Altijd leuk je eigen stem horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poort 80 voor de stream bijvoorbeeld, en dan poort 8000, 8001, 8001... 8010 voor teststreams. Die dan automatisch kunnen worden opgenomen zodat je jezelf kan terugluisteren.

En dan 5 slots per stream o.i.d?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poort 80 voor de stream bijvoorbeeld, en dan poort 8000, 8001, 8001... 8010 voor teststreams. Die dan automatisch kunnen worden opgenomen zodat je jezelf kan terugluisteren.

Gun mij een lachquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit die jongen niet uit te lachen om zijn naam.
De een heet Hemmo, de ander Bart-Jan.

Hemmo is een mix tussen Hema en homoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

Ik lolde hardopquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hemmo is een mix tussen Hema en homo

Thnx ga ik weer verder met chagrijnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihih
zo.
genoeg.

Hemmo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

Eindelijk zeg je eens iets grappigsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hemmo is een mix tussen Hema en homo

Hard aan het werk jij welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik even de haatmeneer om wakker te worden.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Die heet serieus Hemmo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]hihi, niet dat ik zelf de beste naam heb though...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heet Larsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hihi, niet dat ik zelf de beste naam heb though...
 toffe Zweedse naam
 toffe Zweedse naam 

Onderstequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja Bonkers, welke versie is het, iemand de precieze naam?
08. Bordeauxx - Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Get Down (Instrumental) - Bonkers (Radio Edit).mp3 ?
519-dizzee_rascal_and_armand_van_helden-bonkers.mp3 ?

Doe die onderste maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
08. Bordeauxx - Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Get Down (Instrumental) - Bonkers (Radio Edit).mp3 ?

Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn uurtje gaat echt baas worden man!

Ik heb als initialen CA, vroeg toen ik jaar of 7 was aan mn moeder waarom ik CA [achternaam] heette. Het antwoord: Omdat ik je heb gevonden in een boodschappentas bij de C&A.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heet Larstoffe Zweedse naam
Werd vroeger alleen wel eens stoel of tafel genoemd, ivm IKEA

onderste maar dan. Maar dat is volgens mij niet het origineel toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:

Die draait nu iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef banapples het volgende:
[..]
onderste maar dan. Maar dat is volgens mij niet het origineel toch?

Ik wilde eerste een uurtje random muziek draaien en daarna een half uur hardstyle.quote:
 van alles wat
 van alles wat 

De oude of de nieuwe?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je zo nog de PIRANIA jingle draaien?

Welke van de 5?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je zo nog de PIRANIA jingle draaien?

koelkast ziek?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die beat is echt zo kk ziek heh!

quote:slijper Martin Slijper
@
@onz_radio Wat een kud radiostation, #Onzradiofail, elke 3 min via twitter vertellen wat er te horen is #fail

http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:36 schreef Stokstaart het volgende:
Waar staat het schema van wie wanneer draait?

Ik domineer de hele ochtend en de halve middagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:36 schreef Stokstaart het volgende:
Waar staat het schema van wie wanneer draait?

Ik had al zo'n gevoelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Olav Basoski - Waterman (Flower Power Remix)

quote:Radionieuwtjes.nl
Radionieuwtjes Radionieuwtjes.nl
Users FOK!Forum starten ONZINRADIO - http://tinyurl.com/6h9lhn3
11 Jan

Ik heb gisteren 5x dezelfde pizzeria gebeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef -Datdus- het volgende:
GOETVERDOEME DIT IES TWEEDE KEER JIJ BESTELLEN BIJ MIJ IK NIET BIJ JOU.

Nee, moet er echt veel meer hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heb je al genoeg mensen die DJ Koelkast zeggen? Het lukt mij echt niet met mn faalphone. Dat klinkt bagger

Ik niet kan helpen jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, moet er echt veel meer hebben

Was het wel zijn pizzaria?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 5x dezelfde pizzeria gebeld
WAT JIJ MIJ BEDREIGEN? zei 'ie tegen Adjudant van der Steen

Dat dusquote:

Geweldigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik domineer de hele ochtend en de halve middag

Ik plan hem voor je inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:41 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil even de haatmeneer om wakker te worden, of is dat te hard voor dit tijstip?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |