Of voor vers brood.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tijd voor een nieuwe broodrooster!
Verschroei 't dan niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef Toverheks het volgende:
Laysa toch, wat heb je nu weer stuk gemaakt
oke move on dan maar weer, iemand hier een lekker geroostert bammetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ik niets...
Ik stond te douchen en toen besloot dk om brood te roosteren...Die klapte dus ik stond ineens in het donker.
Zo!!! Move on!
DK in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke move on dan maar weer, iemand hier een lekker geroostert bammetje
Veel plezier met het sjoppen hondjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef hondjes het volgende:
Ik ga zo even Amersfoort onveilig maken.
Kijken of het daar leuk shoppen is.
You go gay baby. Work that crib!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1306611/093bbd7a/raptalentje.html![]()
![]()
Whoet!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
matigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
lekker, maar overdag moet je toch dan ook leren??/ huiswerk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ziet er prima uit qua rooster! Twee volle avonden college en de rest vrij
ik zie dat waterkokertje, en denk gelijk aan mijn kind, had verleden jaar foto gemaakt staat ie met een waterkoker zijn slot van zijn fiets te ontdooien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:31 schreef Jian het volgende:
Koud hè![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/1306251/acfd4e04/brrr_koud.html
En hij heet nog Garfield ook?quote:
Hij ziet er leuk uit op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En hij heet nog Garfield ook?
gooi jij er dan eens een leuk gezellig gespreks onderwerp tegen aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
Dooie boel hier
Ow, ik hou ook niet van musicals.
hahahha het zal niet, nou wat wil je nog allemaal wetenquote:
Bestaat er ook toverseks, Toverheks?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha het zal niet, nou wat wil je nog allemaal weten
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestaat er ook toverseks, Toverheks?
Als in: dingen helemaal ergens in laten verdwijnen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Bestaat er ook toverseks, Toverheks?
ohhhhh hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als in: dingen helemaal ergens in laten verdwijnen?
HIDE THE SALAMI ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dacht iets meer in de richting van een tril ei, Huup Huup BarbaTrucquote:
was het leuk, je zal wel moe wezen en heb je nog wat gekocht?/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef Laysa het volgende:
Sinds oktober weer even de stad in geweest.
en dan ben je er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En de rest van de schoolspullekes gehaald! En nu nog 1 nieuwe boekenkast, want ja duizend boekenkasten is ook maar behelpen.
En dadelijk maar even alles sorteren! En wat docenten mailen
Ja, nou ja dan moet ik wel het een en ander inhalen nog, maar de docenten vonden dat gezien de omstandigheden geen bezwaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan ben je er helemaal klaar voor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik volg dat! Een beetje kijken waar mijn belasting blijft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond dat prog. over dat HOTEL, er zijn er een paar hier die dat volgen. RTL 4
as zeker ff gezellig en alleen voor dk wat gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het leuk, je zal wel moe wezen en heb je nog wat gekocht?/
Niet je mooie roze huishoudboekje vergeten dat je nog moet invullen hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
as zeker ff gezellig en alleen voor dk wat gekocht
Van wie mocht noek niet posten, en wie is nou weer Shrinkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:59 schreef Coos het volgende:
Ik zag dat Noek ook weer voorzichtig mag posten van haar shrink.![]()
Voorlopig nog één postje per dag.
ja maar is toch logies dat je leraren daar rekening mee houden, je hebt je portie verleden jaar wel gehad, en inhalen dat lukt je toch wel, en vertel eens waarom heb je roze huishoudboekje voor je meisje gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, nou ja dan moet ik wel het een en ander inhalen nog, maar de docenten vonden dat gezien de omstandigheden geen bezwaar.
Was ze niet na haar aanval van verontwaardiging over het plaatsen van een meetstreampje even out??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van wie mocht noek niet posten, en wie is nou weer Shrink
Dat wilde ze zelf! Om de uitgaven bij te houden! Maar ik denk dat er vrij weinig ingevuld gaat wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar is toch logies dat je leraren daar rekening mee houden, je hebt je portie verleden jaar wel gehad, en inhalen dat lukt je toch wel, en vertel eens waarom heb je roze huishoudboekje voor je meisje gekocht
Er staan nog meer leuke op. Zit al een hele tijd te luisteren.quote:
oh dat bedoel je, oke, maar Noek komt wel weer hoor, valt me toch wel op hier, sommige zijn heul boos om iets en zeggen aju met de paraplu, maar komen toch weer gezellig meeposten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Was ze niet na haar aanval van verontwaardiging over het plaatsen van een meetstreampje even out??![]()
Daarna heeft ze niet meer gepost.
Dat wil ik zelf....leek me een goed plan om alles budgettair bij te gaan houden...zo lang het duurtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar is toch logies dat je leraren daar rekening mee houden, je hebt je portie verleden jaar wel gehad, en inhalen dat lukt je toch wel, en vertel eens waarom heb je roze huishoudboekje voor je meisje gekocht
Noek stond heul niet op die stream. Niet herkenbaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Was ze niet na haar aanval van verontwaardiging over het plaatsen van een meetstreampje even out??![]()
Goede tijden, Slechte tijden, ach en wat zegt veel geld D-K, wordt je alleen maar ongelukkig vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wilde ze zelf! Om de uitgaven bij te houden! Maar ik denk dat er vrij weinig ingevuld gaat worden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
Dan heb je tenminste inzichtelijk dat je elke maand tekort komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf....leek me een goed plan om alles budgettair bij te gaan houden...zo lang het duurt
Nee maar ze piepte zo ongeveer wel het hardst.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Noek stond heul niet op die stream. Niet herkenbaar in ieder geval.
Hou op Pietje ik heb me het lazerus gewerkt vandaag. Het leek net niet op de grote voorjaarsschoonmaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], slaat de verveling toe? DVDboxjes uit voor de winter?
Tis gewoon om te kijken aar het geld naar toe rolt...niets ernstigs hoor heksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goede tijden, Slechte tijden, ach en wat zegt veel geld D-K, wordt je alleen maar ongelukkig van
Ja en de mensen die het duidelijkst in beeld waren hoorde je het minstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee maar ze piepte zo ongeveer wel het hardst.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goede tijden, Slechte tijden, ach en wat zegt veel geld D-K, wordt je alleen maar ongelukkig van
nee weet ik toch wel liev, maar zo een boekje heb ik ook een tijd bij gehouden hoor, niks mis mee, zelf de bonnetjes toen bewaard, nu heb ik zoiets van op is op, naast het sparen zoveel per week, en heb nog de mazzel dat hans wat betaald.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis gewoon om te kijken aar het geld naar toe rolt...niets ernstigs hoor heks
Vanmiddag mn nichtje gezien...en die zegt ook achter een hoop zinnen :hé!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
3 kratten is zat heh Mop !
quote:
oh die ga ik kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:27 schreef Coos het volgende:
Vanavond o.a. Johan Derksen bij P&W. Maar ook die katholieke broodpoot Antoine Bodar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |