Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Komt goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Trev (of iemand anders) wil jij even de wiki doen voor mij? Dan fix ik de OP
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
Damart verjaardags topic
ik heb gelijk een idee voor vanavond![]()
[ afbeelding ]
thnx mopquote:
Kan ze pas vanmiddag ophalenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
thnx mop
Wat voor pijnstillers heb je nou?
voorlezen bij DaMart?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
Damart verjaardags topic
ik heb gelijk een idee voor vanavond![]()
[ afbeelding ]
ja, bij de volgende meetquote:
ja, moeilijke vraag van trev manquote:
Geen idee, wat zullen we doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, moeilijke vraag van trev man![]()
wat word awesome?
weet jij het al
heb je zoveel vakanties?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vakanties op een rijtje zetten
je moet toch wat als je geen hol te doen hebt ...quote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vakanties op een rijtje zetten
ik heb eeen paar mogelijkheden op een rij gezet .... dus nu even naast elkaar nog vergelijken + omgevingquote:
ja nog steedsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog steeds?
Wat voor vakantie zoek je dan?
Wat wil je dan allemaal doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
leer het nou eens wok![]()
mannen kunnen niet multitasken
gegevens opsturen voor de screening, voor toegang tot een pand in woerden, en een review document.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gegevens opsturen voor de screening, voor toegang tot een pand in woerden, en een review document.
verder nog fokken en leren.
dus ik leer het aanvraag document uit mijn hoofd, stuur mijn id naar degene die over toegang tot het pand gaat
moguh !quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga maar weer eens vergaderen
stuquote:
Gaat lekker daarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gegevens opsturen voor de screening, voor toegang tot een pand in woerden, en een review document.
verder nog fokken en leren.
dus ik leer het aanvraag document uit mijn hoofd, stuur mijn id naar degene die over toegang tot het pand gaat
ik kan vandaag niet eens mono-taskenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
leer het nou eens wok![]()
mannen kunnen niet multitasken
Ja helaas welquote:
zullen we gaan samenwerkenquote:
dat lukt nog netquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan vandaag niet eens mono-tasken
Hey RNquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Terug van weggeweest
Gefeliciteerd Mart![]()
Nijntjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Terug van weggeweest
Gefeliciteerd Mart![]()
gierquote:
quote:
RNquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Terug van weggeweest
Gefeliciteerd Mart![]()
Twee wekenquote:
Dat heb je somsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee wekenHad geen zin meer in Fok
![]()
klinkt bekend in de orenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee wekenHad geen zin meer in Fok
![]()
Ik heb jou nog nooit gezien hierquote:
beter kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hier![]()
Ik wist dat ik niet de enige wasquote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist dat ik niet de enige was![]()
Toch niet zo erg als in de vakantie hoop ik?quote:
Nee, dat niet omdat ik ook nog moet werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet zo erg als in de vakantie hoop ik?
Ik kom hier zelf pas 2 maanden johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zal eens een oud topic op duikelen zo
maar ik heb het zelfde als rock
soms wel soms geen zin.
(alleen duurt het langer dan 2 weken bij mij meestal
Dat valt nog wel mee danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik verveel me trouwens alleen nu op school
Bij mij eigenlijk ook, maar nu verveel ik mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
soms wel soms geen zin.
Ik iets langerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom hier zelf pas 2 maanden joh
Gelukkigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat niet omdat ik ook nog moet werken
Mensen die in de OP staan zijn niet nieuwquote:
Ik pas over 70 minutenquote:
Okayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die in de OP staan zijn niet nieuw
Hup hollenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ojee ik moet over 2 minuten al gaan
Wil je een kopje snert?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet zo nog zien wat ik ga eten
Jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ojee ik moet over 2 minuten al gaan
een oudje:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
soms wel soms geen zin.
je zit hier dus langer als mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[me=_F.U.B.A.R_] komt zich melden
[/me]
Goeie morgen ik ben _F.U.B.A.R_ 30 jaartjes jong,
zit in de ict en heb koffie nodig
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
zit ik net met een bakkie leut zie ik dat er een ksc is op fok.
daar moet ik bij zijn.
no thanx ...quote:
een bruin broodje met.. Even kijken.. Sla, wortel, kaas, ham, tomaat en komkommer, vers uit de kantinequote:
Lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
een bruin broodje met.. Even kijken.. Sla, wortel, kaas, ham, tomaat en komkommer, vers uit de kantine
Ik heet geen Cobyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik net op, en hij was weer heerlijk Coby
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik heb weer bijna lesdan kan ik niet op Fok!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Geduld geduld geduldje mag iemand niet vermoorden
Is die stagiair zo'n ramp?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Valt wel mee hoor ik heb maar 3 keer hoeven uitleggen dat ze op de groene knop moest drukken om te kopieren. En ze had pagina's van een document door elkaar gegooid en snapte niet dat pagina 2 na pagina 1 komt ze had de pagina's door elkaar aan elkaar geniet.quote:
krijg je hoog uit 4 jaar voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Pezuquote:
ooh valt best mee dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor ik heb maar 3 keer hoeven uitleggen dat ze op de groene knop moest drukken om te kopieren. En ze had pagina's van een document door elkaar gegooid en snapte niet dat pagina 2 na pagina 1 komt ze had de pagina's door elkaar aan elkaar geniet.
Als dat alles isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor ik heb maar 3 keer hoeven uitleggen dat ze op de groene knop moest drukken om te kopieren. En ze had pagina's van een document door elkaar gegooid en snapte niet dat pagina 2 na pagina 1 komt ze had de pagina's door elkaar aan elkaar geniet.
Inderdaadquote:
De dag is nog niet om.quote:
ik had er een keer 1 die niet wist hoe je een gloeilamp moest kopen en wat kipfilet wasquote:
Geen stagiair maar uitzendkracht. 1 collega is weer eens "ziek" en andere collega is met vakantie. Ik werk op een administratiekantoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
waar loopt ze stage dan? (Anders gezegt, waar werk jij?)
jemig, en na 3x niet snappen hoe je moet kopieren, dat is echt erg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geen stagiair maar uitzendkracht. 1 collega is weer eens "ziek" en andere collega is met vakantie. Ik werk op een administratiekantoor.
Ja, was wel lekker met orange juice erbijquote:
Succes met je volgende lesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef summer2bird het volgende:
Ik loop maar eens richting het lokaal waar ik zo les heb.
puik planquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me. Misschien moet ik maar een uurtje gaan rusten
Ja, vind ikzelf eigenlijk ook welquote:
Tot laterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik zie de leraar.zie jullie straks wel weer
ja ik gaap ervanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef Toekito het volgende:
Mijn leven is voorbij.........................Nou het was leuk om je gekend te hebben dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Mijn leven is voorbij.........................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Mijn leven is voorbij.........................jup...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet eens meer een eigenrekening
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik ook niet...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jup...
ik heb niet eens meer een eigen rekening
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat het saldo is
oh ik heb nog wel mijn eigen rekeningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jup...
ik heb niet eens meer een eigenrekening
die raak je vanzelf kwijtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ik heb nog wel mijn eigen rekening
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die raak je vanzelf kwijt![]()
kijk maar naar duck en ik
Mijn godquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dan is die van mij zeker net begonnen heb een en/of al een jaar of 10
en heb 2 weken geleden weer een eigen rekening geopend
wow, ja, jij bent echt een HELD!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Held![]()
een eigen leven begonnen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, de wiskunde les is niet zo intersant als SC
hoi, waar gaat het over algebra? Of geometrie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, de wiskunde les is niet zo intersant als SC
boomdiagrammen, kansen bereken, procenten uit die kansen halen. Niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoi, waar gaat het over algebra? Of geometrie?
idd, das een eitje! vandaar dat het hier interessanter isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
boomdiagrammen, kansen bereken, procenten uit die kansen halen. Niet zo moeilijk
nee want bomen zijn vet relaxtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
boomdiagrammen, kansen bereken, procenten uit die kansen halen. Niet zo moeilijk
vertel hoe doen jullie dat?quote:
Mijn leven is voorbij.........................Jemig is ze zwanger of zo? Vanwaar al die haast ineens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef NBT het volgende:
Drukte hier op werk, nu eindelijk even rust..
Gewoon accepteren dat je onder de duim zit, maar voor je gevoel af en toe nog even losbreken en jezelf voorhouden dat je echt wel onafhankelijk benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
vertel hoe doen jullie dat?
En voor de vrouwen: Hoe overleef ik samenwonen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat je onder de duim zit, maar voor je gevoel af en toe nog even losbreken en jezelf voorhouden dat je echt wel onafhankelijk ben
als dat zo is weet je meer dan ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jemig is ze zwanger of zo? Vanwaar al die haast ineens?
nederigheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
als dat zo is weet je meer dan ik
voor zover ik weet is Muck niet zwanger.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor zover ik weet is Muck niet zwanger.
Makkelijk werk zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:28 schreef Symphonic het volgende:
Of ik even wat toetsen wil plannen die allang ingepland staan
overuren schrijven en niet makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:28 schreef Symphonic het volgende:
Of ik even wat toetsen wil plannen die allang ingepland staan
Veel succes Wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens richting examen centrum
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
Sucseks!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
trevquote:
DMquote:
Ik had een lekker bakkie snert bij mijn boterhammetjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
pauze.. lunch en even de vakantiewoningen naast me leggen
succes wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
Martquote:
Owquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor zover ik weet is Muck niet zwanger.
nee, maar snap nu wel waarom Marijke mij wou spreken vanavond.quote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooie UI martquote:
Nah dat niet maar was het na 3x zat om voor lul bij de kassa te staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Held![]()
een eigen leven begonnen
ik ook!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had een lekker bakkie snert bij mijn boterhammetjes.
flitserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.![]()
DaMart gefeliciteerd
Hey Ktpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.![]()
DaMart gefeliciteerd
Ik geef je groot gelijk gewoon dumpen die handelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
Uitzendkracht heeft de vorige week uitgedraaide presentaties door de papierversnipper gedaan ipv de oude stapel presentaties. Collega is woest op haar en op mij omdat ik haar gedumpt heb op zijn kamer
Ja en het is ook zijn eigen schuld hoor want hij zei dat hij nog werk voor haar hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk gewoon dumpen die handel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
Uitzendkracht heeft de vorige week uitgedraaide presentaties door de papierversnipper gedaan ipv de oude stapel presentaties. Collega is woest op haar en op mij omdat ik haar gedumpt heb op zijn kamer
whehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
of ze hebben al iemand en hun profiel staat er nog steedsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik snap nou wel waarom vrouwen op een datingsite er zo lang opstaan soms
Of ze reageren niet, of ze hebben al geen interesse voor ze je profiel bekeken hebben.
Fok! is de beste datingsitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
Of ze reageren niet, of ze hebben al geen interesse voor ze je profiel bekeken hebben.
moet je daar dan ook ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
verklaarquote:
marijkequote:
friemelquote:
en dat is een interessante les zo te zienquote:
Dan had hij dat maar niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en het is ook zijn eigen schuld hoor want hij zei dat hij nog werk voor haar had
I hope soquote:
toekquote:
quote:
ja haha, zit wel een leuke jongen naast me hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat is een interessante les zo te zien
Jah, dan wordt biologie wel interessantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ja haha, zit wel een leuke jongen naast me haha
praktijklessen na de gewone les?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ja haha, zit wel een leuke jongen naast me haha
Dan moet ze toch even naar GF toequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jah, dan wordt biologie wel interessant![]()
Praktijkles![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jah, dan wordt biologie wel interessant![]()
Praktijkles![]()
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ze toch even naar GF toe
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
* Trevland geeft Droompje een knuffel
goooeeed!quote:
* Trevland haalt een kopje thee voor droompjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
goooeeed!. Iemand zou een kopje thee voor me mogen halen, maar verder niks te klagen hoor
.
En hier dan?
paar dagen maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland haalt een kopje thee voor droompje
Heb links mijn rib gekneusd dus kan een paar dagen niet werken
Ik weet nu nog niet hoelang ik er last van blijf hebben. Ben met judo op iemand zijn benen terecht gekomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
paar dagen maar?
Wat heb je gedaan dan?
kabelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.studiemarathon.nl/ Gaande op mijn collegezaal.
http://www.studiemarathon(...)ogrammaGroningen.pdf
Live te volgen op bovenstaande link met eronder het programma.
het is idd heel rustig hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een rust hier, zo kan ik het zelfs bijhouden
Hey Cgmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.studiemarathon.nl/ Gaande op mijn collegezaal.
http://www.studiemarathon(...)ogrammaGroningen.pdf
Live te volgen op bovenstaande link met eronder het programma.
Nu is het heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
Toen waren we ook echt aan het rennen nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is idd heel rustig hier![]()
gisteren was het een gekke huis
Ja, als ik gisteren na 3 uur bespreking was teruggekomen, waren er al 5 nieuwe topics geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
Nou zal ik voortaan maar weg blijven?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is idd heel rustig hier![]()
gisteren was het een gekke huis
Truequote:
het mag wel wat drukkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu is het heerlijk
[..]
Toen waren we ook echt aan het rennen nu, ik vind het zo ook wel goed
gisteren zijn er 13 topics erdoor gegaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als ik gisteren na 3 uur bespreking was teruggekomen, waren er al 5 nieuwe topics geweest.
met muckquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaaaa wie heb jij gedate dan
jij was rustigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zal ik voortaan maar weg blijven?dan ken je een beetje bijkomen ouwe
Moet je toch maar eens doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die functionaliteit heb ik nog niet gebruikt![]()
.
Muckquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaaaa wie heb jij gedate dan
ik ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die functionaliteit heb ik nog niet gebruikt![]()
.
in verhouding tot trev en mij welquote:
GMTAquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in verhouding tot trev en mij wel
like CAREquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in verhouding tot trev en mij wel
SC voor en achter de schermen, KPD, fobo, legio optiesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even kijken waar in de opties ik het aan kan zetten.
Is een geheime functie, staat niet in de optiesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even kijken waar in de opties ik het aan kan zetten.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
like CAREtis toch goffer geen competitie
Ja maar die SC's gebruik ik alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
SC voor en achter de schermen, KPD, legio opties.
* DaMart PM't een FA om die geheime functie eens aan te zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is een geheime functie, staat niet in de opties
gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
like CAREtis toch goffer geen competitie
flesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, toch maar eens uit bed komen dan. Anders kan ik vannacht weer niet slapen.
Hier al geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar die SC's gebruik ik al.
[..]
* DaMart PM't een FA om die geheime functie eens aan te zetten.
Heb ik het dan beter voor elkaar dan jijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar die SC's gebruik ik al.
[..]
* DaMart PM't een FA om die geheime functie eens aan te zetten.
Flesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, toch maar eens uit bed komen dan. Anders kan ik vannacht weer niet slapen.
Hier in de kroeg zijn ze bezet of hooguit 19quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moet je daar dan ook ...
ga gewoon de kroeg in vrouwen genoeg ...
Zulke dates zoek ik niet... ik wil liefdevolle datesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier al geprobeerd?
http://forum.fok.nl/topic/1583990
Binnenkort wil ik wel weten wat jouw geheim isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik het dan beter voor elkaar dan jij
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier al geprobeerd?
http://forum.fok.nl/topic/1583990
Maar als ik het je vertel dan is het geen geheim meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zulke dates zoek ik niet... ik wil liefdevolle dates.
[..]
Binnenkort wil ik wel weten wat jouw geheim is.
Das ook een goede.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
DaMart je moet fobo's lurken van leuke meisjes
Bij ons juist niet doorgaans. Alleen had ik natuurlijk weer net die ene uitzondering te pakken, waar vriendlief niet zo blij mee wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hier in de kroeg zijn ze bezet of hooguit 19
dus 2 x 19 = is ook 38quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hier in de kroeg zijn ze bezet of hooguit 19
Zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
DaMart je moet fobo's lurken van leuke meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |