gehaald! En nu nog 1 nieuwe boekenkast, want ja duizend boekenkasten is ook maar behelpen.
En dadelijk maar even alles sorteren! En wat docenten mailen
Ja, nou ja dan moet ik wel het een en ander inhalen nog, maar de docenten vonden dat gezien de omstandigheden geen bezwaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan ben je er helemaal klaar voor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik volg dat! Een beetje kijken waar mijn belasting blijft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond dat prog. over dat HOTEL, er zijn er een paar hier die dat volgen. RTL 4
as zeker ff gezellig en alleen voor dk wat gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het leuk, je zal wel moe wezen en heb je nog wat gekocht?/
Niet je mooie roze huishoudboekje vergeten dat je nog moet invullen hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
as zeker ff gezellig en alleen voor dk wat gekocht
Van wie mocht noek niet posten, en wie is nou weer Shrinkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:59 schreef Coos het volgende:
Ik zag dat Noek ook weer voorzichtig mag posten van haar shrink.![]()
Voorlopig nog één postje per dag.
ja maar is toch logies dat je leraren daar rekening mee houden, je hebt je portie verleden jaar wel gehad, en inhalen dat lukt je toch wel, en vertel eens waarom heb je roze huishoudboekje voor je meisje gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, nou ja dan moet ik wel het een en ander inhalen nog, maar de docenten vonden dat gezien de omstandigheden geen bezwaar.
Was ze niet na haar aanval van verontwaardiging over het plaatsen van een meetstreampje even out??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van wie mocht noek niet posten, en wie is nou weer Shrink
Dat wilde ze zelf! Om de uitgaven bij te houden! Maar ik denk dat er vrij weinig ingevuld gaat wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar is toch logies dat je leraren daar rekening mee houden, je hebt je portie verleden jaar wel gehad, en inhalen dat lukt je toch wel, en vertel eens waarom heb je roze huishoudboekje voor je meisje gekocht
Er staan nog meer leuke op. Zit al een hele tijd te luisteren.quote:
oh dat bedoel je, oke, maar Noek komt wel weer hoor, valt me toch wel op hier, sommige zijn heul boos om iets en zeggen aju met de paraplu, maar komen toch weer gezellig meeposten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Was ze niet na haar aanval van verontwaardiging over het plaatsen van een meetstreampje even out??![]()
Daarna heeft ze niet meer gepost.
Dat wil ik zelf....leek me een goed plan om alles budgettair bij te gaan houden...zo lang het duurtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar is toch logies dat je leraren daar rekening mee houden, je hebt je portie verleden jaar wel gehad, en inhalen dat lukt je toch wel, en vertel eens waarom heb je roze huishoudboekje voor je meisje gekocht
Noek stond heul niet op die stream. Niet herkenbaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Was ze niet na haar aanval van verontwaardiging over het plaatsen van een meetstreampje even out??![]()
Goede tijden, Slechte tijden, ach en wat zegt veel geld D-K, wordt je alleen maar ongelukkig vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wilde ze zelf! Om de uitgaven bij te houden! Maar ik denk dat er vrij weinig ingevuld gaat worden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
Dan heb je tenminste inzichtelijk dat je elke maand tekort komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf....leek me een goed plan om alles budgettair bij te gaan houden...zo lang het duurt
Nee maar ze piepte zo ongeveer wel het hardst.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Noek stond heul niet op die stream. Niet herkenbaar in ieder geval.
Hou op Pietje ik heb me het lazerus gewerkt vandaag. Het leek net niet op de grote voorjaarsschoonmaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], slaat de verveling toe? DVDboxjes uit voor de winter?
Tis gewoon om te kijken aar het geld naar toe rolt...niets ernstigs hoor heksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goede tijden, Slechte tijden, ach en wat zegt veel geld D-K, wordt je alleen maar ongelukkig van
Ja en de mensen die het duidelijkst in beeld waren hoorde je het minstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee maar ze piepte zo ongeveer wel het hardst.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goede tijden, Slechte tijden, ach en wat zegt veel geld D-K, wordt je alleen maar ongelukkig van
nee weet ik toch wel liev, maar zo een boekje heb ik ook een tijd bij gehouden hoor, niks mis mee, zelf de bonnetjes toen bewaard, nu heb ik zoiets van op is op, naast het sparen zoveel per week, en heb nog de mazzel dat hans wat betaald.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis gewoon om te kijken aar het geld naar toe rolt...niets ernstigs hoor heks
Vanmiddag mn nichtje gezien...en die zegt ook achter een hoop zinnen :hé!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
3 kratten is zat heh Mop !
quote:
oh die ga ik kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:27 schreef Coos het volgende:
Vanavond o.a. Johan Derksen bij P&W. Maar ook die katholieke broodpoot Antoine Bodar.
O, dan gaat Gert zijn alrmpje af.quote:
dit is mijn favo van Riekiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik zo een mooi nummer, mijn moeder draaide dat vaak.
Secret Story natuurlijk...Die nwe RLSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan gaat Gert zijn alrmpje af.![]()
Maar voordat ie blij is met een dooie mus, wat is SS in dit geval?
Met zulke initialen kan voor hem het programma bij voorbaat al niet stuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Secret Story natuurlijk...Die nwe RLS
SECRET STORYquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
komme ze weer allemaal vanonder hun steen vandaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:33 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment begint een perspresentatie van Net5 en Endemol waarin de start van een nieuwe realitysoap wordt aangekondigd: Secret Story.
FOK! heeft toestemming gekregen om het persbericht nu al te plaatsen. Hieronder volgt de integrale tekst:
+++++++++++++++
Net5 en Endemol brengen de volgende stap in reality-tv
Secret Story: een geheim is veel geld waard…
Vandaag rond de klok van 12 uur kwam er eindelijk een einde aan een periode van geheimzinnigheid. Na maanden van intensieve voorbereiding presenteerden Net5 en Endemol het programma dat Nederland dit voorjaar moet gaan verrassen: Secret Story. In deze volgende stap van realitytelevisie verblijven 15 kandidaten, ieder met een geheim, in een afgesloten huis vol camera’s. Zij moeten 3 maanden lang hun geheim verborgen zien te houden en dat van de anderen zien te raden. Bart Boonstra en Renate Verbaan nemen de presentatie van de dagelijkse live uitzendingen en de wekelijkse live eliminatieshow voor hun rekening. Vanaf zondagavond 13 februari kan Nederland gaan meeleven én spelen met de kandidaten op Net5.
Vertrouwen alleen op je eigen intuïtie
De kandidaten die hun intrek gaan nemen in het huis van de Secret Story hebben allemaal een bijzonder verhaal. Zo gauw ze een voet over de drempel zetten, verandert dit verhaal in hun ‘secret story’. In het huis - waar privacy onmogelijk is – moeten zij alles op alles zetten om hun geheim te bewaken. Tegelijkertijd is er de vraag die iedereen bezighoudt: wat zijn de geheimen van de andere bewoners? Wie is eigenlijk een dominee? Wie heeft er ooit de jackpot gewonnen? En zijn er echt twee zussen in het huis? Een geheim raden betekent geld verdienen. En dat geld komt bovenop de 100.000 euro die klaarligt voor de uiteindelijke winnaar. In Secret Story kun je niks en niemand vertrouwen, behalve je eigen intuïtie…
Secret Story is overal
Secret Story gaat van start in een kick-off uitzending op zondagavond 13 februari die wordt gepresenteerd door Renate Verbaan en Bart Boonstra. Vanaf maandag 14 februari neemt Bart elke werkdag van 19.30 uur tot 20.30 uur de presentatie van de dagelijkse shows voor zijn rekening. Renate Verbaan geeft de kijkers in de liveshow op donderdag de kans een kandidaat naar huis te sturen. Maar Secret Story is veel meer dan alleen tv. Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.
Secret Story is een productie van Endemol.
Secret Story
Kick-off: zondag 13 februari om 21.15 uur.
Reguliere afleveringen: dagelijks van 19.30 tot 20.30 uur.
Wekelijkse eliminatieshow: iedere donderdag om 20.30 uur.
Kijk voor het laatste nieuws op www.net5.nl/secretstory en volg ons op F / T / H
+++++++++++++++
gemist, was 't wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Secret Story natuurlijk...Die nwe RLS
STREAMSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve ik dan. Zal me allemaal worst wezen dat soort zooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
SECRET STORY
[..]
komme ze weer allemaal vanonder hun steen vandaan
Alweerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huub had het gedaan !
mij ook !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve ik dan. Zal me allemaal worst wezen dat soort zooi.
Misschien zit er wel een klein Ribasje bijquote:
Zit dat mens niet op te geilen joh!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een klein Ribasje bij
pffffff krijg ik weer de hele goegemeente over me heenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een klein Ribasje bij
vond jij die leuk dan, dat is toch die gozer met die agresieve blik en die grote bek??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffff krijg ik weer de hele goegemeente over me heen![]()
er is maar 1 Ribastrouwens
Behalve bij de eerste paar BB's heb ik verder nooit gekeken naar die BN-er wannabees.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
SS, alleen voor mensen met GEEN leven
![]()
Nee mischien valt het echt wel tegen, heb dat CB enz. met die Ribas ook niet gevolgd, maar hier zitten streams bij Coos, en dat is wel leuk.
ja die !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond jij die leuk dan, dat is toch die gozer met die agresieve blik en die grote bek??
En constant nieuwe deelnemers.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve bij de eerste paar BB's heb ik verder nooit gekeken naar die BN-er wannabees.
Ik kijk wel om me heen. Buiten is ook een soort van stream. Interactief en bovendien op zeker gratis.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja die !![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
wat een gladjakker, woont ie toevallig in Amsterdam Slotervaart, nee mag hoor FANN, maar is me typje niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja die !![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
de mijne welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een gladjakker, woont ie toevallig in Amsterdam Slotervaart, nee mag hoor FANN, maar is me typje niet.
ach als het leuk is volg ik het, en is het niks aan al bij de 1e aflevering dan haak ik al af, moet me wel boeien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Behalve bij de eerste paar BB's heb ik verder nooit gekeken naar die BN-er wannabees.
Ik kijk wel om me heen. Buiten is ook een soort van stream. Interactief en bovendien op zeker gratis.
Zo één heb ik ook nog ergens maar dan met beterschap erop.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja die !![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
ja die had je gefotoshoptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo één heb ik ook nog ergens maar dan met beterschap erop.
Dat weet ik nog dat je toen heel even dacht dat het echt was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja die had je gefotoshopt![]()
ik schrok me kapot !
dat kwam door Coos met zijn Haagse gedoe toen zocht ik iets Amsterdamsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
Zitten we in de Amsterdamse avond FANN.
ja sal best maar ik had bijna een hart attackquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog dat je toen heel even dacht dat het echt was.
Maar ik bedoelde het wel goed hoor!
Ja ja geef mij maar weer de schuld!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat kwam door Coos met zijn Haagse gedoe toen zocht ik iets Amsterdams![]()
en nou blijf ik gelijk weer hangen ...
zo gaat dat
ja, lees de commentaren maar terugquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wel leuk, Ribas kwam toen speciaal naar fok! om fann te bedanken enzo. We hadden toch ook een fanclub?
Ik vond Ribas wel leuk en was het met je eens. Is hij nog met Jasmine dat jij weet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, lees de commentaren maar terug
Ik werd verguisd![]()
en Ribas zou nog iemand neersteken enzo...
allemaal hele slimme mensen![]()
de enige die nooit negatief in het nieuws is geweest was juist Ribas
maar daar hoor je ze dan weer niet over
mooi he, doet me zo aan me moeder denken, na haar dood heb ik weinig mee genomen, alleen een elpee ( heet jeruzalem) met een blauwe hoes, zit in berghok boven deze elpee draaide ze zoveel, en dit liedje doet me helemaal aan mijn moeder denken. Staat ook op die elpee alleen door een koor uit gevoerd.quote:
nee, had ie een net verhaaltje over geschreven, ze pasten toch niet bijelkaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Ribas wel leuk en was het met je eens. Is hij nog met Jasmine dat jij weet?
Doeiiiii fanne panniequote:
Doos!!!quote:
Ze hebben het in ieder geval geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, had ie een net verhaaltje over geschreven, ze pasten toch niet bijelkaar
achteraf gezien, in de buitenwereld.
Maar hij heeft er tenminste niet eerst lens geslagen,
dat dan weer niet
Ik steunde je door dik en dun.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, lees de commentaren maar terug
Ik werd verguisd![]()
en Ribas zou nog iemand neersteken enzo...
allemaal hele slimme mensen![]()
de enige die nooit negatief in het nieuws is geweest was juist Ribas
maar daar hoor je ze dan weer niet over
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally kwam ook niet negatief in 't nieuws. Maar dat kwam meer omdat alleen ik haar verstond
.
jaaaaahquote:
Ik blijf ook hier hoor...schatjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fijn dat er een stream komt, kan al dat geteisem mooi naar de COS
je gaat ons missen als we daar zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fijn dat er een stream komt, kan al dat geteisem mooi naar de COS
Hij komt ook wel hoor. Geheid dat hij een underdog vindt die hij met hand en tand gaat verdedigenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je gaat ons missen als we daar zitten
quote:PVV stemt op Cohen
DEN HAAG - De PVV-fractie in de Tweede Kamer heeft bij een stemming over de verlenging van de termijn van de Nationale ombudsman Brenninkmeijer 'voor de grap' op PvdA-leider Job Cohen gestemd. "Cohen kan meer voor de mensen betekenen als Nationale ombudsman dan als PvdA-leider', lichtte PVV-voorman Geert Wilders toe.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je gaat ons missen als we daar zitten
Pak van me hartquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij komt ook wel hoor. Geheid dat hij een underdog vindt die hij met hand en tand gaat verdedigen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef hondjes het volgende:
Bij de laatste streams zaten alleen Caro en Buuf nog in de RSL te beppen.
De rest was elders.
Mwah, mensen die ik kies komen meestal erg ver Disana. Bij Jaap zat ik goed, bij CBML koos ik Ribas en bij de Bunker werd mijn keus tweedequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij komt ook wel hoor. Geheid dat hij een underdog vindt die hij met hand en tand gaat verdedigen
We moeten gewoon flink met zijn allen op één deelnemer af gaan zitten geven, dat kan Teun beslist niet weerstaan. Hmm, een probleempje natuurlijk: we hebben allemaal een andere smaak want ik las hier al dat sommigen die Ribas leuk vonden, brr. Nah ja, we komen er wel uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pak van me hartken teun niet missen, ach ik swits van daar naar hier en weer terug
Dat is waar ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef hondjes het volgende:
Bij de laatste streams zaten alleen Caro en Buuf nog in de RSL te beppen.
De rest was elders.
Ja da's waar, maar wat Jaap betreft stond je nou niet bepaald alleenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, mensen die ik kies komen meestal erg ver Disana. Bij Jaap zat ik goed, bij CBML koos ik Ribas en bij de Bunker werd mijn keus tweede
Ik heb er wel wat kijk op![]()
Nee, die stille Willie, door iedereen verguisdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie werd er 2e bij de bunker? Die blonde dude uit Frankrijk? Marielin won, weet ik nog.
Jeroenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie werd er 2e bij de bunker? Die blonde dude uit Frankrijk? Marielin won, weet ik nog.
Wiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, die stille Willie, door iedereen verguisd
ja die bedoelde ik, die is toch blond. Althans op de promo-foto's.quote:
Pim.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, die stille Willie, door iedereen verguisd
We mogen in onze handjes klappen als er een Brian en Huubje in zouden zittenquote:
Maar geen stille Willie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik, die is toch blond. Althans op de promo-foto's.
ja dat was die gozer met die grote bek, sneaky vond ik hem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik, die is toch blond. Althans op de promo-foto's.
Ja heerlijk...van dat aso volkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
We mogen in onze handjes klappen als er een Brian en Huubje in zouden zittenOeh, en een Natasia.
Oh ja, die leger-dudequote:
Niet alleen nee, bij die anderen ook niet trouwens. Maar Jaap werd toch erg lang ondergewaardeerd. Het ging heel erg lang tussen Huub en die Antilliaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar wat Jaap betreft stond je nou niet bepaald alleen
Je lekker opvreten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
We mogen in onze handjes klappen als er een Brian en Huubje in zouden zittenOeh, en een Natasia.
Jawel hoor, ga de Cossen maar nalezen. Pim zei niet zoveel, keek het rustig aan en deed z'n eigen ding.quote:
Kan ik me echt niets meer van herinnerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef hondjes het volgende:
De Bunker en Danny, dat is wat ik me nog herinner..![]()
Die ging maar door op het forum.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef hondjes het volgende:
Ja hij studeerde, maar wat weet ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat hij student was toch? Maar weet het ook allemaal niet meer.
Door danny had die Marilin gewonnen, die heeft me er toch een geld aan gekwakt met zijn credits kopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef hondjes het volgende:
Was het geen TU?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hij studeerde, maar wat weet ik ook niet meer.
Sowieso dat alles wat Huub deed maar goed gepraat werd en nooit zijn schuld en dat anderen compleet afgebrand werd. God, ik kan mij er nog kwaad om maken, bijnaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Zolang er maar niemand piano daar gaat spelen, weet nog wel dat als Huub achter de vleugel ging zitten sommige dames klaar kwamen, echt soms vroeg ik me wel eens af![]()
![]()
en oh ja Pietje, het was pim.
quote:Hee mede-fokkers,
Ik ben Pim, 20 en studerend in Utrecht. Ik heb inderdaad op mijn achtiende 5 maanden in de Mariniersopleiding gezeten en daarna gestopt door een gekneusde pols (door het snowboarde). Nu studeer ik in Utrecht en ga ik voor de fun en het geld de bunker in.
Ben jij ook zo'n groupie???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef Jian het volgende:
zo bij shownieuws op sbs6 The Secret Story
het is allemaal het zelfde, ach zie nu alweer oprahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef Jian het volgende:
zo bij shownieuws op sbs6 The Secret Story
Die zeem van jou gaat rechtop staan als de eerste lentezon om de hoek komt kijken en het zandstrand maar net begint op te drogen, laat ons!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Coos het volgende:
Pffttt....iedereen helemaal opgewonden omdat er weer zo'n kutprogramma komt.
Oh toch, van allebei een beetje dus.quote:
Het is zo lang geleden, ik denk ik neem de pleinvrees ff weg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
Pietje hebt er zin in, die blijft topic`s openen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ben je een leuk bikini-meisje dan kun je nog aanmelden. Aldus Bart.
Is goed hoor pietje, hou jij maar alles bij voor onsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zo lang geleden, ik denk ik neem de pleinvrees ff weg.
Heel veel gelachen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die nacht dat ze in legerkleding in dat luchgat moesten blijven. Bart met dat belachelijke pak aan. Mooie tijd, wel.
En natuurlijk 't begin van de meetings van FOK!'ers. Alle ellende van real life is toen begonnenquote:
Er waren toch al eerder meets?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En natuurlijk 't begin van de meetings van FOK!'ers. Alle ellende van real life is toen begonnen.
Niet omtrent RLS iigquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
En Renate die zich kwam verdedigen op 't forum, de arme ziel.
en dan is het geheim dat die onweerstaanbare beach babe geen meisje isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ben je een leuk bikini-meisje dan kun je nog aanmelden. Aldus Bart.
jah... die ontbrak nogquote:
voor jou danquote:
Behalve dan dat het wel meeviel met dat arme ziel-gehalte, want die werd niet warm of koud van alle beledigingen (en kreeg daarvoor later respect).quote:
Nou. . .ze heeft het er nog wel ff moeilijk mee gehad, vast en zeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dan dat het wel meeviel met dat arme ziel-gehalte, want die werd niet warm of koud van alle beledigingen (en kreeg daarvoor later respect).
Misschien kwam dat wel omdat die pontificaal in beeld gingen zitten en er dus sowieso al geen problemen mee hadden? Zomaar een gokje hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en de mensen die het duidelijkst in beeld waren hoorde je het minst
Ja, het duurde niet zo heel lang. Op het einde ging het heel hard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb 't gevoel dat 't programma een half jaar geduurd heeft, maar 't was 4 weken of zo?
Ik zit terug te zoeken naar die Cossen met Danny rond die data waarbij bijna iedereen over de pis ging, kan ze niet terug vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
De views waren ook echt enorm toen
Ja, hij ging toch niet op vakantiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Dementor het volgende:
Danny heeft er best wat geld ingestoken, toch aardig voor zo'n speeltje.
Het was toch iets met een naaimachine? Ik meen dat zijn vrouw toen die naaimachine niet meer kon kopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hij ging toch niet op vakantie
Ja, daar was ook iets meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch iets met een naaimachine? Ik meen dat zijn vrouw toen die naaimachine niet meer kon kopen.
Dat maakte het ook tot dat wat het was, dat gaf het rumoer en maakte veel los. Dat is op zich natuurlijk wel mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Dementor het volgende:
Toch he, ik was er nooit aan begonnen met wat ik nu weet.
Gewoon omdat het vanaf het begin al onhaalbaar was.
Achteraf gezien is het nogal onwerkelijk, als je ziet hoeveel geld er is in gestoken en hoeveel geld er nog nodig was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat maakte het ook tot dat wat het was, dat gaf het rumoer en maakte veel los. Dat is op zich natuurlijk wel mooi
Er is redelijk gestemd, vond dat echt goed bedacht, dat kopen van die credits. Hoeveel het gekost heeft, hoeveel er nodig was, dat weet ik allemaal niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het nogal onwerkelijk, als je ziet hoeveel geld er is in gestoken en hoeveel geld er nog nodig was.
Het laatste avondmaal kan ook heel goed op een Ikea meubel Kardinaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Denk je even rond te kijken op een site voor een mooie tweedehands kerktafel. Kost een tafel van 2 bij 1 meter al 6500 euro!
Een mooi reliek om de kamer wat op te fleuren:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het laatste avondmaal kan ook heel goed op een Ikea meubel Kardinaal
\quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch iets met een naaimachine? Ik meen dat zijn vrouw toen die naaimachine niet meer kon kopen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is redelijk gestemd, vond dat echt goed bedacht, dat kopen van die credits. Hoeveel het gekost heeft, hoeveel er nodig was, dat weet ik allemaal niet.
Ik weet nog wel dat jij maar zat te zeiken dat ik daar graag wilde zitten, hoe je daar nu toch bij kwam is mij nog steeds niet duidelijk
Misschien heeft Danny al die cossen persoonlijk verwijderdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar was ook iets mee
Ik begrijp er trouwens niets van, als ik terug zoek van 9 maanden tot 1 jaar of van 1 jaar tot 2 jaar, ik vind die Cossen uit mei niet terug
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mooi reliek om de kamer wat op te fleuren:
Wat moet je nou met een kerktafel ? Ga je zelf de mis voordragen ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Denk je even rond te kijken op een site voor een mooie tweedehands kerktafel. Kost een tafel van 2 bij 1 meter al 6500 euro!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een kerktafel ? Ga je zelf de mis voordragen ofzo
Toch raar als je bedenkt dat het geleefd heeft. Zou dan wel weer willen weten hoe dat leven eruit heeft gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mooi reliek om de kamer wat op te fleuren:
[ afbeelding ]
Of als je van wat meer vlees houdt:
[ afbeelding ]
Nou...best een goed plan...Nu nog wat schaapjes....Schaapjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je het gelezen van die USB kerstboom?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
Net weer voor het eerst sinds lange tijd weer gehoord, blijft leuk.
Ach Dementor, ik heb me er prima mee vermaakt, amateurisme en heibel en al.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het nogal onwerkelijk, als je ziet hoeveel geld er is in gestoken en hoeveel geld er nog nodig was.
Nee, watskeburt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je het gelezen van die USB kerstboom?
Mooi dat je hebt gezocht, ikzelf waag me daar nooit aan. Maar het was in elk geval heel vermakelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het zit ergens hier, maar ben moe van het zoeken [TBO COS #190] Waar Marielin zich nog steeds niet druk maakt
Oww, ik was dus wel warm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
de breimachine want dacht dat Danny zijn vrouw daar haar ziel en zaligheid in heeft gestopt.
Eigenlijk zijn het gewoon antieke tafels en andere spullen uit kloosters, kerken en kastelen. Die hebben nogal de neiging vast te houden aan het verleden dus daar kan je nog wat ouderwets ambachtswerk op de kop tikken (voor een vermogen). De winkel is blijkbaar alleen nog open op afspraak. Gezien de prijzen kan ik mij daar iets bij voorstellen. Ik heb dus maar even een afspraak gemaakt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat je hebt gezocht, ikzelf waag me daar nooit aan. Maar het was in elk geval heel vermakelijk.
Ik had hem voor noppes!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zijn nu in de aanbieding bij de V& D...en aangezien je die wilde hebben....7 euro
Ik pak heel vaak Jensen even mee zo vroeg in de auto.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Jian het volgende:
Nicky van Dam 'bedreigt' Robert Jensen
van onze redactie
AMSTERDAM - Nicky van Dam, de vriend van Patricia Paay, is woedend op Robert Jensen. Nicky heeft laten weten binnenkort bij Robert langs te komen om even 'het een en ander uit te praten'.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Robert_Jensen__.html
Het telefoongesprek:
http://www.radioveronica.(...)en&id=9239&p=JENSEN!
lache dit
Waarom dan, heb jij opeens een vermogen te besteden aan antieke kerkattributen ? Of zie je handel ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon antieke tafels en andere spullen uit kloosters, kerken en kastelen. Die hebben nogal de neiging vast te houden aan het verleden dus daar kan je nog wat ouderwets ambachtswerk op de kop tikken (voor een vermogen). De winkel is blijkbaar alleen nog open op afspraak. Gezien de prijzen kan ik mij daar iets bij voorstellen. Ik heb dus maar even een afspraak gemaakt!
Hij wil ook wel eens een deurwaarder aan de deurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom dan, heb jij opeens een vermogen te besteden aan antieke kerkattributen ? Of zie je handel ?
Ik kan die gesprekken zo lekker relaxed in de file ook wel waarderenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik pak heel vaak Jensen even mee zo vroeg in de auto.
Ze hebben af en toe echt hilarische gesprekken, Giel vind ik niet altijd leuk want die is namelijk aardig tegen iedereen die hij in de studio wil hebben.
Ik heb geloof ik wel 5x gehoord dat Caro Emerald een poliep heeft.
Owja....dat gaat nog wat wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik kan niet wachten op het moment dat mooiiii en rica weer terugkomen in de Cossen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom dan, heb jij opeens een vermogen te besteden aan antieke kerkattributen ? Of zie je handel ?
Nee en ook niet direct, maar waar God zit is het goed toeven dus ik houd mijn ogen open. Ik mag al blij zijn als ze deur open doen voor paupers.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, alles is handel dat heb ik wel geleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
die handel...die doet het hem bij jou of nie?
Deze firma boert idd enorm goed zo te lezen....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, alles is handel dat heb ik wel geleerd
O god, je hebt een openbaring of iets dergelijks gehad hè, je bent vanaf nu een man met een missie en die kerktafel heeft daar iets mee te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee en ook niet direct, maar waar God zit is het goed toeven dus ik houd mijn ogen open. Ik mag al blij zijn als ze deur open doen voor paupers.
Als God daar zit, dan krijg jij vast die tafel niet mee makkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
maar waar God zit is het goed toeven dus ik houd mijn ogen open. Ik mag al blij zijn als ze deur open doen voor paupers.
Welnee....degene die hier het grootste kerkelijk voorwerp naar binnen bracht was ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
O god, je hebt een openbaring of iets dergelijks gehad hè, je bent vanaf nu een man met een missie en die kerktafel heeft daar iets mee te maken
O je wilt zo'n tafel gewoon thuis hebben als eettafel ofzo ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....degene die hier het grootste kerkelijk voorwerp naar binnen bracht was ik.
En we vinden het beiden mooi...maar helaas iets met geld en ruimte
Haha...Dst gaat niet...het huis staat hier propvol...maar als we de ruimte en het geld hadden gehad...ja...waarom niet...had ik best mooi gevondenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
O je wilt zo'n tafel gewoon thuis hebben als eettafel ofzo ?
Owquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zijn nu in de aanbieding bij de V& D...en aangezien je die wilde hebben....7 euro
Dat kerk/klooster/kasteel inboedels handel is dat hadden ze hier ook in de gaten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, alles is handel dat heb ik wel geleerd
Ja, en wie was die superzwartgallige ook alweer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik kan niet wachten op het moment dat mooiiii en rica weer terugkomen in de Cossen
Bij de kantoorspullen...althans in Nijmegen...daar hadden ze dr nog een heleboelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Dan loop ik morgen even langs de V&D in Groningen
je gaat toch niet zo een doodskist in je huis zetten he, zeg dat het een geintje is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kerk/klooster/kasteel inboedels handel is dat hadden ze hier ook in de gaten!
Hoezo veel geld, zo'n grote oude eikenhouten kasteeltafel kan je hier en daar voor weinig of niks meenemen. Kan je met kerst best met een man of 12 aanzittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haha...Dst gaat niet...het huis staat hier propvol...maar als we de ruimte en het geld hadden gehad...ja...waarom niet...had ik best mooi gevonden
Als we het ook als tafel hadden kunnen gebruiken...top tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je gaat toch niet zo een doodskist in je huis zetten he, zeg dat het een geintje is.
als jij dat mooi vind, vind het eng, en dan zo een skelet erin.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als we het ook als tafel hadden kunnen gebruiken...top toch![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |