Weet je hoe vroeg het is... Blew! Heeft er iemand verdovende middelen? Klap op mn kop misschien?quote:

?
 ? 

Oxygene 10 staat erquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:02 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WAT IS DEZE VERSIE? ZOEEN MIX

Zachtjes muziek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoorde je ook muziek, of alleen mijn gelul en getyp?
Ik speelde muziek af via Windows media player ipv virtual DJ bedenk ik me net

Ik ben al zo lang van school. Wat is SE?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:04 schreef JaimyLee het volgende:
HOI IEDEREEN IK BEN ER WEER
Ik heb net mijn Natuurkunde SE verneukt

School examenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang van school. Wat is SE?

School examenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

Ik ben zo blij dat jij het eindelijk vraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij het eindelijk vraagt

Je begon je oud te voelen hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij het eindelijk vraagt

Dat voel ik me al jarenquote:

Dan moet je niet zo veel zuipen met Monopolyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat voel ik me al jaren
Sta dan ook al met 1 been in het graf

Wel een lang been dan zeker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat voel ik me al jaren
Sta dan ook al met 1 been in het graf

Zit er geen knopje op je microfoon? Je hebt ook nog je geluidsinstellingen waar je het kan uit zetten en als back-up kan je het snoer er iedere keer uithalen en weer in doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, waar in windows 7 kan ik simpel en snel mijn mic uitzetten?
Ik kan het echt niet vinden

gr grquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Nou ik ga nu weer engels maken, presentatie over the texas chainsaw massacre
Groetjuns

Ik gebruik de webcam, met usb uitgang dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:09 schreef banapples het volgende:
[..]
Zit er geen knopje op je microfoon? Je hebt ook nog je geluidsinstellingen waar je het kan uit zetten en als back-up kan je het snoer er iedere keer uithalen en weer in doen.

hmmmmm, Ik zit hier met Windows XP dus ik kan niet mee zoeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gebruik de webcam, met usb uitgang dus

Wat is het ook een heerlijke oud-Hollandsche viespeuk die Handyman hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
Als je het te warm krijgt mag je gerust wat uittrekken.

Dan lig ik te slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanavond een eerbetoon aan Clint Eastwood bij Paul in the Dark om 000 uur op www.onz-radio.nl
( Clint Eastwood filmt tot de dood erop volgt )

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:11 schreef _Fanta het volgende:
ik ga weer afscheid van jullie nemen.. Ik wens iedereen nog een hele toffe dag en DJ bedankt voor die muziek!

Ik draai 2 uur random muziek nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga denk ik lekker een uurtje random muziek luisteren.
Niet een half uur random en een half uur hardstyle

Clintquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vanavond een eerbetoon aan Clint Eastwood bij Paul in the Dark om 000 uur op www.onz-radio.nl
( Clint Eastwood filmt tot de dood erop volgt )
 .
.

Ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef Driepink het volgende:
wie draait er nu?
ik kan nu niet luisteren jammer genoeg

Spuit 11quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef -Datdus- het volgende:
Hey de jingle upload/download mist op de site.

Die wordt dj onlyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef -Datdus- het volgende:
Hey de jingle upload/download mist op de site.

Da's voor jou een vraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit je nu nakend radio te maken koelkast?

Doh daarom stel ik hem hequote:

ICY 401 Service Unavailablequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand op de test even luisteren of je mijn muziek hoort?
http://94.23.28.46:8080/

Binnen Windows Media Player CTRL U drukken, dan deze URL invoeren http://94.23.28.46:8080/ en op enter drukken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef banapples het volgende:
[..]
ICY 401 Service Unavailable
icy-notice1:<BR>SHOUTcast Distributed Network Audio Server/posix(linux) vDec 13 2010<BR>
icy-notice2:The resource requested is currently unavailable<BR>

Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil binnenkort een nachtmarathon houden, dus echt de hele nacht door tot het weer licht wordt. Zou daar animo voor zijn?

Ik dacht wel in het weekend, zodat ik de mensen die uit gaan een goeie intro geef, maar ze ook weer katjelam tref als ze terug komenquote:

graseter is er nog mee bezig geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was niet ongelogd.
[..]
Ik mis hem ook achter.

Hij doet het niet. http://94.23.28.46:80/ doet het welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Binnen Windows Media Player CTRL U drukken, dan deze URL invoeren http://94.23.28.46:8080/ en op enter drukken.

PIRIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
Als het meezit ga ik vanavond een nieuwe server bakken:
- 500 luisteraars
- Automatische streamopname
- Fragmenten kunnen downloaden
- Record-vanaf-nu-knop (bijv. 5 minuten)
- Meerdere teststreams

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
Als het meezit ga ik vanavond een nieuwe server bakken:
- 500 luisteraars
- Automatische streamopname
- Fragmenten kunnen downloaden
- Record-vanaf-nu-knop (bijv. 5 minuten)
- Meerdere teststreams

Poort 80 voor de stream bijvoorbeeld, en dan poort 8000, 8001, 8001... 8010 voor teststreams. Die dan automatisch kunnen worden opgenomen zodat je jezelf kan terugluisteren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Krijgen we dan de zelfde ip voor de teststream maar een andere poort?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |