ik heb eeen paar mogelijkheden op een rij gezet .... dus nu even naast elkaar nog vergelijken + omgevingquote:
ja nog steedsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog steeds?
Wat voor vakantie zoek je dan?
 ik word er serieus kriegel van
 ik word er serieus kriegel van  

Wat wil je dan allemaal doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
leer het nou eens wok
mannen kunnen niet multitasken

gegevens opsturen voor de screening, voor toegang tot een pand in woerden, en een review document.quote:

Goed bezig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gegevens opsturen voor de screening, voor toegang tot een pand in woerden, en een review document.
verder nog fokken en leren.
dus ik leer het aanvraag document uit mijn hoofd, stuur mijn id naar degene die over toegang tot het pand gaat

moguh !quote:

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga maar weer eens vergaderen
 vergadereend
 vergadereend   
 stuquote:

Gaat lekker daarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gegevens opsturen voor de screening, voor toegang tot een pand in woerden, en een review document.
verder nog fokken en leren.
dus ik leer het aanvraag document uit mijn hoofd, stuur mijn id naar degene die over toegang tot het pand gaat

ik kan vandaag niet eens mono-taskenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
leer het nou eens wok
mannen kunnen niet multitasken

Ja helaas welquote:

zullen we gaan samenwerkenquote:

dat lukt nog netquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan vandaag niet eens mono-tasken

morguh
 morguh

Hey RNquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Terug van weggeweest
Gefeliciteerd Mart

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |