Spuit 11quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef -Datdus- het volgende:
Hey de jingle upload/download mist op de site.

Die wordt dj onlyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef -Datdus- het volgende:
Hey de jingle upload/download mist op de site.

Da's voor jou een vraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit je nu nakend radio te maken koelkast?

Doh daarom stel ik hem hequote:

ICY 401 Service Unavailablequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand op de test even luisteren of je mijn muziek hoort?
http://94.23.28.46:8080/

Binnen Windows Media Player CTRL U drukken, dan deze URL invoeren http://94.23.28.46:8080/ en op enter drukken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef banapples het volgende:
[..]
ICY 401 Service Unavailable
icy-notice1:<BR>SHOUTcast Distributed Network Audio Server/posix(linux) vDec 13 2010<BR>
icy-notice2:The resource requested is currently unavailable<BR>

Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil binnenkort een nachtmarathon houden, dus echt de hele nacht door tot het weer licht wordt. Zou daar animo voor zijn?

Ik dacht wel in het weekend, zodat ik de mensen die uit gaan een goeie intro geef, maar ze ook weer katjelam tref als ze terug komenquote:

graseter is er nog mee bezig geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was niet ongelogd.
[..]
Ik mis hem ook achter.

Hij doet het niet. http://94.23.28.46:80/ doet het welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Binnen Windows Media Player CTRL U drukken, dan deze URL invoeren http://94.23.28.46:8080/ en op enter drukken.

PIRIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
Als het meezit ga ik vanavond een nieuwe server bakken:
- 500 luisteraars
- Automatische streamopname
- Fragmenten kunnen downloaden
- Record-vanaf-nu-knop (bijv. 5 minuten)
- Meerdere teststreams

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
Als het meezit ga ik vanavond een nieuwe server bakken:
- 500 luisteraars
- Automatische streamopname
- Fragmenten kunnen downloaden
- Record-vanaf-nu-knop (bijv. 5 minuten)
- Meerdere teststreams

Poort 80 voor de stream bijvoorbeeld, en dan poort 8000, 8001, 8001... 8010 voor teststreams. Die dan automatisch kunnen worden opgenomen zodat je jezelf kan terugluisteren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Krijgen we dan de zelfde ip voor de teststream maar een andere poort?

Altijd leuk je eigen stem horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poort 80 voor de stream bijvoorbeeld, en dan poort 8000, 8001, 8001... 8010 voor teststreams. Die dan automatisch kunnen worden opgenomen zodat je jezelf kan terugluisteren.

En dan 5 slots per stream o.i.d?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poort 80 voor de stream bijvoorbeeld, en dan poort 8000, 8001, 8001... 8010 voor teststreams. Die dan automatisch kunnen worden opgenomen zodat je jezelf kan terugluisteren.

Gun mij een lachquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit die jongen niet uit te lachen om zijn naam.
De een heet Hemmo, de ander Bart-Jan.

Hemmo is een mix tussen Hema en homoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

Ik lolde hardopquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hemmo is een mix tussen Hema en homo

Thnx ga ik weer verder met chagrijnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihih
zo.
genoeg.

Hemmo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

Eindelijk zeg je eens iets grappigsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hemmo is een mix tussen Hema en homo

Hard aan het werk jij welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik even de haatmeneer om wakker te worden.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Die heet serieus Hemmo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]hihi, niet dat ik zelf de beste naam heb though...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |